וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מושייע. נמני

12.12.2004 / 22:40

שייע כבר היה בדרך לנצחון בכורה אחרי פנדל מפוקפק, אבל אז הגיע נמני בדקה ה-89, והושיע את בית"ר

משחק טוב נתנו לנו הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. המשך ישיר ליתר משחקי המחזור מאמש. זה נגמר ב-1:1 מוצדק בין אלי אוחנה לשייע פייגנבוים, שלפחות עצר את שרשרת ההפסדים (4 במספר) במשחק הבכורה שלו. בסיבוב הקודם המשחק הזה הוכרע "בזכות" ההחלטות של השופט אייל צור. הפעם השופט, אייל אחר, בוחבוט, כמעט והכריע אותו לזכות אותה קבוצה, הפועל ת"א. אלא שלבית"ר יש שחקן שמתורגל בשערים דרמטיים מול האדומים מת"א. מספר 8 בצהוב עשה צדק וגנב ל-8 האדום את הניצחון.

מהלך המשחק

המשחק נפתח טוב עבור הפועל ת"א. בדקה 9 קרן מימין של מארקז מצאה את הראש של אוגבונה. הניגרי הוריד לשמעון גרשון שממטר הצליח לבעוט רק למרכז השער. עידן מליחי הציל עם החזה. עידן מליחי, הטוב על המגרש, המשיך לשחק טוב ובדקה ה-22 חטף כדור ושעט קדימה לכיוון השער. הפריצה הסתיימה בבעיטה מרחוק שחמקה מעל המשקוף. בדקה ה-26 מארקז מסר לשי אבוטבול שנגח אליו בחזרה. הברזילאי עצר יפה ובעט מעל השער.

בדקה ה-30 אלירן דנין התחיל התקפה והגיע בסיומה למצב טוב מול השוער התל אביבי, לאחר מסירה גדולה שהוא קיבל ממליקסון. אלימלך היה מוכן והדף החוצה. שתי דקות מאוחר יותר, מצא כדור גבוה של אבוקסיס את הראש של אוגבונה שנגח חזק ונעץ אותו בקורה. לריבאונד לא הצליח אדרי להגיע.

במחצית השניה המשחק היה רגוע. עד לדקה ה-78. מארקז ניסה להגביה לרחבה מימין והכדור נגע בידו של אלירן דנין, שבסה"כ רצה להגן על פרצופו. השופט הורה על קרן ואז ראה את הקוון ובהתייעצות עימו החליט לשרוק על פנדל. שמעון גרשון תירגם אותו ליתרון 0:1 להפועל ת"א.

נמני העצבני, שניסה למוע את רוע הגזירה, לקח את המשחק על גבו. בדקה ה-88 עבירה גסה של רמי חליס, הכריחה את השופט לשלוף לעברו כרטיס צהוב, השני שלו במשחק. חליס הורחק ואת הבעיטה החופשית, 30 מטרים אלכסונית מצד שמאל משערו של אלימלך, ניצל נמני בכדי לעשות צדק ולהשוות. 1:1 דרמטי. ככה זה כשנמני רואה אדום בעיניים.

"אני לא יודע מאיפה הקוון המציא את זה"

שייע פייגנבוים, מאמן הפועל ת"א: "התרגשתי התחלה, אבל נכנסתי למשחק לאט לאט. צריך להכניס לשחקנים ביטחון, יש פה שחקנים טובים ואני מקווה שהתוצאות יגיעו. היינו צריכים לקחת את המשחק הזה בשיניים. חבל שממצב כזה ומזווית אפס ספגנו שער, אבל אני לא רוצה להיות חזיר. הנקודות האלו יכולות להיות קריטיות בתחתית".

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "במקרים כאלה נדיר ששורקים על פנדלים, הוא כבר נתן קרן, אבל אז הקוון סימן לו על פנדל. אני לא יודע מאיפה הוא המציא את זה. אנחנו מקופחים מתוצאה של 1:1. אנחנו שלטנו, אמנם לא היינו יותר מדי מדוייקים, אבל אני שמח שהשער של אבי נמני נכנס, כי זה עשה צדק".

הפועל ת"א: שביט אלימלך; יגאל אנטבי, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב; טל חן, יוסי אבוקסיס, אבי כנפו, אדוארדו מראקז, כפיר אדרי; איזביטו אוגבונה.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; פבריציו בנטו, עופר טלקר, מיקי עטיה, אלירן דנין; אלי ששון, עידן מליחי, אבי נמני, אבירם ברוכיאן, מאור מליקסון; ליאור אסולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully