וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלא כובש מקבל, מאברבאנל

4.12.2004 / 17:01

הפועל חיפה דפקה כדורים למשקוף והחטיאה בלי סוף. אז הגיע פנדל לא מוצדק של אלי אברבנאל, שקבע את תוצאת המשחק: 1:0

קחו איזו קלישאה שאתם רוצים. מי שלא כובש מקבל, כדורגל משחקים 90 דקות. מה שבא לכם. הכל עבד היום נגד הפועל חיפה, שקיבלה 15 קרנות, הצמידה את הכדור פעמיים למשקוף וירדה בסופו של יום עם הפסד כואב, בדרך לתחתית הלוהטת.

בני יהודה? משום מה הקבוצה הזו מתנהלת בהיסטריה. קבוצת מרכז טבלה נחמדה כמוה באה רק לחלץ תיקו, ניצן שירזי עשה את החילוף השלישי שלו כבר בדקה ה-55 ואם לא אלי חכמון (ששפט חלש) ואלילת המזל הוא היה מסומן כאחראי להפסד של הכתומים, בצוותא עם אלון מזרחי החלש.

מהלך המשחק

בדקה ה-31 הבנו שיניב והבה, בדרך כלל החוליה החלשה של בני יהודה, הולך להיות האיש של המשחק הזה. טוטואנה נגח כדור מצויין לחיבורים, ואיכשהו התעופף השוער הכתום והוציא את הכדור.

שבע דקות עברו וחיפה הגיעה לעוד הזדמנות נהדרת, אבל בעיטה של עובד מתוך הרחבה נהדפה בגבע ברקאי ומשם למשקוף והחוצה. עשר דקות מאוחר יותר הגיעה בעיטה של עובד מקצה הרחבה, שנהדפה ע"י והבה מקו השער. טוטואנה הגיע לריבאונד והפציץ את המשקוף.

במחצית השניה נכנס אלון מזרחי הבלתי מורגש, אבל דווקא מטה בטורינה הביא אותה בפריצה מצוינת. כשנוצר מגע עם ברנרד האגן, הוא נפל ושמע את המשרוקית של חכמון. אלי אברבאנל, מלך השערים של הקבוצה, בעט לקורה ופנימה. 0:1.

בדקה ה-72 חילץ גפני שער בטוח מקו החמש, טוטואנה עוד הספיק למתוח את אבריו של והבה. אונסומבו, לעומת זאת, נחץ את המסמר האחרון בארון של חיפה, כשמחא כפיים לחכמון וספג כרטיס אדום בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully