וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי כץ: "תם ונשלם תפקיד המפרקים, נצא לדרך חדשה"

תומר לוי

22.12.2004 / 8:25

בהפועל חיפה נושמים לרווחה מהחלטת בית המשפט, למרות הבעיות שעדיין מצויות. עו"ד יואל גולדברג שוקל לתבוע אזרחית את יואב כץ

השופט מיכה לינדנשטראוס, נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, קבע אתמול כי הפועל חיפה תישאר בידיו של הבעלים יואב כץ. "זכותו של הרוכש לפעול על פי מיטב שיקולו המקצועי והאישי, לא תהיה זו מלאכתו של בית המשפט להתערב בהחלטות המקצועיות של קבוצת הכדורגל בניהולה החדש", נכתב בהחלטה. עם זאת, הקבוצה תמשיך להעביר פירוט דו חודשי לבית המשפט המחוזי עד סוף העונה הנוכחית. האיסור על העברת שחקנים מהפועל חיפה לקבוצות אחרות בוטל.

למרות שעל פניו נראה כי המפרקים אמורים להתנתק מהקבוצה, הגיש אתמול עו"ד יואל גולדברג, מי ששימש כמפרק זמני, בקשה נוספת לבית המשפט כדי לקבוע האם הופר ההסכם בינו לבין כץ, כך שניתן יהיה להגיש נגדו תביעה אזרחית. "לא ניתן להבין מההחלטה מה דורש בית המשפט והאם ההסכם הופר או לא", אמר עו"ד גולדברג. "אני לא רואה את זה כניצחון של כץ, מכיוון שבית המשפט מבקש ממנו לבדוק האם הוא עמד בהסכם ולעשות זאת כבר בתקופה הקרובה".

בעתירה מתבסס כץ על אחד הסייגים של השופט לינדנשטראוס כשקבע כי "מן הרצוי שהפועל חיפה תבדוק את קיומם של סעיפי ההסכם וזאת בתקופה הקרובה, כולל חתימת ההסכם עם המנג'ר רוני דורה שתרם משמעותית לעליית הקבוצה לליגת העל ושמירה על מסגרתה ותיפקודה במשך תקופה ארוכה".

בעשרה בינואר נקבע דיון נוסף בבית המשפט כדי לקבוע סופית את פירוקה המלא של הפועל חיפה ותשלום הכספים לנושים (700 אלף דולר), כדי שהפועל חיפה תתנהל כקבוצה בריאה ללא חובות. "תם ונשלם תפקיד המפרקים וכולנו תקוה שנצא לדרך חדשה", סיכם צחי טרנו, מנציגיו של כץ. התחייבותיו של כץ בקבוצה הן כ-2.25 מיליון דולר (ראה פירוט).

השופט לינדנשטראוס לא ציין לשווא את שמו של דורה, זהו האיש שעלול להיות הנפגע העיקרי מהחלטת בית המשפט. המנג'ר לא מוכן להוריד שקל מהחוזה עליו סוכם לפני זמן מה, בעלות של 300 אלף שקל. דורה, שהסכים לוותר על האופציה לעונה הבאה, עלול לתבוע את כץ על הפרת הסכם, במידה ולא ייחתם עימו החוזה.

ניר לוין, מאמן הקבוצה, פנה לרוני לוי, מאמן מכבי חיפה, וביקש לשאול את אורי אוזן ומיכאל זנדברג או אליניב ברדה. לוי סרב. הבלם הגנאי הנבחן דניאל קולמן, שוחרר אתמול. בכוונת הצוות המקצועי להחתים את הבלם הקונגולזי איבוס יובלדיו.

איפה הדברים עומדים היום?

1. על הקבוצה להעביר פירוט דו חודשי לבית המשפט

2. עדיין לא נחתם החוזה עם המנג'ר רוני דורה

3. בעשרה בינואר ייערך דיון נוסף בעניין החובות לנושים

4. עו"ד יואל גולדברג שוקל לתבוע אזרחית את יואב כץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully