וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבטוב בדרך לליברפול?

אתר ספורט 5

2.12.2004 / 19:00

באנפילד מחפשים חלוץ נוסף במקום סיסה הפצוע, שיודע: "הייתי יכול לאבד את הרגל". גם קיואל מודה: "שיחקתי פצוע לאחרונה"

בליברפול שאחרי הניצחון על ארסנל והעלייה הדרמטית לחצי גמר גביע הליגה, מתחילים לחייך. בעוד שבוע יכולה הקבוצה להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות אם תנצח בביתה את אולימפיאקוס, במשחק שיכול להפוך את עונת הבכורה מוכת הפציעות של רפא בניטז, למוצלחת.

נונייז הספרדי ומילאן בארוש צפויים לחזור לסגל של בניטז בשבוע הבא ולספק עוד אופציות התקפיות בנוסף לסינמה פונגול וניל מלור הצעיר, שעשו כל שביכולתם בכדי להשאיר את הקבוצה בחיים לאחר שג'יבריל סיסה גמר את העונה. סיסה עצמו אמר היום לאתר ה-BBC: "אחרי שהם הורידו אותי מהמגרש, מה שהם עשו היה כל כך מהותי לגבי המשך הקריירה שלי. אם הם היו מחכים עד שאגיע לבית החולים, הייתי יכול לאבד את הרגל. זה היה עד כדי כך רציני".

החלוץ הצרפתי בן ה-23 מתאר את הרגע של הכאב בזמן הפציעה: "כל העצם שלי התנפחה ולא הגיע דם לכפות הרגליים. הם היו חייבים לסמם אותי כדי לעזור לי להתגבר על הכאב והם היו חייבים לדחוף את העצמות חזרה למקום שלהם עם הידיים".

למרות הפציעה הקשה, מאמן סיסה כי הוא יחזור לשחק כדורגל באנפילד, אך הוא טוען כי לא ירד למגרש לפני שיהיה בריא לחלוטין. סיסה אמר: "אני לא ממהר לחזור ואחכה עד שאחלים כמו שצריך. התחלתי את השיקום ואחזור לקבוצה ברגע שאהיה מוכן פיזית. אני לוחם ואני נחוש להצליח בליברפול. רגל שבורה לא תשנה זאת".

בינתיים ליברפול מתכננת על חיזוק נוסף בעמדת החלוץ ובין השאר עלה גם שמו של דמיטר ברבאטוב הבולגרי, שמככב כבר שלוש שנים במדי באייר לברקוזן הגרמנית. "העניין של ליברפול בדמיטר הוא לא מאתמול", אישר אתמול סוכנו של השחקן בנוגע לשיחות עם ראשי הקבוצה האנגלית. "רק אחרי המשחק הבא של לברקוזן מול קייב, נדע לאן הוא יילך". גם שמו של פרננדו מוריינטס מקושר לאנפילד. בבולטון מרוצים מהמושאל אל חאדג'י דיוף ומציעים לליברפול כסף תמורת כרטיסו. אך נכון לכרגע העיסקה תקועה, מכיוון שבליברפול רוצים להכליל בעיסקה את איבן קאמפו הספרדי, שחקן שבולטון מעוניינת להשאיר דווקא אצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully