וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירילנקו ייעדר עוד חודש לפחות

שימי ששון

10.12.2004 / 19:09

הג'אז יצטרכו להסתדר חודש נוסף ללא הכוכב שלהם. גם קארטר פצוע וייעדר מספר משחקים. מלון בדרך לניקס, והקאבס בדרך למכירה

אנדריי קירילנקו, הפורוורד של יוטה, עדיין סובל מפציעה בברכו ועשוי להיעדר למשך חודש נוסף. מצב פציעתו של קירילנקו (פצוע ברצועה בברכו) לא נראה טוב, והוא לא יתחיל בתהליך השיקום עד שהג'אז יחזרו ממסע משחקיהם במזרח בכריסמס. רופאיו עדיין לא יודעים כמה זמן ייקח השיקום, אך הם לא רואים אותו משחק לפחות לעוד חודש. "אנחנו מבינים שזו החלמה איטית" אמר הרופא של הג'אז, גארי בריגס. "נתחיל בתהליך השיקום אחרי הכריסמס".

הקאבס עומדים בפני מכירה

גורדון גאנד, הבעלים של קליבלנד קאבלירס, עשוי למכור את הקבוצה. גאנד פתח במו"מ רציני עם איש עסקים ממישיגן, שאמור לקנות את הקבוצה כבר בשבוע הבא תמורת 375 מיליון דולר. לפי הדיווחים איש מהעסקים הוא דן גילברט, שהוא המייסד והיו"ר של חברת המשכנתאות "רוק פיננסיאל". גילברט מעוניין לרכוש את הקאבס לאחר שנכשל בניסיון לקנות את קבוצת הבייסבול מהMLB "מילווקי ברוארס". "אנחנו במגעים רציניים למכירת קליבלנד קאבלירס לבעלים חדשים" אמר גאנד. "הקונה הפוטנציאלי מברר כרגע פרטים על הקבוצה. אם המו"מ יתקדם, אנחנו נחתום על חוזה המכירה בכפוף לחוקי הליגה. עד שלא יהיו בעלים חדשים לקבוצה, אנחנו (גאנד ושותפיו) נהיה אחראים לקליבלנד קאבלירס ול'גאנד ארנה' (האולם של הקאבס)".

איזיאה רוצה את מאלון

איזיאה תומאס, הג'נרל מנג'ר של הניו יורק ניקס, שוחח אתמול עם סוכנו של קארל מאלון על האפשרות שהפורוורד הותיק יגיע ל"מדיסון סקוור גארדן". מאלון, ששיחק בעונה שעברה בלייקרס וכעת מחוסר קבוצה, כשיר לחלוטין לאחר שהחלים מפציעה בברך שהטרידה אותו מסוף העונה שעברה. הרצון של מאלון לשחק בלייקרס גם העונה פחת, לאחר ביקורת שהעביר עליו כוכב הקבוצה, קובי בראיינט, ובניקס מעוניינים מאוד בפורוורד. "איזיאה נשמע מאוד רציני" אמר סוכנו הותיק של מאלון, דוויט מאנלי. למרות זאת, מאנלי הודה שהסיכויים שמאלון יצטרף לניקס קלושים. במאלון, שרוצה אליפות לפני פרישתו,מעוניינות גם סן אנטוניו, מינסוטה ומיאמי, שלהן סיכויים טובים הרבה יותר מהניקס להביא למאלון טבעת אליפות ראשונה. עם זאת, הניקס עשויים להפוך אטרקטיביים במיוחד למאלון אם השמועות החמות יהפכו למציאות, ו-וינס קרטר יגיע לניו יורק.

קרטר יחמיץ לפחות שני משחקים

וינס קרטר, הכוכב של טורונטו ראפטורס, סובל ממתיחה בגיד האכילס ויחמיץ שני משחקים לפחות. קרטר נפצע בדקה הראשונה של המחצית השנייה במשחק ההפסד של טורונטו לדטרויט בהארכה ביום רביעי. "כשאתה מאבד אחד מהכוכבים שלך או שחקן חמישייה שלך זה תמיד ישפיע" אמר מאמנו של קרטר, סם מיטשל. "הוא השחקן הטוב ביותר שלנו וכשהוא יהיה בחוץ זה יפגע בנו. אין אף שחקן אצלנו שיכול לעשות את מה שוינס עושה". קרטר, שסבל מאותן בעיות בגיד בעונה שעברה והחמיץ תשעה משחקים, יחמיץ בוודאות את המפגשים של הראפטורס מול דנבר הלילה ומול מיאמי ביום ראשון.

דוניאל מארשל, הפורוורד של הראפטורס, הגיב על הפציעה של חברו לקבוצה. "זה שוינס נפצע לא אומר כלום. השחקנים שנמצאים בקבוצה היום ניצחו משחקים כשוינס היה פצוע גם העונה וגם בעונה שעברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully