וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אנחנו רוצים לסגור את הפער בצמרת"

אתר ספורט 5 בשיתוף

27.12.2004 / 17:31

מאמן ליברפול מרוצה מה-0:5 אתמול על ווסט ברומיץ' ומתכונן למשחק בשבת מול צ'לסי. פבלו איימאר מועמד להצטרף

ליברפול הרשיתה אמנם חמש פעמים ולא ספגה מול ווסט ברומיץ', אמש, אך מנג'ר הקבוצה, רפאל בניטז, מסרב להיסחף לתוך גל השמחה ומתעקש כי פניה האמיתיים של הקבוצה יחשפו רק בשנת 2005 הקרבה ובאה.

תוצאת המשחק, 5:0, העניקה לאדומים ניצחון חוץ שני בלבד העונה ובניטז מקווה שהאוהדים יזכו לעוד ימים רבים של נחת: "אני חושב שהשתפרנו מאוד ובטוח שהקהל מרוצה מהכדורגל שאנו מציגים. אני חוזר ואומר שרמת המשחק של הקבוצה תלך ותעלה בתקופה הקרובה. אני עדיין עומד מאחורי מלותיי שליברפול תסיים בין ארבע הראשונות".

המאמן הספרדי המשיך: "אנחנו מדורגים בחלקו העליון של הטבלה (מקום שישי) כך שיש למה לצפות לקראת השנה החדשה. אני לא הולך לחזות את העתיד אבל דבר אחד בטוח, לא הגעתי לכאן כדי ללמוד אנגלית. הגעתי למועדון כדי להצליח. אנחנו זקוקים לעוד קצת זמן אבל יש לי אמון בשחקנים שלי".

בניטז מאמין כי לחניכיו יש את היכולת, הרצון והביטחון הדרושים כדי להגיע להישגים: "לשחקנים יש מנטליות טובה והם כולם רוצים לזכות בתארים. יש לי הרבה סיבות להיות אופטימי לקראת העתיד", אמר וסיכם: "אנחנו רוצים לסגור את הפער בצמרת ושני משחקי הבית הקרובים נותנים לנו את ההזדמנות לעשות זאת. זה חג מולד שמח מאוד לקבוצה ולאוהדים". אחד המשחקים אליהם מתכוון בניטז, יהיה בשבת נגד צ'לסי.

במקביל ממשיכים בליברפול לנסות ולהחתים שחקני חיזוק חדשים ובימים האחרונים עלה שמו של פבלו איימאר כמועמד להצטרף, אך במידה והמהלך יתבצע, זה יקרה רק בקיץ. ב'סקאיי' נמסר כי נציגיו של השחקן מתכננים ליזום שיחה עם ולנסיה, קלאודיו ראנייר, בנוגע לעתידו של הארגנטיני במועדון. ידוע כי בניטז מעריך מאוד את איימאר עוד מהתקופה בה אימן את הקשר בולנסיה. פרננדו מוריינטס, שנמצא גבוה ברשימת הקניות של בניטז, עשוי לנחות באנפילד כבר בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully