וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר ניצחה, אך הפסידה את האליפות. יחי אורטגה

אתר ספורט 5 בשיתוף

6.12.2004 / 0:00

ה-0:2 של ניואלס והחמורון, עשוי להבטיח לקבוצה מרוסאריו אליפות היסטורית. ריבר מרוחקת ממנה 4 נקודות, מחזור אחד לסיום

ריבר פלייט הגיעה למשחק הערב לאחר ההפסד 0:1 לולס סארספילד במחזור הקודם. חניכיו של אסטרדה ידעו שהם חייבים לנצח על מנת להישאר בתמונת האליפות, וכך עשו (0:2) אבל עוד לפני שריקת הסיום היה ברור שאליפות האפרטורה לא תגיע למונומנטל העונה כיוון שניואלס ניצחה את חימנסיה בתוצאה זהה. ולז סרספילד השנייה השיגה ניצחון (גם כן 0:2, על אסטודיינטס) והיא מרוחקת שלוש נקודות מניואלס הראשונה. במחזור הבא, האחרון, תצטרך ניואלס להוציא נקודה ומעלה בחוץ מול אינדפנדיינטה על מנת להבטיח את האליפות. הפסד של ניואלס וניצחון של ולז יקבע משחק קובע בין השתיים על האליפות.

ריבר פלייט - רוסאריו סנטרל 0:2

ריבר עלתה למחצית הראשונה במטרה להבקיע מהר ולצאת מהלחץ. אבל ל'מונומנטל' הגיעה הערב אחת הקבוצות הטובות בליגה. רוסאריו מדורגת רק מקום אחד מתחת לזה של ריבר והקבוצה לא הפסידה משחק ליגה כבר חודש וחצי. ריבר ידעה שהיא חייבת לנצח כדי להישאר בתמונת האליפות ובדקה ה-32 רעד המונומנטל מרעש כאשר נגיחה של הבלם ויקטור זאפאטה מצאה את דרכה לרשת. 0:1 לריבר פלייט. רוסאריו נראתה אבודה אחרי השער ולא הצליחה להגיע למצבי סיכון ליד שערו של קוסטאנצו. המחצית הסתיימה ביצרון מינימלי של ריבר.

שחקני ריבר כנראה שמעו במחצית שניואלס מוליכה 0:2 והבינו שהסיכוי שלהם לאליפות הוא אפסי אבל ריבר פתחה היטב את המחצית והגיעה למספר ניסיונות הבקעה. חניכיו של אסטרדה ידעו שהם חייבים ניצחון ובדקה ה-53 הגיע נלסון קואבס ושם את השני של ריבר פלייט כדי לתת לה מרווח נשימה בין שני שערי זכות. 0:2 לריבר. רוסאריו נראתה בדרך להפסד ראשון אחרי חודש וחצי. הקהל במונומנטל ידע שריבר לא יכולה לקחת את אליפות האפרטורה (בגלל התוצאה במשחק של ניואלס) אבל המשיך לעודד לאורך כל ההתמודדות במשחק הבית האחרון של קבוצתו העונה. המשחק נרגע כאשר שתי הקבוצות פחות או יותר הסכימו בעל פה על התוצאה. ריבר החליפה את מסצ'רנו אולי במשחקו הרשמי האחרון בקבוצה, רוסאריו לקחה את המשחק גם היא בקלילות כשאין לה בשביל מה לשחק. המשחק הסתיים בניצחון ריבר שאיבדה את הסיכוי לזכות באליפות.

ניואלס אולד בויז – חימנסיה לה פלאטה 0:2

ניואלס עשתה צעד ענק נוסף בדרך לזכייה באליפות האפרטורה, הראשונה מאז 1992. שערים של בלוצ'י (30) ומרינו (33) תוך שלוש דקות הבטיחו לניואלס יתרון של שלוש נקודות על השנייה ולס לקראת המחזור האחרון. במחזור הבא תצא ניואלס למשחק חוץ נגד אינדפנדיינטה בידיעה שכל תוצאה למעט הפסד, תספיק לה כדי להיות אלופה.

במשחקים נוספים שנערכו הערב:

אסטודיאנטס – ולז סארספילד 2:0
במשחק הצמרת בין השניה לשלישית ניצחה ולס סארספילד ושמרה על סיכוי לזכות באליפות. שער של קואברו בדקה ה-11 עשה את ההבדלבמחצית הראשונה. בדקה ה-85 כבש בראבו והוציא את אסטודיאנטס מתמונת האליפות. ולס צריכה ניצחון במחזור הבא והפסד של ניואלס כדי להגיע למשחק מכריע על האליפות.

אלמאגרו – אולימפו 1:1
קרב התחתית באלמגרו הסתיים בתיקו. מירנדה העלה את המקומיים ליתרון ראשון מהנקודה הלבנה (דקה 27). גלבאן השווה בשורות אולימפו (44) המדורגת במקום ה-18.

קילמס – בוקה ג'וניורס 1:0
אינסטיטוטו – הורקאן 2:2

משחקי אתמול:
לאנוס – סן לורנצו 3:2
ארסנאל – אינדפנדיינטה 1:2
ארגנטינוס ג'וניורס – קולון סנטה פה 1:3
ראסינג קלאב – באנפילד 0:4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צמרת הטבלה הארגנטינאית (מחזור אחד לסיום):

1. ניואלס – 36 נק'
2. ולז – 33 נק'
3. ריבר פלייט – 32 נק'
4. אסטודיינטס– 30 נק'
5. רוסאריו סנטראל – 27 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully