וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימורי פוטבול שבוע 14: מברק מרגש

11.12.2004 / 11:30

לאחר שבוע מבריק שולח המהמר מכתב בעל מסרים ידידותיים לחברים הטובים ב-וגאס וסוגר חשבון עם עורך המדור

"לחברים בווגאס שלום,

כידוע לכם השבוע שעבר היה מוצלח ביותר. עשרה ניחושים מדוייקים ומלבבים מתוך 16 שהחזירוני למאזן של כמעט 50 אחוז עם 42 ניחושים מדוייקים מתוך 90 משחקים. מודה אני על כך עד מאוד ומקווה אנוכי להמשיך במסע המופלא לניפוץ מיתוסים מופרכים המופצים על ידי אוהדי קבוצות זניחות משיקאגו ומינסוטה על היותי מנחוס בן מנחוס".

"ולכן, בוקים יקרים, אנחת רווחה בלבי על שקבעתם ליינים קלילים למשחקי השבוע. שהרי לקבוע ליין דו ספרתי לארבעה משחקים ולהעמידו על 9.5 בעוד שלושה הופך את משימותיי לקלות בהרבה. מי ייתן ותיצרר נשמתכם בגהינום, ולוואי וכל חייכם תאומנו על ידי דייב וונסטד, הנהלתכם, בראשה יעמוד אל דייויס, תורכב מנציגים של שיקאגו, ניו אורלינס וסן פרנסיסקו ושחקניכם יהיו תשלובת של קו ההתקפה של הניו יורק ג'איינטס והגנת הריצה של הסינסינטי בנגאלס".

בברכה
דוד רוזנטל
רב מנחוס"

ולעניין

ג'קסונוויל ג'אגוארס (7.5-) – שיקאגו ברס: וואלה, אני לא יודע מה לחשוב. עוד לפני שהתחלתי את הטופס, עיצבנו אותי פה.

בפאלו בילס (10.5-) – קליבלנד בראונס: כמה מתאים לבפאלו להפסיד בבית דווקא לקליבלנד כשהיא נמצאת בפורמה? מצד שני ההגנה של הבילס גדולה מדי על לוק מקאוון.

ניו אינגלנד פטריוטס (11.5-) – סינסינטי בנגאלס: עוד אחד מאותם משחקים שמטריפים אותך, במיוחד כשמדובר בקבוצה כמו הפאטס ששומרים את היריב (וקליבלנד היא לא יריב, עם כל הכבוד) תמיד בתמונה. נו, איך אומרים? "לא הולכים נגד הקבוצה שלך". שמענו, חוכמולוגים, שמענו.

אטלנטה פאלקונס (7.5-) – אוקלנד ריידרס: אטלנטה חייבת להתחיל ללמוד להשאיר אבק מאחורי היריבות כבר במחצית הראשונה. אוקלנד היא הזדמנות לא רעה כדי לעשות את הסטאז'.

דאלאס קאובויס – ניו אורלינס סיינטס (7.5+): אין, אין, אין בעולם קבוצה יותר מסריחה מהטמאים. ודווקא בגלל זה הם ישמרו את זה צמוד, כמו שעשו באטלנטה לפני שבועיים. הפוך על הפוך.

בולטימור רייבנס (9.5-) – ניו יורק ג'איינטס: הרייבנס היו השוקר של המחזור שעבר. אם איליי מאנינג נפל שדוד בוושינגטון, הוא לא ישרוד בצד השני של הבלט-וויי.

מינסוטה וייקינגס – סיאטל סיהוקס (6.5+): אם יש לכם ילד תביאו אותו לראות את המשחק מול הטלוויזיה ותגידו לו: "אתה רואה, הרצל, אם אי פעם תאהד את אחת משתי הקבוצות האלה אני מנשל אותך מהירושה".

יוסטון טקסאנס – אינדיאנפוליס קולטס (10.5-): את האמת, זה נראה לי כמו משחק של יוסטון. אפילו ניצחון של יוסטון. אבל כל פעם שהלכתי נגד הקולטס נפלתי קשות, הם לא נותנים מספיק סיבות להמר נגדם. בעצם הם נותנים 18 סיבות (בחולצה אחת) ללכת איתם.

דנבר ברונקוס (11.5-) – מיאמי דולפינס: אם את זה הם לא מנצחים בלפחות שני טאצ'דאונים...

פיטסבורג סטילרס – ניו יורק ג'טס (5.5+): מה הייתם עושים אם יומם וליל הבוס שלכם, להלן העורך, היה מנג'ס לכם שאתם לא מפרגנים מספיק לג'טס ואפילו מאיים עליכם? האמת שהדוד ברמן לא ניג'ס ולא איים, הוא סתם שלח אימייל מסכן וידידותי, אבל הגזמה מעולם לא הזיקה לאף אחד. הנה ברמן, הלכתי עליהם. מ-ר-ו-צ-ה??

אריזונה קרדינלס (6.5-) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס: אוך, איזה משחק. אוהדי הפורטי ניינרס נרתמו למשימה בשבוע שעבר והסבירו את הלך חייהם. לדעתי הם לא יופיעו השבוע, אחרי עונה כזו הם מאשפזים עצמם מרצון ב"אברבאנל".

גרין ביי פאקרס – דטרויט ליונס (9.5+): עוד מוקש, אבל פארב תמיד מפציע בגדול אחרי השפלות.

קרוליינה פנת'רס (5.5-) – סט. לואיס ראמס: כריס צ'נדלר? אר יו קידינג מי? ואם אתם תוהים מאיפה ההשראה ל"אר יו קידינג מי" היא באה משדרי משחק ליל יום ראשון של ESPN, כנראה הטריו הכי מעצבן בתולדות הטלוויזיה מאז נולי, אוזה ובץ (שבי לא נחשב, הוא גבר גבר).

סן דייגו צ'ארג'רס (5.5-) – טמפה ביי באקנירס: הייתי בטוח בשבוע שעבר שדווקא על הצ'ארג'רס נפלתי כי דנבר יקחו את המשחק. הניצחון שלהם נותן להם קרדיט לפחות לעוד שבוע.

וושינגטון רדסקינס – פילדלפיה איגלס (9.5-): אני לא חושב שהיה איזשהו משחק בשנים האחרונות שמקנאב הגיע לוושינגטון ויצא משם עם פחות מארבעה טאצ'דאונים.

טנסי טייטאנס (1.5-) – קנזס סיטי צ'יפס: וזה המאנדיי נייט שלכם, כן?


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully