וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מנסה להיפטר משפר

רונן קרני

26.12.2004 / 13:37

הפועל ירושלים הציעה לבני השרון את דורון שפר בתמורה לאלווין יאנג. גם הכיסא של דרוקר מתנדנד בחוזקה

הפועל ירושלים פנתה לבני השרון בהצעה להעביר לשורותיה את דורון שפר, בתמורה לאלווין יאנג. נראה כי המהלך לא ייצא לפועל, אך הפניה של ירושלים היא אינדיקציה ברורה לחוסר שביעות הרצון מהשחקן. בקבוצה מאוכזבים מאוד מיכולתו של שפר העונה, ובמקביל מחפשים שחקן עם יכולת קליעה וחדירה, שיזיז את משחק ההתקפה התקוע של הקבוצה.

שפר משתכר 150 אלף דולר, אולם בעת האחרונה הוא הפך לשחקן ספסל, ומרבית האצבעות המאשימות באשר למצב הקבוצה מופנות לעברו. דני קליין, יו"ר ירושלים, כבר טען כי התנגד להחתמתו של שפר בקיץ. גם שמותיהם של ריקי פולדינג וליאון טרימינגהם הוזכרו כמועמדים להחלפה, ויאנג אמור היה להחליף את פולדינג בעמדה מספר 3 של ירושלים. יאנג הוא הקלעי המצטיין של בני השרון העונה (20.3 נקודות למשחק בליגה), והשחקן היחידי בקבוצה ששומר על יציבות.

גם דרוקר לא בטוח

בינתיים, התערער מאוד מעמדו של שרון דרוקר בקבוצה. מעבר להישגיה המקצועיים הדלים של ירושלים, שוררת מתיחות בין דרוקר ליו"ר הקבוצה, דני קליין, על רקע דרישות מנופחות של דרוקר להחזרי הוצאות. בירושלים גם מסתייגים מהגישה של דרוקר, שמתייחס בסלחנות לשחקנים ומגלה הבנה ליכולת חלשה ולהפסדים. יש לציין כי בשוק מספר מאמנים בכירים ללא קבוצה, ביניהם ארז אדלשטיין, צביקה שרף ומולי קצורין. שני הראשונים כבר אימנו בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully