וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שאוהד כהן נשאר חם

18.12.2004 / 22:36

שוערה של מכבי פ"ת היה אולי השחקן היחיד בטדי שהקור לא השבית אותו לגמרי. החברים שלו בקושי זזו ב-0:0 מול בית"ר

אפשר היה רק לרחם על אלפי הצופים, שהקריבו את בריאותם כדי לקפוא ביציעי טדי במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי פ"ת. מה שהוגדר כ"קרב על הסגנות" סיפק משחק משמים, ונותר רק לקוות שהגורם לכך היה הקור העז.

השחקן היחיד שאפשר היה להתענג על ביצועיו הערב היה שוערה של מכבי פ"ת, אוהד כהן, שדווקא ידע איך למתוח את איבריו במקום ובזמן הנכון ולהחזיר את הקבוצה שלו הביתה עם נקודה יקרה.

תיאור המשחק

5 דקות מפתיחת המשחק כבר היתה אזעקת שווא ביציעי טדי. מאור מליקסון מסר כדור עומק לאסולין, שהקפיץ מעל אוהד כהן, אבל הכדור חמק החוצה לרוחב השער מבלי שאף בית"רי עט על המציאה. ההזדמנות הראשונה של פ"ת הגיעה 3 דקות לאחר מכן. פרינס דאייה מסר אחורנית למשיח, שבעט מ-18 מטר סמוך לקורה של קורנפיין. בדקה ה-25 מיקי עטייה מבית"ר ניסה את כוחו בבעיטה מטווח של 25 מטר, אבל אוהד כהן קלט ללא בעיה.


המחצית השניה נפתחה בהזדמנות מצויינת של אבי נמני, ששלח כדור אדיר מ-20 מטר למשקוף. דקה לאחר מכן, מספרת של ליאור אסולין ברחבה הגיעה לידיים של אוהד כהן. עוד דקה עברה, והפעם זה היה אינדיו, שדהר עם הכדור במרכז ובעט חזק. גם הפעם אוהד כהן היה במקום והדף לקרן. את כדור הקרן נגח בנטו לפינה השמאלית, אלא שאוהד כהן שיחרר עוד הדיפה. בדקה ה-57 נמני שלח את דנין לצד שמאל וזה הרים את הכדור היישר לברוכיאן, שמהאוויר החטיא את המסגרת. השליש האחרון של המשחק היה המשעמם ביותר, ונראה היה שהשחקנים רק מחכים כבר לרדת להתחמם בחדרי ההלבשה.

אוחנה: "הם שיחקו על תיקו"

מאמנה של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, יצא מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. אוחנה אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "ציפיתי ליותר. מדובר בשתי קבוצות טובות מאוד. שיחקנו מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה, להוציא את מכבי חיפה, והם שיחקו על תיקו. השליטה שלנו במחצית השנייה הייתה די ברורה. השתדלנו לשחק את הסיגנון הרגיל שלנו אבל היה קשה מאוד, כי הם הקשו עלינו". על ההשפעה של הקור על המשחק אמר אוחנה: "זה השפיע. הרגליים קפואות, קשה לדייק במסירות ואנחנו לא רגילים לזה, אבל זה לא תירוץ. היתה צריכה להיות יכולת יותר טובה".

שוערה של מכבי פ"ת, אוהד כהן, אמר בסיום: "אני שמח שאנחנו לא סופגים. זה עושה לי המון טוב על הלב ואני מקווה להמשיך ככה. זו לא רק עבודה שלי אלא של כל הקבוצה. אנחנו מראים יציבות ואני מקווה שנישאר במירוץ על המקום השני לאורך כל העונה. עשינו תוצאה יפה. אין הרבה קבוצות שיוציאו כאן נקודות".


הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, מיקי עטייה, אינדיו פריירה, פבריציו בנטו, אלירן דנין, עופר טלקר, אלי ששון, אבי נמני, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון, ליאור אסולין.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, אסי משיח, פרינס דאייה, סטניסלב דוברובין, כפיר אודי, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully