וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע 15: קרוליינה מגיעה לאטלנטה, מאנינג מארח את בולטימור

שחף רודברג ודוד רוזנטל

18.12.2004 / 0:16

לא פחות ולא יותר משמונה משחקים יעבירו לנו ערוצי הטלוויזיה בסוף השבוע הנוכחי כשהטירוף נכנס לישורת הסופית לפני הפלייאוף. להצטייד בקיסמים ובהרבה קפה ולהתחיל לזפזפ

משחקי המחזור ה-15 ב-NFL מזמינים לנו מגוון רחב של אפשרויות צפייה, בהם מספר קרבות מרתקים במיוחד. פייטון מאנינג, הרחוק שני טאצ'דאונים בלבד משיאו של דן מארינו, ינסה לפחות להשוות את המאזן מול ההגנה המפלצתית של הבולטימור רייבנס. איליי מאנינג יאכל שוב חצץ מול ההגנה של פיטסבורג וקרוליינה תנסה להשאיר לעצמה סיכויי פלייאוף באטלנטה.

משחקי יום שבת:

ניו יורק ג'יאנטס – פיטסבורג סטילרס (20:30, METV)

במשחק שבו יפתחו שתי רוקים בעמדת הקווטרבק ינסה איליי מאנינג להראות סוף סוף קמצוץ של פוטנציאל מול בן רות'ליסברגר עם 11 נצחונות וללא הפסד עדיין ב-NFL. קנדרל בל, צ'ד סקוט ופלקסיקו בורס עדיין לא כשירים בפיטסבורג וג'רום בטיס יקבל כנראה שוב את רוב הכדורים מכיוון שדוס סטיילי בסימן שאלה. אצל הג'איינטס ייעדרו הליינבקר ברט גרין, הסייפטי גיבריל וילסון והתופס ג'מאר טיילור.

סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס – וושינגטון רדסקינס (חצות, FOX)

אדומי העור מגיעים לסאן פרנסיסקו למשחק מול הקבוצה היחידה ב-NFC שלא נמצאת תיאורטית במירוץ לפלייאוף. הניינרס ינסו ליצור המשכיות לניצחון באריזונה וחייליו של ג'ו גיבס ייאחזו בציפורניים בסיכויי הויילד קארד. הרדסקינס יעלו לשחק בלי מגן הפינה המוכשר שון ספרינגס, הסייפטי ג'ייסון דורינג והבועט ג'ון הול. במושכות בניינרס ימשיך לאחוז הק"ב קן דורסי שמחליף את טים ראטיי הפצוע.

אטלנטה פאלקונס – קרולינה פנת'רס (03:00, ESPN)

כמה תהפוכות עברו על קרוליינה העונה? הפיינאליסטית משנה שעברה מצאה את עצמה במאזן 7:1 וכעת, שלושה מחזורים לסיום, הגיעה לעמדת זינוק לפלייאוף. הפנתרים יגיעו לג'ורג'יה דום עם דבר אחד בראש – ניצחון. ג'ים מורה והפאלקונס יכולים להוריד הילוך בישורת האחרונה מכיון שאת ראשות הבית כבר הבטיחו. סוס העבודה של הבזים, טי.ג'יי דאקט, ייאלץ להחמיץ לפחות משחק אחד בעקבות פציעה בברך וסביר להניח שלא יראה הרבה זמן משחק עד לינואר.

משחקי יום ראשון

קליבלנד בראונס – סאן דייגו צ'רג'רס (20:00, METV)

מרטי שוטנהיימר וחזיזי הברק כבר מריחים את הפלייאוף, ובדרכם תעמוד הבדיחה של העונה עם לוק מקאוון בתפקיד הק"ב. הצ'רג'רס ינסו להמשיך את רצף הנצחונות המרשים שלהם, שעומד כרגע על שמונה, בעוד שהבראונס ינסו להתמודד עם רצף משלהם בן שבעה הפסדים. הסייפטי כריס קרוקר יעדר גם השבוע משורות ההגנה של קליבלנד והצ'רג'רס ינסו למצוא תחליף למגן הפינה סמי דיוויס שלא יתלבש גם השבוע.

ניו יורק ג'טס – סיאטל סיהוקס (20:00, פוקס)

שתי קבוצות הפכפכות יפגשו ביום ראשון למשחק שעלול להכריע את גורלן בעונת 2004. המדולנדס בדצמבר הוא לא מקום כ"כ סימפטי אך מאט האסלבק וחבריו יודעים שהם חייבים את הנצחון הזה, לא רק לעצמם אלא גם למייק הולמגרן שעלול למצוא את עצמו בלי קבוצה אם הסיהוקס לא יעלו לפלייאוף. הג'טס יחסרו גם השבוע את הקיצוני המצוין ג'ון אברהם,, סיאטל תעלה בלי כמה שחקני מפתח בהגנה, הכוללים בין השאר את גרנט וינסטרום, מרכוס טובס וקרטיס ראנדל.

גרין ביי פאקרס – ג'קסונוויל ג'אגוארס (METV, 23:15)

ה"טונדרה הקפואה" עם קרוב לעשר מעלות מתחת לאפס מחכה לבחורים מצפון פלורידה במשחק מפתח עבור שתי הקבוצות. ג'קסונוויל, שחייבת ניצחון כדי לשמור על סיכויי פלייאוף, תחסר את מגן הפינה ג'וראן בולדן. הפאקרס, שיצאו בעור שיניהם מהמפגש עם דטרויט, יחסרו את התאקל קווין בארי.

אינדיאנפוליס קולטס – בולטימור רייבנס (3:30, ESPN)

המץ' אפ המעניין של השנה בין ההתקפה הקטלנית בליגה להגנה הטובה ביותר. פייטון מאנינג עם 46 טאצ'דאונים צריך עוד שניים כדי להשוות את שיאו של דן מארינו אבל אד ריד וריי לואיס לא ממש יפלסו לו את הדרך. הרץ ג'מאל לואיס שוב בספק בגלל בעיית קרסול בבולטימור והתופס ברנדון סטוקלי עלול להחמיץ את המשחק בעצמו בגלל מיחושים במפשעה.

דטרויט ליונס – מינסוטה ויקינגס

הויקינגים לא נראים כמו קבוצה בד"כ בחצי השני של העונה ואם התסריט של העונה הקודמת יחזור מייק טייס ייאלץ לחפש לו קבוצה אחרת בליגה. לסטיב מריוצ'י יש שפע של כשרונות צעירים באמתחתו והגם שהעונה דברים לא הסתדרו כמו שצריך הפוטנציאל עדיין גלום.

סינסינטי בנגאלס – באפלו בילס

וויליס מגאהי יפגוש הגנת ריצה רעה מאוד ובפאלו תעשה עוד מאמץ להיות הסינדרלה של העונה. הבילס יגיעו לאוהיו להתמודד עם הפרסי מסינסינטי. טי ג'יי חושמנזדה והצמד ג'ונסון את ג'ונסון יפגשו במגאהי,מולדס והתופס המוכשר לי אוונס, בטוח שלא יהיה משעמם. הקוורטרבק הפצוע קארסון פאלמר כנראה יישב על הספסל , ואת מקומו יתפוס ג'ון קיטנה.

קנזס סיטי צ'יפס – דנבר ברונקוס

"ארוהד סטאדיום" הולך להיות רועש וגועש ביום ראשון כשהיריבים השנואים מדנבר יגיעו לקנזס סיטי במטרה להשיג ניצחון חיוני. לצ'יפס עדיין סיכויי פלייאוף קלושים אבל ההגנה שלהם תמשיך להיות פרוצה לג'ייק פלאמר ושות', בעיקר בלי ג'רום וודס ו-ווני הולידיי .

פילדלפיה איגלס – דאלאס קאובויס

למי ששאל מדוע האיגלס זכו לכינוי "נשרים" גם ב-NFL נסביר שהטור "קוורטרבק יום שלישי" של גרג איסטברוק באתר הבית של הליגה מתייחס אליהם לא אחת כ"פילדלפיה נשרים". כנראה שהרעש של חברינו מוצי ליאון, מקנאב ויו דאגלס עשה שמות בצד השני של האוקיינוס. המשחק מול דאלאס אמור להיות הליכה קלילה, גם בלי התאקל אוליס תומאס והליינבקר נייט ויין. טרל אוונס בסימן שאלה בגלל כאבי גב.

שיקאגו ברס – יוסטון טקסאנס

לשתי הקבוצות יש בדיוק אותו מאזן, אולם כמה חבל עבור הטקסאנים שהם משחקים ב-AFC. צ'אד האצ'ינסון ינסה להוביל את הדובים לנצחון בתקווה להשאר במירוץ לפלייאוף. הרוקי דנטה רובינסון ינסה לשחזר את היכולת המצויינת שהציג בשבוע שעבר מול סופר-מאנינג, אבל הטקסאנס יזדקקו לקצת יותר מיכולת פנומנאלית של שחקן אחד אם הם רוצים להשאר בתמונה. טוד מקמילון ובריאן אורלכר יעדרו משורות הברס, ואצל הטקסאנים ייעדר ככל הנראה רץ טוני הולינגס.

טמפה ביי באקנירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully