וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי קבוצה על הכוונת

שמרית ברמן

23.12.2004 / 7:42

בהפועל ירושלים מדברים על שינויים מרחיקי לכת, אחרי הביזיון בפורטוגל. אייברי ופולדינג עשויים לעזוב, דרוקר ממשיך לטייח את הכישלון

אחרי משחק ההפסד לוולנסיה בשבוע שעבר, אמר מאמן מחזיקת היול"ב קאפ, שרון דרוקר, שעדיין לא אבד הסיכוי להעפיל לשלב הבא. אחרי התבוסה שנחלה ירושלים אתמול לקוולוז' הפורטוגלית, 100:81, דרוקר יכול לארוז את האופטימיות ביחד עם גביע היול"ב ולשלוח לשרלרואה, שם שוב ייערך השנה הגמר.

זה היה מפגן של אנטי-כדורסל מצד שחקני ירושלים, שהחזיקו מעמד רבע אחד לפני הנפת הדגל הלבן. אם דרוקר בנה בתחילת העונה על מערך ישראלים סביר שעשוי להוות תוספת משמעותית לנקודות של ריקי פולדינג וקימאני פרינד, הרי שאתמול נקבע סופית: המערכות כשלו, ההערכה של דרוקר נתבדתה. דורון שפר קלע נקודה אחת (ב-12 דקות), מתן נאור הוסף שלוש וקוז'יקרו סיים עם תשע.

אז שוב היה זה קימאני פרינד, כרגיל, שניסה לעשות את העבודה (16 נק'), הפעם עזרו לו וויליאם אייברי וגיא קנטור (4 שלשות מארבעה ניסיונות). הפורטוגלים מצידם נקטו בשיטה שמפרקת את ירושלים באופן עקבי - זריקות מטווח השלוש. הנהנה העיקרי אתמול היה דייויד ויק שקלע 26 נקודות.

בירושלים נמנעו מתחילת העונה מלערוך שינויים בקבוצה, קיוו שמדובר בחריקות של תחילת עונה ושהעניינים ישתפרו בהמשך. ההדחה מיול"ב-קאפ תהפוך את הפגרה הקרובה למשמעותית: פולדינג ואייברי עשויים לעזוב וגם שאלת דורון שפר תאלץ לקבל סוג של פיתרון.

אבנר יאור, עוזר המאמן, אמר אמש: "זה היה משחק מאוד לא טוב שלנו ומעבר לזה אין לי מה להגיד".

דרוקר ממשיך לתרץ (מערכת וואלה!)

התגובות של שרון דרוקר אחרי המשחקים כבר הפכו לאגדה בירושלים. ברגעים הקשים ביותר של הקבוצה, כשנדמה היה שלא נותר עוד מה לומר, התעקש דרוקר להמשיך ולדבוק בקו האופטימי שלו, שכולל את המשפטים "כל הכבוד לבחורים על המאמץ", "הכדורים לא נכנסו" ו"אנחנו עדיין לא מחוברים".

ביום ד' הפסידה ירושלים לקבוצה חלשה, שהובסה בארץ ב-27 הפרש וניצחה עד ליל אמש במשחק אחד בלבד בגביע יול"ב. מחזיקת הגביע הגאה הושפלה מול קבוצה שכלל לא היתה אמורה לשחק במפעל (הוקפצה רק לאחר הויתור של נוביסאד הסרבית על המקום). ועדיין, דרוקר ממשיך להתעלם מהמציאות, ודבריו כבר נשמעים לא רק מתחמקים, אלא ממש תלושים.

"לקוולוז' יש קבוצה מצוינת עם אווירה מצוינת", אמר דרוקר לאתר היול"ב קאפ, אחרי המשחק באולם המתנ"ס העלוב, "וקשה מאוד לנצח קבוצות מהסוג הזה כשאתה משחק בביתם. היום לא שיחקנו כקבוצה וקשה מאוד לשחק כך כשיש לך שבעה שחקנים חדשים. היו לנו 23 איבודי כדור, ואף אחד לא יכול לנצח בחוץ בצורה כזו. עכשיו תהיה לנו פגרה ונחשוב מה נוכל לעשות כדי לשפר את הקבוצה".

ואולי המהלך הראשון צריך להיות החלפת המאמן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully