וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן עצבני על צור: "אני מתבייש שאני בליגה כזו"

אתר ספורט 5 בשיתוף

11.12.2004 / 17:03

השריף ראה את הפועל ב"ש שלו כובשת, ועוד שניים, אבל זה לא הספיק מול אייל צור המקומם. נצרת עילית כפתה 2:2 עם הבאזר

כמה תיסכול בבאר שבע. אלי כהן היה בטוח שהיום סוף סוף הוא יוצא מהברוך ועולה מעל הקו האדום. את השחקנים שלו הוא הכין היטב, אבל גם ביום טוב, קשה להתמודד מול השופט אייל צור. מה לא קרה לאדומים מהנגב היום? קיבלו שער כבר בפתיחה, עלו ליתרון תוך 4 דקות ואז סמוך לשריקה למחצית, הורחקו להם שני שחקנים (סגרון ומינטואן). שער השיוויון בתוספת הזמן של המשחק היווה את אקורד הסיום של ארוע הבלהות הזה, מבחינתם של הבאר-שבעים.

נצרת עילית שוב הוכיחו הרבה אופי, לחימה ומוטיבציה גם בדקות האחרונות של המשחק. שחר סימנטוב, שמסתמן כאחת ההפתעות הנעימות של הליגה, כובש צמד וממשיך את הרושם הטוב שמשאירים חניכיו של מוטי איווניר מתחילת העונה.

מהלך המשחק

נצרת עילית פתחה את המשחק נהדר ועלתה ליתרון כבר אחרי עשר דקות משער של שחר סימנטוב. 0:1 לנצרת. הפועל ב"ש ידעה שזהו משחק של להיות או לחדול מבחינתה והחלה ללחוץ את שערו של אושרי לוי. יניב אברג'יל המסוכן הטריד את ההגנה האורחת ואף הגיע למספר מצבים. בדקה ה-30 הלחץ הבאר שבעי תרגם עצמו לשער שוויון. כדור שהורם לרחבה, הגיע לאביתר אילוז שכבש את שער השוויון.1:1

לא עברו ארבע דקות והפועל ב"ש ביצעה מהפך. יניב אברג'יל קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, חתך למרכז ושיחרר בעיטה מסובבת לחיבור הרחוק, שער מדהים, 1:2 לבאר שבע. נצרת עילית החלה לצאת מהלם הספיגה ושחר סימנטוב ניסה לסכן את רחמין במספר בעיטות מרחוק.

בדקה ה-43 נרשם האירוע הכי חשוב של המחצית כאשר השופט איל צור הרחיק את מינטואן אלין כששלף לו את הכרטיס צהוב שני. אורן סגרון ניגש לדבר עם צור וזה שלף גם לו את האדום. באר שבע נותרה בתשעה שחקנים ליתר המשחק.

הפועל ב"ש עלתה למחצית השנייה כשהיא מצפה ללחץ שתפעיל עליה נצרת מפאת היתרון המספרי במגרש. וכך היה, נצרת פתחה חזק מאד ובעשר הדקות הראשונות צרה על שערה של באר שבע שלא הצליחה חעבור את קו מחצית המגרש. עם זאת, הבאר שבעים התגוננו טוב ונצרת לא הגיעה להזדמנויות ממשיות ליד שערו של רחמין.

אלי כהן צפה שקבוצתו תתמוטט עם המצב יימשך כך והכניס את סתיו אלימלך הדפנסיבי במקומו של החלוץ הרומני רוברט ניצה. הכניסה של אלימלך אכן הפיחה רוח חיים בקישור הבאר שבעי והמשחק מעט התאזן מעט. איל צור המשיך להיות ה"גיבור" של המשחק כשנתן לנצרת כדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-60 לאחר ספק של דחיפה ברחבה.

שחקני באר שבע ההמומים לא האמינו שאחרי שהורחקו להם שני שחקנים, עכשיו שורק צור לפנדל לחובתם. ז'וז'ה דוארטה, לשעבר בבאר שבע ניגש לבעוט אבל לא עמד בלחץ וירה טיל לקורה הימנית של רחמין. עדיין 1:2 לבאר שבע. לאחר הפנדל החלו שוב שחקני באר שבע לצעוק ולריב עם איל צור שהגיב בכרטיס צהוב לרמי אליהו.

שתי הקבוצות ערכו חילופים. איווניר הכניס את נדיב סימנטוב במקומו של . ואלי כהן הוציא את אליהו המוצהב והכניס את אלון אברמוביץ' (לשעבר בית"ר י-ם) למרכז ההגנה. באר שבע רצתה רק לשמור על היתרון שלה וחיכתה לשריקת הסיום בלי לנסות להחזיק בכדור וליצור מצבים, מה שרק הזמין לחץ מצד האורחים.

בדקה ה-74 יצאה באר שבע למתפרצת של איש אחד כאשר פמי התקדם לבד ומארבעים מטר שיחרר טיל שננעץ במשקוף של נצרת והשאיר את התוצאה על קנה. אם הכדור היה נכנס, ללא ספק זהו היה אחד משערי העונה. מוטי איווניר הכניס את קובי נכטיילר הבלם, דווקא כחלוץ כדי למצוא את שער השוויון שהגיע לנצרת.

ההגנה של באר שבע המשיכה להתאבד על כל כדור והצליחה להרחיק כל כדור מסוכן שישראלביץ' וסימנטוב שלחו לחלוצים. אבל בדקה ה-90 גם להגנה המצוינת לא הייתה תשובה לטיל הנפלא ששלח שחר סימנטוב, דרך רגלו של יפרח אל תוך הרשת. נצרת כבשה את השני שלה וזכתה לשוויון מוצדק. איל צור הוסיף שבע דקות תוספת זמן ונצרת חיפשה את שער הניצחון

אייל צור: "סגרון אמר לי 'אין לך מושג, פחדן'"

מאמן הפועל באר שבע אלי כהן, היה נסער בתום המשחק: "צריך לבוא בטענות רק לאדם אחד. זו תעודת עניות לליגה שיש שופטים כאלה שפשוט מפרקים קבוצות ומוציאים את כל הטעם למשחק. אני מכיר את אייל צור מגיל צעיר. לא יכול להיות ולא ייתכן שהוא ירוץ אחרי שחקנים על המשחק ויאיים להרחיק אותם. שייקחו את השחקנים למכונת אמת שיספרו מה היה שם. טוב שהוא לא הרחיק לנו עוד שחקנים. מילא אחד, אבל את השני? מה הוא אמר לו בסה"כ? קצת סבלנות. אני מתבייש שאני בליגה כזו".

מאמן נצרת עילית, מוטי איווניר דווקא הצדיק את השיפוט:
"אני חושב שאייל צור צדק בהחלטות שלו. ב"ש יכלה לצאת יורת גרוע. הוא עשה את מה שצריך להיות ואפילו ריחם וויתר להם על עבירות חמורות שהם עשו".

השופט איל צור ניסה להסביר את החלטותיו: "במקרה של ההרחק הראשונה, החוק חייב אותי להרחיק את השחקן שקיבל כרטיס צהוב שני. לגבי ההרחקה השנייה, אורן סגרון העיר לי ואמר: 'אין לך מושג, יא פחדן'. לפי החוק, אני מחויב להוציא לו את הכרטיס האדום וכך עשיתי".

הרכבים:

הרכב הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, עוז יפרח, יניב אלול, דדי בן-דיין, איגור תומאסיץ', אלין מינטואן, רמי אליהו, אורן סגרון, רוברט ניצה, יניב אברג'יל.

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל ואחין, עמי אזולאי, חיים בן נון, סיימון ווסלב, שחר סימנטוב, ילן פוקורן, גיז'רמו ישראלביץ', יואב זיו, ז'וז'ה דוארטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully