וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריכים להעמיד את בן חיים לדין"

28.12.2004 / 12:09

פרגי חושש לאבד את רוני לשלושה משחקים ופתח בהתקפה חזיתית על הילד מראשון לציון: "הוא רק דחף אותו הצדה והבחור עשה מזה סיפור שלם"

סגאת הספק אגרוף ששלח ווין רוני לפניו של טל בן חיים לא יורדת מהכותרות באנגליה ואחרי שהסאן הלך אתמול עם הסיפור ככותרת ראשית, גם המירור והגארדיאן הולכים עם הסיפור הזה שעלול למצוא את שחקן היונייטד מורחק מכמה משחקים.

אלכס פרגוסון המשיך היום להגיב לסיפור והאשים את בן חיים בהצגה מושלמת. "זה מביש איך שהשחקן המסכן של בולטון נפל. אני פשוט מתבייש עבורו. זה מסוג הדברים שמפריעים למשחק לזרום ואסור ששחקנים אחרים ילמדו מהתנהגות כזו". על כוונת ההתאחדות האנגלית לזמן את רוני לבירור, ענה פרגי: "הישראלי הוא זה שצריך להיות מזומן לבירור לפני רוני. שמעתי מוויין בסיום המשחק מה בדיוק היה שם. זה היה תאקל רגיל ביותר. רוצים להעמיד את רוני בפני בית הדין רק בגלל שהוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד שמושך הרבה פוקוס, לא בגלל אף סיבה אחרת", טוען המנג'ר.

בגלל שזה וויין רוני ובגלל שזו מנצ'סטר יונייטד, בכלל לא שמים דגש על ההתנהגות של שחקן בולטון", טען המנג'ר. "זה עצוב, כי ברור לכולם מה הוא עשה. זו הדאגה הגדולה.

"הוא שכב והתגלגל על הדשא משהו כמו שתי דקות, שזו פשוט בושה וחרפה. ההתנהגות שלו צריכה להיות יותר מטרידה עבור משחק הכדורגל בכלל מאשר ההתעסקות ברוני. הוא זה שצריך לעמוד לדין בהתאחדות, לא רוני. צריך להעמיד אותו לדין על הוצאת שם רע למשחק, אבל נצטרך לחכות ולראות בעניין הזה".

פרגוסון הוסיף כשהוא מחקה את התנועה של רוני במשחק: "הוא התגלגל בכאב כשזה כל מה שרוני עשה. האם הוא נתן לו אגרוף? כמובן שלא. הוא בן 19, מה אתם רוצים, דם? הוא רק דחף אותו הצדה והבחור עשה מזה סיפור שלם".

מהצד השני, מנג'ר בולטון, סאם אלרדייס, לא נשאר חייב ואמר: "לרוני יש הרבה מזל שהוא לא ראה כרטיס אדום. זה ידע כבר שיש לו מזג חם והגיע הזמן שהוא גם ישלם על זה פעם. אני מודה שזה נראה שטל נפל בקלות מדי, אבל לשלוח יד על פנים של שחקן זה מספיק כדי לשלוח אותו החוצה אם השופט היה רואה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully