וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי בנין: "טל עשה על גבי עושר"

ספורט 5 בשיתוף

24.12.2004 / 10:06

אמו של טל בנין טוענת בפנייה לבית המשפט שבנה פרש מכדורגל, ולא עמד בהתחייבותו לשלם לה את חלקה בכרטיס השחקן שלו

אתי בנין, אמו של קפטן הנבחרת לשעבר, טל בנין, טוענת בתצהיר שהגישה לבית משפט השלום, במסגרת תביעתה לקבל את חלקה בכרטיס השחקן של בנין, כי בנה פרש מכדורגל, כך מפרסם הבוקר עיתון "מעריב".

אמו של בנין מפרטת בתצהיר כי חלק בכרטיס השחקן של בנה אמור לעבור אליה עם פרישתו: "האמנתי באמונה שלמה כי הוא יקיים את הבטחותיו כלפי וכי עם פרישתו ישלם לי את חלקי המובטח". כרטיס השחקן של בנין, לפי כתב התביעה, היה שווה בשיאו 3 מיליון דולר.

עוד מגלה כתב התביעה כי בנין זכה לסכומי עתק כששיחק בברשיה האיטלקית ובמכבי ת"א. לפי כתב התביעה, טל בנין התחייב בפני אמו פעמים רבות לתת לה את חלקה בכרטיס, בין היתר בפני רובי שפירא ורוני דורה, דודו של טל, "פניתי אליו וביקשתי ממנו שישלם לי את חלקי בכרטיס השחקן", מצהירה אמו של השחקן, "ונדהמתי לגלות את סירובו העיקש"... "טל עשה על גבי עושר שלא במשפט".

בתצהיר מספרת אתי בנין כי גידלה את בנה כאם חד-הורית מגיל צעיר והשקיעה את כל הונה ומרצה בטיפוח הקריירה של בנה. היא טוענת כי מראשית הדרך היא הייתה בעלת הזכויות בכרטיס השחקן וניהלה את ענייניו הכספיים של בנה, "מצבי הכלכלי בכי רע, סך התחיבויותי עולה בשיעור ניכר על הכנסותי מעבודתי. שמתי את מלוא אמוני בכפו של טל. אינני יודעת את נפשי מרוב דאגה לבאות", כותבת אתי בנין בתצהיר.

כזכור, טל בנין זכה עם מכבי ת"א באליפות לפני שנתיים לפני שעזב את הקבוצה יחד עם אבי נמני. בעונה שעברה שיחק בנין, לא בהצלחה יתרה, במדי בני יהודה ואת העונה הנוכחית לא פתח עם אף קבוצה. למרות זאת, בנין לא הודיע על פרישה רשמית מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully