וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז מרגיז את ולנסיה. ומה עם איימאר ומוריינטס?

אתר ספורט 5 בשיתוף

25.12.2004 / 15:14

בניטז ליכלך על הנהלת מועדונו לשעבר, שבתגובה שיגרה מכתב מחאה לליברפול. מעבר של איימאר רק יגביר את המתיחות. ומורי? הוא עוד עשוי לנחות בניוקאסל

אלופת ספרד, ולנסיה, הודיעה כי תשגר מכתב מחאה לקבוצתו של מאמנה לשעבר רפא בניטז, ליברפול. ראשי הקבוצה הספרדית הביעו פליאה רבה לנוכח הדברים הקשים שהטיח בניטז בחבר הנהלת הקבוצה, מנואל לאורן.

המאמן הספרדי התארח בתכנית טלויזיה מקומית וביקר באופן בלתי פוסק את הצוות הבכיר של הקבוצה אותה הוביל לאליפות ספרד. רפאל בניטז: "צריך להיזהר מלאורן כמו מעקרב. הוא ינצל כל הזדמנות כדי לנשוך ולהחדיר ארס בצווארם של אנשים".

בעבר אמר כבר בניטז כי למרות ההישגים המצוינים (אליפות ספרד וזכייה בגביע אופ"א) שרשם עם הקבוצה, העדיף לנטוש כיוון שלא אהב את הדרך לפיה מתנהל המועדון. דובר הקבוצה, אגוסטין מורארה אמר בהודעתו: "נשלח מכתב מחאה רשמי לליברפול. ולנסיה מתקשה להבין מדוע מר בניטז ממשיך להוציא דיבה כלפי העוסקים במועדון".

עיסקה שעשויה לחמם עוד יותר את הגיזרה, היא מעבר אפשרי של פבלו איימאר מולנסיה לליברפול. בעיתונות האנגלית כבר דיווחו על האפשרות, אך מאמן ולנסיה, קלאודיו ראניירי, שלל אותן: "אני לא חושב שפבלו רוצה לעזוב. לא דיברתי איתו על זה, אבל אני בטוח שהוא רוצה להישאר". איימאר, שלא התקדם תחת ראניירי, הפך לשחקן חשוב בשבועיים האחרונים בעקבות מכת פציעות והשעיות ולכן ראניירי לא ממהר לותר עליו.

ליברפול גם לא ירדה מהאפשרות לרכוש את מיסטה, במידה ופרננדו מוריינטס יהיה יקר מדי עבורה. בניטז גילה כי גם ניוקאסל מעוניינת בחלוץ ריאל מדריד שלא יישאר בקבוצתו לאחר הפגרה: "אני יודע שגם ניוקאסל רוצה את מוריינטס. הוא חלוץ מצויין והוא נמצא ברשימות שלנו, אבל הוא לא האופציה היחידה. זה יהיה טירוף ללכת בכל הכח על שחקן אחד, לא נשלם כל סכום ואם הוא יהיה יקר מדי, יש לנו אפשרויות אחרות", אמר מאמן ליברפול והמשיך: "אני אמנם מרוצה מהחלוצים שיש לנו עכשיו, אבל עוד אחד לא יזיק". בין המועמדים להצטרף לליברפול עד לתום מועד ההעברות, נמצאים גם ניקולס אנלקה, ששיחק בעבר במועדון ואיגביני יעקובו. שניים שגם יוכלו לשחק עימה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully