וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים אותך פרדי

17.12.2004 / 17:15

שחקני הפועל פ"ת הוכיחו לכולם שיש להם קבוצה טובה עם מאמן חזק וניצחו 1:3 את בני יהודה. חסן לא נכלל בסגל והלך הביתה

כל השבוע דיברו בפתח תקווה על המאמן שיירש את פרדי דוד. הקהל של הפועל לא אהב את ההפסד בדרבי, את היכולת החלשה ואת מיקום הקבוצה בירכתי הטבלה והחליט שלא לעודד במחאה על כך. תוך כדי משחק כך נדמה, התחלפו הצעקות "פרדי תתפטר" מכיוון הקהל, ל"פרדי תישאר" מכיוון השחקנים, אחרי 1:3 מרשים על בני יהודה. השחקנים הגיעו למשחק כאילו מדובר במלחמה וניצחו בסה"כ בפעם השלישית העונה, אחרי 2 ניצחונות על הפועל ת"א. בני יהודה? דווקא 5 משחקים ללא הפסד, לא יצרו הכתומים מספיק מצבי הבקעה ליד השער ושיחקו ללא חשק.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בכיוון אחד, לעשרו של יניב ווהבה. כבר בדקה ה-8, יוסי שיבחון קיבל כדור טוב מיבוריאן ובעט חלש לפינה הקרובה, ווהבה הודף. בדקה ה-20 עומר בוקסנבוים בעט פנדל פנימה אחרי עבירה על יבוריאן ברחבה, 0:1 פ"ת.

בדקה ה-26 נותרה הפועל פ"ת בעשרה שחקנים, אחרי שרגל גבוהה לפרצוף של בטורינה זיכתה את גיא שמיר בצהוב שני. עד למחצית ניסתה פ"ת לשמור על התוצאה והצליחה לעמוד מול ההתקפות חסרות התחלית של בני יהודה.

בני יהודה ניסתה לעשות משהו כשהכניסה את אלון מזרחי לשדה. האווירון כמעט והישווה בדקה ה-52, כשאלי אברבנאל מסר לו כדור רוחב טוב, שמזרחי החמיץ בסנטימטר. בדקה ה-62, יוסי שיבחון הוריד בראש ליבוריאן שירה מהאויר בעיטה שטוחה לפינה של ווהבה. 0:2 להפועל פ"ת.

אחרי חמש דקות התפרקו הכתומים לגמרי, כשעומר בוקסנבוים, אולי הטוב ביותר המגרש, הכניס כדור רוחב לרחבה. הגנת בני יהודה לא הרחיקה טוב והכדור הגיע לשיבחון שירה מ-20 מטר פנימה. 0:3 להפועל פ"ת. בדקה ה-90 משה ביטון ניצל טעות גסה של רפי כהן והגנתו וצימק לזכות בני יהודה.

שירזי: "אולי שילמנו חטא יוהרה מסויים"

פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת: "יש לי עוד הרבה חצץ לאכול בשביל להיות מאמן גדול. הניצחון היום מוקדש למאיר שמיר, זה ניצחון לא שלי, אלא של השחקנים. ברוב המשחקים שיחקנו טוב ולא השכלנו לנצח, ב-99% מהמשחקים שיחקנו בצורה הזאת, לא תמיד זה הלך כמו שרצינו. אנחנו קבוצה טובה. מנור חסן, מהסיבות השמורות עימי ואיתו, לא נכלל בסגל למשחק ובחר ללכת הביתה. הוא שומר שבת אולי. אני אמרתי כבר יותר מפעם אחת. השחקנים ואני החלטנו איזה משהו ואני שמח שיצאנו יפה כמו שראיתם".

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: "זה היה אחד המשחקים החלשים של בני יהודה. אולי שילמנו חטא יוהרה מסויים ולא באנו מוכנים. היום בני יהודה לא התנגה כמו קבוצה יוזמת, לא היתה טובה ולא ניצחה. בליגה כזאת, למעט מכבי חיפה, כשהבדלי הרמות לא גדולים, חוסר הרצון משחק תפקיד ובני יהודה לא רצתה מספיק. אנחנו יוצאים לפגרה כקבוצת מרכז טבלה, אבל בני יהודה עדיין לא מצאה את המקום שלה".

הפועל פ"ת: רפי כהן; קלמי סבן, זאב חיימוביץ', אבי יחיאל, דושקו דוריצ'יץ'; גיא שמיר (הורחק 27), עומר בוקסנבוים, יוסי שיבחון, אמר יוקאן (מריו באריצ'יץ', 46); איליה יבוריאן, שלומי ארבייטמן (איתי הבה, 84).

בני יהודה: יניב והבה; אלי אברבנאל, יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני; אימורו לוקמן, קובי דג'אני, בן לוז (יניב בסון, 82), אסי בלדוט (אלון מזרחי, 41), גבריאל לימה (משה ביטון 67), מטה בטורינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully