וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארוש עשוי לחזור בשבוע הבא

1.12.2004 / 12:53

האם הקללה של ליברפול הסתיימה? אחרי הניצחון על ארסנל, קיבלו באנפליד עוד חדשות טובות. החלוץ הצ'כי יחזור לעניינים למשחק החשוב נגד אולימפיאקוס

מי יודע, אולי הניצחון על ארסנל סימן מהפך במזל של ליברפול, שבשנתיים האחרונות לא מפסיקה לסבול ממכת פציעות ומשאר מיני ירקות. עכשיו קיבלו באנפילד חדשות טובות, כשנודע להם שהחלוץ מילאן בארוש, יכל לעמוד לרשותו של המאמן רפא בניטז, כבר לקראת משחק ליגת האלופות המכריע נגד אולימפיאקוס.

"מילאן חזר לרוץ וגילינו שקצב ההחלמה שלו מהמתיחה, מתקדם מהר משציפינו. מצד שני, אני לא רוצה לתת לו דקות משחק מוקדם מדי, כדי שאני לא אאבד אותו לחודשיים נוספים. נראה איך זה מתקדם ונחליט סמוך למועד המשחק נגד היוונים".

ליברפול, ששיחקה עם סינמה פונגול וניל מלור המחליפים בחוד נגד ארסנל, איבדה בשבועות האחרונים את ג'יבריל סיסה, לואיס גרסיה וסטיבן ג'רארד. האחרון אמנם חזר לפני כשבוע, אך לא ישחק הערב בגביע הליגה נגד טוטנהאם, משום שהוא עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה. בנטז אמר לגביו: "חשוב לי יותר שסטיבן יהיה כשיר לאולימפיאקוס. זה משחק שיקבע את עתידנו באירופה".

עוד מעט ליברפול לא תצעד לבדה

האם יומו האחרון של אצטדיון אנפילד קרב? רשויות מקומיות ואזוריות באנגליה עשויות לקבל בקרוב החלטה סופית לגבי תכנית בניית אצטדיון חדש לעיר ליברפול שישמש בצוותא את שתי הקבוצות הבכירות של העיר - ליברפול ואברטון.

אצטדיוני שתי הקבוצות, אנפילד וגודיסון פארק שוכנים מרחק קילומטרים ספורים אחד מהשני, ושניהם נבנו במאה ה-19. מגרשה הביתי של ליברפול עבר שיפוץ יסודי לפני אליפות אירופה לאומות ב-1996, אבל ה'גודיסון פארק' נחשב עדיין לאחד האצטדיונים המיושנים באנגליה, ותכולתו 40,500 מושבים, 5,000 פחות מאנפילד.

שר הספורט הבריטי, ריצ'רד קבורן נפגש עם נציגי שני המועדונים שהעלו את הרעיון ומעוניינים ליישמו לקראת 2008, אז תוכרז ליברפול כמרכז התרבות האירופאי לאותה שנה. "היתה פגישה מאוד מעניינת, ועכשיו על שני המועדונים להחליט מה הם רוצים לעשות. אני מקווה שהם יחליטו לפני סוף השנה האזרחית", אמר קבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully