וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזרן של הליגה

6.12.2004 / 22:50

גם האחרונה בטבלה יצאה עם שלוש נקודות מול החבורה העלובה מבלומפילד. הבלם זאב חיימוביץ' כבש את שער הניצחון לפ"ת בדקה ה-90 (0:1) והעמיד בספק את המשך כהונתו של חנין

מה עוד צריך לקרות כדי שבהפועל ת"א יבינו עד כמה הליגה הלאומית קרובה אליה? להחליף את המאמן? את זה הם עשו כבר. לעשות שינויים בהרכב? גם את זה ניסו. הערב עלתה הפועל ת"א בהרכב צעיר, בכיכובם של עידן סרור ומסאי דגו. אבוקסיס, מראקש וולדיירו, לעומת זאת, ישבו על הספסל. ומה נשתנה? שום דבר.

הפועל פ"ת, האחרונה בטבלה, הצליחה להשיג הערב את ניצחונה השני העונה, ושוב על הפועל ת"א. ולא שהמלאבסים הציגו משחק גדול. ברוב שלבי המשחק לא ראינו מהלכי כדורגל סבירים, אבל בצד הכחול לפחות היה רצון לנצח, שהשתלם ממש בדקה האחרונה. אגב, כובש השער, זאב חיימוביץ' שחקן נוער בהפועל ת"א לשעבר, התחנן בתחילת העונה בפני המאמן דאז, גילי לנדאו, להשתלב בקבוצה, אך נדחה. היום הוא נקם. המאמן שהפסיד לו, שמוליק חנין, יוזמן מחר לשיחה עם הנהלת הפועל ת"א, בה יוחלט על עתידו.

מהלך המשחק (ספורט 5)

המשחק נפתח בצורה אגרסיבית. שתי הקבוצות הפגינו ניידות על המגרש והקצב היה טוב. בדקה ה-14 בעט יוסי רוזן, שגדל בפ"ת, ממרחק, אך מצא את רפי כהן בין קורות השער. בהמשך מסר מסאי דגו כדור עומק מדויק לרוזן, שהחמיץ מעמדה לא נוחה. מנור חסן הצליח לבצע מספר פעולות חיוביות עבור המארחים. בדקה ה-36 הוא העביר כדור לדורישיץ, שהוריד לקלמי סבן, אך האחרון נתקל בהגנת הפועל ת"א ונכשל בנסיון לכבוש.

תחילת המחצית השניה היתה משעממת למדי. בדקה ה-60 נגח איליה יבוריאן כדור גובה שהגביה אדורם קייסי. הכדור נעצר בידיו של שביט אלימלך. הקבוצה המקומית המשיכה לתקוף, והפועל ת"א הסתגרה במגננה. אלימלך המשיך להצטיין אצל האורחים, כשהדף שתי הזדמנויות אדירות של מנור חסן ואמר יוקאן. בדקה ה-80 קיבלה פ"ת הזדמנות בדמות בעיטה חופשית מ-16 מטרים, אך לא הצליחה לעקוף את החומה בלבן. בדקה ה-90 הגיח זאב חיימוביץ' הצעיר וכבש את שער הניצחון, 0:1 להפועל פ"ת.

פרדי דוד: "מקווה שנצא לדרך חדשה"

מאמן הפועל פ"ת, פרדי דוד: "השחקנים היו נפלאים וגם הבעלים מאיר שמיר. הם נותנים לי את כל הכוחות שבעולם לעלות מעל הקו האדום והיום עשינו את זה. בחצי השני התחלנו לשחק כדורגל הרבה יותר טוב. אני מקווה שאחרי 4 נקודות בשבועיים האחרונים נצא לדרך חדשה. השער הזה היה מאוד משמעותי להמשך הדרך".

קפטן הפועל ת"א, שמעון גרשון: "שניה אחת של חוסר ריכוז וקיבלנו שער מאד כואב, דווקא במשחק שניסינו להלחם כדי לעצור את שרשרת ההפסדים. אנחנו לא מציגים כדורגל טוב, אבל ייקח לנו יומיים-שלושה ונתאושש. אסור לנו לשקוע בזה, צריך להתמיד ולהתעקש".

טל חן, שחקן הפועל ת"א: "אנחנו במצב של להיאבק על החיים שלנו.
רק כקבוצה ביחד נוציא את העגלה מהבוץ, כי אנחנו הכנסנו אותה למצב הזה. חשוב מאד להיות מודעים למצב שלנו. אם המשחק היה נגמר ב-0:0 הייתם מדברים איתנו על 10 מנהיגים".

כובש השער, זאב חיימוביץ': "זה הרגע הכי מאושר בחיים שלי. הכי חשוב זה ההמשכיות".

הרכבים:

הפועל פ"ת
הרכב: רפי כהן, קלמי סבן, אבי יחיאל, דושקו דורישיץ', זאב חיימוביץ, אדורם קייסי, אייל שן, מריו באריצ'יץ', מנור חסן, יוסי שבחון, איליה יברויאן.

הפועל ת"א
הרכב: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מסאי דגו, יוסי רוזן, גיא צרפתי, כפיר אדרי ואבי כנפו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully