וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי עדיף ככה

19.12.2004 / 22:35

עד הדקה ה-78 היה נראה כי נצרת עילית מסוגלת לעשות סנסציה. עידן טל בטיל מ-20 מטר, עשה 0:1 שיחסוך מאתנו שבוע של אשליות

עד הדקה ה-78 בהרצליה, היה נדמה כי הנה אנחנו בדרך לסנסציה, ועוד לפני שיוצאים לפגרה של שבוע. הקבוצה הנחמדה של איוניר לא נפלה מהירוקים ואפילו היתה קרובה לשער או שניים במחצית הראשונה. אבל חיפה, כמו אלופה אמיתית, ידעה ביום חלש בו יניב קטן מביט בה קפוא מעבר לגדר, לתת את הגול בדיוק בזמן, ולקחת את כל שלושת הנקודות. נצרת נשארת עם הכבוד, ואנחנו רק מודים לעידן טל שלא שלח אותנו לשבוע של פיתוח אשליות.

מהלך המשחק

עשר הדקות הראשונות נתנו לקהל הצופים כדורגל התקפי משני צדי המגרש, כאשר נצרת עלית שחקה ללא רגשי נחיתות וכמעט כבשה מרגלי דוארטה שנעצר על ידי אלמדון בשער חיפה.

ככל שחלף הזמן, נצרת השתלטה על מרכז השדה וגרמה למכבי חיפה להיראות כמו הצל של עצמה. בדקה ה-15 עוד התקפה יפה של נצרת נגמרה ברגל של שחר סימנטוב שירה שטוח מ-16 מטרים. אלמדון לקח את הכדור עם הרבה ביטחון והשאיר את התוצאה על קנה. נצרת הפגינה משחק לחימה מצוין ולקחה את כל הכדורים בקרבות של אחד על אחד.

לקראת הדקה ה-25 התחילה חיפה להשתלט על מרכז השדה ולהכניס כדורים למרכז, אבל חסרונו של קטן ויום חלש של בוקולי וטל לא אפשר לירוקים לייצר מצבי הבקעה. מהצד השני ניסה דוארטה להכניע את אלמדון (29) אבל השוער הצעיר שוב הדף טוב.

בוקולי וטל התחילו להרים כדורים פנימה למרכז הרחבה אך ההגנה של נצרת הרחיקה בצורה מסודרת ורגועה. בוקולי קיבל הזדמנות לכבוש בעצמו בדקה ה-42 אבל הטיל שלו הלך החוצה. בצד השני המשיכה נצרת לסחוט קרנות מההגנה החיפאית.

מחצית שניה

שני המאמנים לא ביצעו שינויים בפתיחת המחצית השנייה, אבל מכבי חיפה פתחה אותה טוב. כבר אחרי דקה ניסה ברדה את מזלו בבעיטה מרחוק, שהלכה החוצה. בדקה ה-51 קיבל באדיר הזדמנות לכבוש כאשר ברדה מצא אותו חופשי ברחבה, אבל הנגיחה של באדיר לא הייתה מדויקת והתוצאה נשארה מאופסת. בדקה ה-55 יכל ברדה לכבוש בעצמו כשבעט חזק מ-16 מטרים כדור שעבר סנטימטרים מעמוד שערו של אושרי לוי.

בדקה ה-60 ערך רוני לוי את החילוף הראשון במשחק כאשר הוציא את ואליד באדיר והכניס את מיכאל זנדברג. איווניר ערך את החילוף הראשון שלו כאשר הכניס את ישראל דרור במקומו של סיימון סבלה. בדקה ה-78 נפרץ הסכר הנצרתי. עידן טל קיבל את הכדור כ-20 מטר משערו של אושרי לוי ומהמקום שיחרר טיל נמוך לפינה הימנית. 1:0 למכבי חיפה, מוצדק בהתחשב במחצית השנייה. בדקה ה-88 ניסה גם חאוויר דירסאו הברזילאי את מזלו מרחוק וסחט הדיפה לקרן מאושרי לוי. בדקה ה-90 חיפה המשיכה את ההצגה עם כדור נפלא של מגרלשווילי לקולואטי שבעט החוצה מול השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"היה חסר רק שהשופט יבקש חתימות מחיפה"

אריק בנאדו: "נצרת הוכיחה שהיא קבוצה טובה והיא תגיע גבוה כי מגיע לה. בחצי הראשון לא היינו טובים ושיחקנו בכדורים ארוכים. בחצי השני התאוששנו והראנו לכולם למה אנחנו נמצאים במקום שאנחנו נמצאים בו".

מוטי איוניר: "אמרתי לעובדיה צבי שחבל ששולחים שופט שרק חסר שיבקש חתימות ממכבי חיפה. הוא התרגש ועשה במכנסיים, והרג אותנו בקטנות. שיחקנו טוב, ולא נפלנו ממכבי חיפה. אני לא זוכר מצב של חיפה עד השער שספגנו. רצינו להוציא מפה נקודות ולא הוצאנו, ולכן אנחנו מאוכזבים מאוד. שער אחד שמפריד ביננו למכבי חיפה מוכיח שמקומנו בליגה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully