וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימאר: "ליברפול - מקום אידיאלי בשבילי"

28.12.2004 / 17:37

פבלו איימאר מולנסיה לא מרוצה אצל ראניירי בספרד, ורוצה לחזור לחיקו של המאמן שמכיר אותו הכי טוב, רפא בניטז

קשרה של ולנסיה, פבלו איימאר, רוצה לחזור לשחק תחת שרביטו של רפאל בניטז בליברפול. בניטז, כזכור, אימן את ולנסיה במשך שלוש שנים לפני שהגיע לאנפילד, והוביל אותה לשתי אליפויות ספרד וזכייה בגביע אופ"א. איימאר היה אחד הכוכבים שלו.

העונה, הארגנטיני בן ה-25 אינו שחקן קבוע בהרכב של קלאודיו ראניירי, מאמנה הנוכחי של האלופה הספרדית. עפ"י הפרסומים, הוא מוכן לעזוב את ספרד לטובת קבוצות הצמרת של הפרמיירשיפ, כשליברפול קורצת לו במיוחד. "העונה איני שמח בולנסיה", אמר איימאר לתקשורת האנגלית, "אני לא מבין מדוע אני לא משחק. ראניירי לא אמר לי את הסיבות, אבל אני בהחלט לא חלק מהתוכנית".

על מאמנו לשעבר יש לו רק תשבוחות: "בניטז הוא מאמן מעולה שמכיר אותי היטב. ליברפול יהיה מקום אידיאלי בשבילי, אני לא רוצה לבזבז את העתיד שלי כאן. איך שאני רואה את זה, הכדורגל האנגלי הוא כרגע הטוב ביותר לצד ספרד ואני לא חושב שתהיה לי בעיה להתאים את המשחק שלי לפרמיירשיפ".

בניטז עצמו מאמין שבחלק השני של העונה ליברפול תשתפר. בסוף השבוע יסיים המאמן הספרדי 200 ימים (של חסד?) באנפילד, בהם עבר שישה חודשים סוערים למדי, כשחלק גדול מתוכניותיו השתשבש עקב פציעות.

מתוך 30 משחקים ששיחקה ליברפול בכל המסגרות, היא ניצחה ב-16 והפסידה ב-9. בניטז מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה ומזכיר את מיקומה של ליברפול בין 16 הקבוצות שהגיעו לשלב שמינית הגמר בליגת האלופות, מקום בחצי גמר גביע הליגה והתקרבות הדרגתית לארבע הגדולות של הפרמיירליג, עם הפסד אחד בשמונת המשחקים האחרונים.

בניטז: "אני חושב שהשתפרנו ככל שהליגה התקדמה. רמת המשחק של הקבוצה תשתפר בחלק השני של העונה ואני משוכנע שנסיים בין ארבע הגדולות. אני לא אוהב לעשות תחזיות, אבל באתי לכאן כדי להצליח ובשביל זה כולנו עובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully