וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא שייע, זה השחקנים

20.12.2004 / 22:31

פנסטיל נלחם הכי הרבה, אבוקסיס הורחק ובאשדוד יש בון בון של קבוצה, שניצחה את הפועל ת"א 1:2. שייע: "לא נראינו טוב"

המדורגת שניה מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל ת"א ו"התקרבה" לכדי 10 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. אשדוד, שהגיע אחרי שלושה הפסדים ותבוסה במשחק העונה, שוב גילתה מחדש את שחקני הבית שלה ובניצוחו של משה ביטון, עשתה בית ספר להגנה החלשה של הפועל ת"א. בינתיים מתקרבים האדומים לקו הקרוי על שמם ולשייע פייגנבוים יש עוד הרבה עבודה עם סגל שחקנים שנראה כאילו הוא מתקשה לקום בבוקר בלי טיפול מסור מאחות צמודה. אחרי הפגרה מחכה לו מכבי חיפה.

מהלך המשחק

שייע פייגנבוים החליט להשאיר מחוץ להרכב את כפיר אדרי ופתח עם גיא צרפתי במקומו. ג'ון פנטסיל רשם הופעת בכורה באדום. באשדוד עמיר תורג'מן אפילו לא היה בסגל, בעוד יניב עזרן הצעיר קיבל הזדמנות להרשים ועשה בדיוק את זה הערב.

אשדוד פתחה בלחץ על שחקני הפועל ת"א וחטפה לאבוקסיס את הכדור מיד עם השריקה לפתיחה. משה אוחיון נגח מעל שביט אלימלך, יניב עזרן ניסה לכבוש במספרת מול שער ריק, אך החמיץ. בדקה ה-7 מצאה בעיטה מצויינת של אמיר אלקריף מרחוק, את שביט אלימלך מוכן. את הריבאונד לא ניצל אוחיון ומסר לידיו של השוער התל אביבי.

עד לדקה 40 ראינו שער של אוגבונה שנפסל בצדק בנבדל, בעיטה מרחוק של טל חן והרבה התקפות יפות של אשדוד שהסתיימו ללא שער. אבל אז הגיע הרגע של שי הולצמן שכבש את השער הראשון של קבוצתו מזה שלושה משחקים. את הבישול הוא קיבל ממשה אוחיון, הטוב על המגרש, לאחר שהצליח לברוח מהנבדל ולבעוט חזק לפינה של אלימלך. 0:1 לאשדוד.

כעבור שלוש דקות בלבד, דווקא לאחר התקפה טובה של הפועל ת"א, יצאה אשדוד למתפרצת קטלנית. משה אוחיון (שוב הוא) שלח בתיזמון מצויין בין רגליו של אסי דומב, כדור מדוייק ליניב עזרן שהיה מצוי בנבדל מעורר מחלוקת. החלוץ הצעיר לא נכשל ומ-16 מטר בעט שטוח לפינה של אלימלך. 0:2 לאשדוד.

במחצית השניה לא הורידו האשדודים את הרגל מהדוושה ובדקה ה-55 הרמה מדוייקת של דוד רביבו, נחתה היישר על ראשו של עזרן שהחמיץ בסנטימטרים אפשרות לכבוש צמד פרטי. בדקה ה-59 קיבלנו עוד כדור אומן של משה אוחיון, שהפעם שלח את הולצמן לאחד על אחד מול אלימלך. הפעם החלוץ בעט לרגליו של השוער והחמיץ.

בדקה ה-77 נותרה הפועל ת"א בעשרה שחקנים, לאחר שיוסי אבוקסיס הורחק בכרטיס אדום, אחרי כניסה מאחור בשי הולצמן. דווקא בלעדיו התחילו האדומים לשחק טוב יותר ולחפש את השער. בדקה ה-83 הוא גם הגיע. הגבהה טובה של יגאל אנטבי משמאל, מצאה את הראש של אוגבונה שהצליח רק לצמק את התוצאה. 1:2 לאשדוד.

שייע: "המצב לא טוב"

שייע פייגנבוים, מאמן הפועל ת"א: "המצב לא טוב. אני משאיר לעצמי לעשות את הניתוח שצריך לעשות, כי לא שיחקנו טוב היום. את הדברים שצריך לעשות אני אשמור לעצמי. היום לא נראינו טוב ועשינו הרבה שגיאות. לא יכול להיות שאנחנו עומדים ומחכים לנבדל ומכניסים את אשדוד למשחק". בנוגע לשחקני חיזוק, אמר המאמן: "סה"כ צריך שחקנים בחלק הקדמי שיהפכו מצבים לגולים, אין ספק שהפועל ת"א צריכה לשנות כמה דברים בקישור ובהתקפה. אנחנו נמצא ונביא את מי שאנחנו צריכים. אין לנו רגל מסיימת בהפועל ת"א ולא פלא שכבשנו רק 12 שערים עד עכשיו". לגבי ההמשך אמר שייע: "אני יודע טוב מה לעשות, הפועל ת"א תהיה למעלה ולא למטה. אני אומר את זה ותתפסו אותי במילה". קיבלתי שלושה משחקים קשים, בשבוע הבא יש לי את מכבי חיפה, אבל כולם יודעים שבכדורגל אין הנחות ואין תירוצים. הפועל ת"א תיראה הרבה יותר טוב והרבה יותר דינמית ועם הרבה יותר רצון. אין הנחות. יש פגרה עכשיו ונמשיך לעבוד קשה".

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד: "לא אשכח את השישייה הרבה זמן. זה לא התוצאה אלא הצורה שבה שיחקנו. באנו אחרי שלושה הפסדים שהאחרון שבהם היה מביש. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי שמחה והיום היא עשתה את זה ולא איכפת לי באיזה מקום אני אסיים. לגבי המצטיין במשחק, משה אוחיון, אמר מזרחי: "אוחיון היה מחוץ ל-18 כשאני הגעתי לאשדוד, אני האיש שהכניס אותו להרכב והכל תלוי בצרכים של הקבוצה. היום ניסינו לשחק איתו כפליימייקר ואם הוא ימשיך ככה, אין שום ספק שהוא ימשיך לפתוח".

שי הולצמן, חלוץ מ.ס. אשדוד: "שלושה חודשים לא שיחקתי והיה מאוד קשה לחזור. אני שמח שעשינו משחק לחימה והיה קשה מאוד לנצח. המטרה שלנו היא להאבק על המקום השני. חיפה מעל הליגה, שאר הקבוצות פחות או יותר באותה רמה והכל תלוי בכמה השחקנים מגיעים מוכנים למשחק".

מ.ס.אשדוד: אסי רחמים; אמיר אלקריף, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול; משה אוחיון (פליקס אובוקה 78), יוסי אופיר, עמנואל אוביידה (ז'אן טלסניקוב 65), דוד רביבו, יניב עזרן (מאור פרץ 74); שי הוצלמן.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; טל חן, יוסי אבוקסיס, גיא צרפתי (כפיר אדרי 46), אדוארדו מראקש, אבי כנפו (יוסי רוזן 68); איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully