וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיץ': "מעולם לא הייתי מנג'ר"

איזי עין דור

25.12.2004 / 14:06

מאמן פורטסמות מודה באשמה ולוקח גם קרדיט משום על הדאבל עם פנאתינייקוס. אייל יעבור כנראה לפאלאס אחרי המשחק ביניהן

ולימיר זאיץ', מאמן פורטסמות החדש, הודה כי מעולם לא אימן קבוצה. הקרואטי בן ה-47 היה המנהל הטכני בעבר בדינמו זאגרב (שהפכה מאוחר יותר לקרואטיה זאגרב) ובפנאתינייקוס בלבד: "מעולם לא הייתי מנג'ר של ממש, אבל תמיד הייתי מעורב גם בצד המקצועי של העניינים. היו רגעים בהם הייתי גאה בעבודה שלי, כמו בניצחון של זאגרב על אייאקס, או הדאבל שהשגתי עם פנאתינייקוס".

זאיץ' כנראה שכח את המאמן שהביא לו את אותו דאבל בעונה שעברה, יצחק שום, שעזב את אתונה קצת לפניו בשל חילוקי דעות עימו. בינתיים יש לזאיץ' ישראלי אחר להתמודד עימו, אייל ברקוביץ'. גורמים בפורטסמות' מדברים על מעבר של השחקן לקריסטל פאלאס מיד לאחר המשחק בין שתי הקבוצות מחר בלונדון, בו יתארחו בוודאי לא מעט ישראלים. ידוע כי יו"ר פומפי, מילאן מנדריץ', לא יעמוד בדרכו של השחקן אם זה ירצה לעזוב ואם תמצא קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט את המשכורת הגבוהה של הישראלי בן ה-32.

ברקו מכניס לכיסו 20 אלף ליש"ט לשבוע ומרוויח את המשכורת הגבוהה ביותר במועדון, אבל העניין לא אמור להרתיע את איאן דאווי, מנג'ר פאלאס, שכבר הצהיר כי הוא מחפש קשר חזק בעל נסיון מוכח ורמז אתמול בראיון לעיתונות האנגלית: "אני מחפש שחקנים עם נסיון, שתהיה להם השפעה מיידית על הקבוצה, כאלו שגם ישפיעו על שמות אחרים להגיע לכאן. אנחנו נאבקים להישאר בליגה והרכש שנעשה בפגרת החורף, ישפיע לנו על כל העונה". דאווי גם אמר לקראת המשחק מחר, כי הוא מתכוון להתקשר למנג'ר פורטסמות לשעבר, הארי רדנאפ, שאימן אותו בעבר ונחשב לחבר קרוב שלו: "יש לי שיחת טלפון לעשות. אני מקווה שהארי יעזור לי למצוא נקודות חולשה בקבוצה שלו לשעבר. אם ננצח במשחק הזה, אחרי שבעה מחזורים ללא ניצחון, זה עשוי להציל לנו את העונה. אבל אסור לשכוח שלקבוצה שיכולה להרשות לעצמה להשאיר שחקנים כמו ברקוביץ' וקוואזי על הספסל, יש הרבה כח".

אייל בינתיים נמנע מתגובה רשמית בכל הנוגע לעתידו ומחכה להתפתחויות, אך ידוע כי זאיץ' לא תופס ממנו. ברקו קיבל רק 14 דקות בשני משחקים מתוך ארבעה בהדרכתו של זאיץ'. בשני המקרים גם היתה לו השפעה על המשחק, שעשויה להקנות לו מקום בהרכב מחר. מצד שני, הקרואטי מעדיף לשחק עם שמירות אישיות, בעיקר במשחקי חוץ, ועל כן עשוי לוותר על הכוכב הישראלי. מי שבטוח לא יעזוב את פורטסמות בפגרה, הוא איגביני יעקובו ששמו נקשר לליברפול. עליו אמר מאנדריץ': "הסיכוי היחיד שאיגביני יעזוב, זה אם יציעו סכומי כסף טפשיים", משמע הרבה יותר מ-8 מיליון ליש"ט, שוויו בשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully