וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפסו הסיכויים?

4.12.2004 / 21:04

מכבי חיפה לא שיכנעה, דוידוביץ' נפצע והיא עדיין מתרחקת לליגה לאחר 0:0 משמים בטדי מול בית"ר. לוי: ההחמצות פגעו בנו

על הנייר, שתי הקבוצות בעלות האופי ההתקפי ביותר הליגה היו אמורות לספק משחק רב שערים. בפועל, קצב המשחק היה סביר, האווירה היתה נפלאה וההזדמנויות לא חסרו, אבל שערים אין. שחקני חיפה (קולאוטי, באדיר, טל) הגיעו למצבים קורצים, תוך ניצול החולשה ההגנתית של הבית"רים, אבל בניגוד למשחקים קודמים הם בעטו מחוץ למסגרת.

בית"ר, לעומת זאת, עשתה פה ושם קולות של יריבה, אבל סבלה מיום חלש במיוחד של אבי נמני. רק ברוכיאן ומליקסון הראו מדי פעם ניצוצות. פציעתו של ניר דוידוביץ' בדקה ה-39 והחלפתו בתום אלמדון לא השפיעה על אופי המשחק, וכך גם יציאתו של אינדיו מבית"ר בכרטיס אדום.

מהלך המשחק (ספורט 5)

בית"ר נכנסה באיטיות למשחק. אחרי מבצע יפה של אבירם ברוכיאן נגח ליאור אסולין מקרוב החוצה. בדקה ה-32, בעיטה מרחוק של מיקי עטיה נהדפה מצוין על ידי ניר דוידוביץ'. 5 דקות מאוחר יותר מתח השוער החיפני את שריר המפשעה, ונאלץ לפנות את מקומו לתום אלמדון, שוערה של הנבחרת האולימפית.

בדקה ה-42 קיבל קטן את הכדור כ-22 מטרים מהשער, הסתובב וירה טיל בשמאל, שחלף ליד הקורה. בתוספת הזמן קיבל קולאוטי הזדמנות לכבוש לאחר שעבר את קורנפיין, אך מזווית קשה בעט הארגנטיני החוצה. המחצית הסתיימה ללא שערים.

במחצית השניה חזרה חיפה ללחוץ. פריצת יחיד נפלאה של וואליד באדיר הסתיימה בבעיטה מאכזבת מעל השער. בדקה ה-64 נגמר מבצע אישי של יניב קטן בעוד בעיטה מעל למשקוף, הפעם של עידן טל. בדקה ה-70 סידר גוסטבו בוקולי כדור גדול לקולאוטי, שמתוך הרחבה הוסיף עוד כדור מעל לשער. בדקה ה-80 ניסה ואליד באדיר את מזלו מרחוק עם כדור חזק, שחלף ליד הקורה של קורנפיין. בדקה ה-84 חיפה המשיכה להחמיץ, כאשר עידן טל נגח החוצה הגבהה של יניב קטן.

ככל שהתקדם המשחק, נראה היה שחיפה פשוט אינה מסוגלת להבקיע. בתוספת הזמן ספג הבלם הברזילאי של בית"ר, אינדיו פריירה, כרטיס אדום, והמשחק המאכזב הסתיים ללא שערים.

רוני לוי: "ידענו שאי אפשר כל הזמן לנצח"

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "אני חושב שההחמצות איפיינו אותנו לרעה, שיחקנו מצוין. ידענו שאי אפשר כל הזמן לנצח, אבל אני חושב שצורת המשחק שלנו היתה טובה מאוד ומה שהיה חסר זה הניצחון".

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "אני מרוצה מהתוצאה ומהעובדה שלא ספגנו. חיפה היתה טובה יותר, הם הכתיבו את הקצב והניעו את הכדור טוב. הפציעה של קאלדיירה הקשתה עלינו בשמירה על קטן. הם לא ממש הגיעו למצבי הבקעה אלא לבעיטות מרחוק שלמזלנו לא נכנסו. הלחימה שלנו מראה על אופי ואני מקווה שזה ימשיך להיראות כך".

הרכבים:
בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, עופר טלקר, אלירן דנין, מיקי עטיה, עידן מליחי, אנדריי קלדיירה (אלי ששון 25), אבי נמני (דניאל היידמן 90), אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי (מאור מליקסון 58), ליאור אסולין.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (תום אלמדון 39), אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבש, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, חבייר דירסאו, וואליד באדיר, עידן טל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully