וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסביך האנגלי של רומינגה

19.12.2004 / 16:09

ב-22 פברואר תפגוש באיירן מינכן את ארסנל ונשיא המועדון הגרמני כבר מתחיל לשקשק. "לו הייתי יכול לבחור, הייתי מוותר"

עוד לפני הגרלת שמינית הגמר של ליגת האלופות, הודה נשיא באיירן מינכן קרל היינץ רומינגה, כי הוא רוצה להימנע מהתמודדות עם קבוצות אנגליות כמו ארסנל, צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד. איתרע מזלו והוא קיבל את התותחנים של ונגר. "אין לנו יותר מדי זכרונות נעימים מהמפגשים האחרונים שלנו עם קבוצות אנגליות" אומר רומינגה, "לו הייתי יכול לבחור, הייתי מעדיף לדלג על האופציה הזו. בהחלט יש לנו יותר מזל נגד קבוצות לא אנגליות".

הפחדים של רומינגה נובעים מטראומה היסטורית כאשר שיחק במדי באיירן מינכן שהפסידה לאסטון וילה 1:0 בגמר הצ'מפיונס ליג של שנת 82'. מאז אותו משחק תמיד היו הגרמנים "סקנד בסט" אחרי האנגלים. הפסד לאברטון בחצי גמר מחזיקות הגביע ב-85', השפלה בסיבוב השני של גביע אופ"א ע"י נוריץ' סיטי ב-93' וכמובן ההפסד המפורסם ביותר בזמן הפציעות של גמר הצ'מפיונס ליג ב-99', מול מנצ'סטר יונייטד הגדולה.

רומינגה, מביע באותה הזדמנות, את דעתו על התכשיט החדש של הפרמייר ליג: "צ'לסי היא הקבוצה היא הקבוצה הטובה ביותר באנגליה כרגע. הם בפסגת הפרמייר ליג וגם מפגינים יכולת גבוהה בצ'מפינס ליג. יש להם שחקנים אינדבדואליים מצוינים כמו רובן, דראגובה, דאף, למפארד, טרי וקראבליו ונראה שהמאמן מוריניו רתם אותם לקולטיב מנצח".

על מורניניו יש לקרל היינץ רק שבחים להגיד: "זה לא מספיק לרכוש את כל השחקנים הגדולים שאתה יוכל לשים ידיים עליהם. אותם שחקני על צריכים להתאחד לתוך קבוצה אורגנית וזה מה שמוריניו הצליח לעשות בזמן קצר יחסית. גם ארסנן ונגר הוא מאמן מצוין, ויש לו גם מוניטין מעולה בגרמניה. חוכמת ההתקפה שלהם היא מבריקה, בייחוד עם הנרי, אחד המתקיפים הטובים בעולם, כשהוא מקבל תמיכה מרייס, פירס, ווירה וברגאמפ. אולם יש להם בעיה מסוימת באירופה. נצטרך לחכות ולראות האם זה חוזר אצלם גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully