וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרסו קצר

5.12.2004 / 20:38

0:1 קטן של מסיקה בדקה ה-89, הספיק גם מול מכבי פ"ת בכדי להעלות את מכבי ת"א למקום השלישי. התעוררות לפני יובה?

כמו בדרבי בשבוע שעבר, מכבי ת"א שוב הסתפקה ב-0:1 קטן בכדי לנצח משחק בו היא היתה טובה יותר. גל ניר סגר משחק ליגה שני בלי לספוג שער ולא מעורר געגועים לשטראובר, אמבמבה שוב החמיץ שער בטוח ומי שגנב את ההצגה היה אלעד בונפלד, שנכנס במקום דגו האנמי וסידר לארז מסיקה את שער הניצחון. האוהדים הצהובים השרופים החליטו להחרים את המשחק במחאה נגד ההנהלה, והלכו לצפות בו מעל גבי מסך ענק באחד מהפאבים באזור הטיילת. אלה שכן הגיעו שבתו במחצית הראשונה ורק בשניה החלו לעודד. מי יודע, אולי עכשיו עם הניצחון על מכבי פ"ת מהצמרת והיכולת הטובה יחסית שהפגינה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, האוהדים אולי יתחילו להתחמם לקראת בואה של הגברת הזקנה לאיצטדיון רמת גן ביום רביעי.

מהלך המשחק

מכבי ת"א פתחה מצויין את המשחק ובדקה ה-8 גם הגיעה להזדמנות טובה כשהרמה טובה של קובי מוסא, הסתיימה במספרת מצויינת של לירן כהן, שחלפה סנטימטר מעל משקוף השער של אוהד כהן. עשר דקות מאוחר יותר, ברוך דגו נשלח לרחבה, הקדים את אוהד כהן במיאוץ לכדור, אך הפיל את עצמו ולא זכה לתגובה של השופט בוחבוט. אח"כ לירן כהן נשלח לרחבה, גם הוא הקדים את אוהד כהן, אך נקלע לזווית קשה ממנה הוא הצליח להוציא רק כדור רוחב. מגמאדוב היה במקום בכדי להרחיק. בדקה ה-44 לירן כהן הוציא נסיון בעיטה אחרון מרחוק לפני הירידה במחצית, אוהד כהן היה מוכן.

במחצית השניה החל הקהל של מכבי ת"א לעודד ולדחוף את הקבוצה והקוצה באמת שלטה לכל אורכה. בדקה ה-55, התקפה מסודרת של מכבי ת"א נגמרה עם בעיטה מעל השער של אורן זיתוני מרחוק. אח"כ נכנס אלעד בונפלד במקומו של ברוך דגו הבינוני ובדקה ה-75 הכניס כדור קטן בין שחקני ההגנה של מכבי פ"ת לאמיל אמבמבה. הקמרוני בעט ממטר לרגליים של אוהד כהן והחמיץ מצב בטוח לשער. 4 דקות מאוחר יותר, מצאה בעיטה חופשית של קובי גנון את גל ניר מוכן להדיפה. מכבי יצאה להתקפה מהירה מן העבר השני שהסתיימה בבעיטה של מסיקה מרחוק. גם אוהד כהן הצליח רק להדוף.

ואז הגיעה הדקה ה-89 עם הבונבון. אלעד בונפלד שוב היה מעורב וסידר כדור אומן לארז מסיקה. הקשר השמאלי הגיע בדיוק בזמן בכדי להכריע את המשחק בצורה צודקת. 0:1 למכבי ת"א.

"נצטרך להתאים את עצמנו שוב לקצב של אירופה"

מאמן מכבי תל אביב, ניר קלינגר: "פ"ת לכאורה באו עם שחקנים חלוצים אבל הם שיחקו בכיוון הנקודה עם כדורים ארוכים וזה משחק של סבלנות. אנחנו ניסינו לשחק מסודר. היה יום בינוני לחלק משחקני ההתקפה, ובשביל זה יש מחליפים". לקראת יובנטוס אמר קלינגר: "נצטרך להתאים את עצמנו שוב לקצב של אירופה, אני מקווה ומתפלל לתוצאה טובה אבל אנחנו משחקים מול אחת הקבוצות הטובות בעולם".

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת: "תיקו היה משקף יותר, אבל לא היינו טובים ולא הגיעו לנו הנקודות היום. נקווה להתאושש בהמשך".

הרכבים
מכבי ת"א: גל ניר; קובי מוסא, משה מישאלוף, אבי סטרול, סאלם אבו-סיאם, אלי ביטון (ארז מסיקה 61), אורן זיתוני, תמיר כהן, ברוך דגו (אלעד בונפלד 72), לירן כהן, אמיל אמבמבה (ישמעאל אדו 83)

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, שי בנאי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; סטניסלב דוברובין, אסי משיח, עומר גולן, פרינס דאייה (בני ג'נאח 83); רוביל סרסור (כפיר אודי 65), קובי רפואה (אדהם הדיה 46)

שופט: שלמה בוחבוט
צופים: 3,500 בבלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully