וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהריה חזרה לנצח

21.12.2004 / 20:50

יורופליג: אחרי מחצית ראשונה איומה, חוללו הנהריינים מהפך וניצחו את אוראל גרייט 88:107. אפיק נסים ניצח את אריק שיבק

אחרי חמישה הפסדים רצופים, חזרו בנהריה לחייך. עירוני נהריה שמתחתית ליגת העל בכדורסל ניצחה בקלות יחסית את אוראל גרייט 88:107, במסגרת בית 2 ביורופליג. מתברר שהחיים ברוסיה קשים יותר גם אם יש לך את שרון ששון, ששיחק בשנתיים הקודמות בנהריה.

אוראל גרייט מתקשה באירופה, וברבע הראשון התברר ששתי הקבוצות סובלות מחוסר ביטחון. בנהריה לא הצליחו לקלוע. הרוסים שיחקו פנימה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון שש נקודות (12:18). גם ברבע השני לא הצליחה נהריה למחוק את הפיגור. אוראל גרייט נעזרה בששון, שצלף היטב באולם אותו הוא מכיר. 37:43 לאוראל גרייט במחצית.

השינוי הגיע ברבע השלישי. ריצה של 4:17 העבירה את היתרון לנהריה. ארז מרקוביץ' וברק פלג המשיכו לקלוע והעלו את נהריה ליתרון 61:79 בסיום הרבע השלישי. האורחים ניסו להגיב בריצה משלהם וצימקו עד עשר נקודות, אבל ליותר מכך הם לא היו מסוגלים.

ארז מרקוביץ' הצטיין במדי עירוני נהריה, עם 24 נקודות ושבעה ריבאונדים. רוג'ר פרינגטון סיים עם דאבל דאבל של 18 נקודות ועשרה ריבאונדים ואדריאן פלדג'ר הוסיף 17 נק'. ארתור לי, המועמד להחלפה, שיחק היטב וקלע 16 נק'. באוראל גרייט בלטו שני שחקנים שהופיעו בעונה שעברה בליגה הישראליות: סאם הוסקין (ששיחק בגליל עליון) צבר 31 נקודות; ששון סיים עם 19 נקודות ושישה אסיסטים.

אבי אשכנזי: "שיחררנו הרבה לחץ"

מאמן עירוני שטראוס נהריה, אבי אשכנזי:
"הניצחון הזה משחרר הרבה לחץ. אני ער לעובדה שבחצי הראשון שיחקנו מתחת לכל ביקורת. ניקח החלטה משותפת איך אנחנו צריכים להיראות בעונה הזאת. אני מקווה שלניצחון הזה תהיה המשכיות. עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, כשבחלק השני ניצחנו למעשה ב-25 הפרש. נעשה שינוי בעמדת הרכז".

ברק פלג: "בסה"כ האווירה די מאופקת. אנחנו לא צריכים להסתנוור מניצחון הזה. הקהל שהגיע מאד חשוב לנו ואנחנו שואבים אנרגיה ממנו. מקווה שנחזור למסלול הנורמלי ונראה יותר טוב".

שרון ששון, הישראלי של אוראל גרייט אמר בסיום: "היה קשה, קשה, קשה. לפחות דבר טוב יצא, שנהריה יצאה עם ניצחון. אנחנו נשארנו במצב חרא. טוב לי באורל גרייט, נמשיך ונראה מה יהיה".

נסים ניצח את שיבק

דמון אסרונאוטס אמסטרדם, קבוצתו ההולנדית של אריק שיבק, הפסידה היום בבית לשטרסבורג במסגרת בית 3 של היורופליג, 69:81. בעקבות הניצחון העפילו הצרפתים למקום הראשון בבית, לפחות עד מחר, אז יושלמו המשחקים. אפיק נסים, הגארד הישראלי של שטרסבורג, קלע שש נק' והוסיף שני ריב'.

ליאור ליובין קלע 15 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 7 מ-12 מהעונשין), מסר שלושה אסיסטים וחטף שלושה כדורים ב-30 דקות בניצחון של מאריופול 70:82 בבלגיה על פפינסטר שמבסס אותה בין ארבע הראשונות בבית 2 ביורופליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully