וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייע ממתן את ההתלהבות בנוגע לזרים

איזי עין דור

27.12.2004 / 15:20

מאמן הפועל ת"א, שספג ביקורת מצד ההנהלה, ממשיך לבחון את וסיליוק ומתרכז בהכנות לקראת חיפה. אפילו בנין בא בחשבון

שייע פייגנבוים, מאמן הפועל ת"א, ממשיך לעבוד קשה על מנת לחלץ את קבוצתו מהתחתית. ביום ראשון מחכה לו האלופה והמוליכה מכבי חיפה. בינתיים ממשיך שייע בנסיונותיו לחזק את הקבוצה ואמר כי הוא: "עדיין לא יודע איך תיראה הקבוצה במשחק מול חיפה. יש הרבה מועמדים להצטרף במבחנים שאני מקיים היום ומחר, והסגל עדיין פתוח".

בימים האחרונים פורסמו ציטוטים נלהבים של פייגנבוים לגבי הנבחן, רומן וסיליוק ("הוא מזכיר לי את מכנס"). בכיר בהנהלה אמר ל"הארץ" הבוקר בנושא, כי שייע "מגלה המון התלהבות, אבל צריך להירגע". בהפועל חוששים כי הציטוטים של פייגנבוים יעלו את מחירו של השחקן.

פייגנבוים אמר בתגובה ל"וואלה! ספורט": "אני אוהב לענות כשיש שם של מישהו. פעם אחת לא היה מצב שאמרתי את מה שאמרתי בכל הכותרות. הדבר הנכון היחיד שאמרתי, זה שגם לשחקן הכי גדול, לא קל לו לתת ארבעה גולים במשחק נבחרת. אם הייתי אומר את אותם דברים שצוטטו בשמי, לא הייתי צריך את המבחנים של היום ומחר. את מגמאדוב הרי קניתי תוך יום בזמנו".

שייע הוסיף: "אני הפסקתי את כל הכתבות. היה נחמד, היה קצת צבע, אבל מלפני שבוע אני מתמקד רק בעבודה ובעבודה קשה".

מלבד וסיליוק ומורנו הקולומביאני, מתכוון שייע לצרף גם ישראלי אחד או שניים: "יהיו אולי עוד נבחנים, גם ישראלים, אבל נתמקד בעבודה ולא בשמות". כשמזכירים לו את העובדה שטל בנין מתכנן קאמבק, אומר השועל הותיק: "זה שטל היה שחקן גדול, זה ידוע. אם הוא היה פעיל כל הזמן, לא הייתי חושב פעמיים אם להחתים אותו, אבל עכשיו לך תדע מה הכושר שלו. הייתי שמח מאוד לקבל את טל בזמנים הטובים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully