וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרספו: "במילאן מטפלים בי, לא כמו בצ'לסי ואינטר"

אוריאל דסקל

29.11.2004 / 11:28

החלוץ של מילאן, שכבש את שער הנצחון אמש, פותח פה על האקסיות. מנצ'יני, מאמן אינטר, שביקש מתנת יומולדת נצחון על יובה, מרוצה גם מהנקודה

רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר, ביקש משחקניו מתנה ליום ההולדת ה-40, "ניצחון על יובנטוס". אבל חניכיו במשך 80 דקות מול יובנטוס נראו חניכיו אנמים, נתנו מתנות לגברת הזקנה וסידרו למאמנם הצעיר רק שערות לבנות ופיגור 2:0.

מאנצ'יני, בצעד שכולו יאוש, הכניס את אלווארו רקובה וכריסטיאן ויירי אבל מול ההגנה האימתנית של יובנטוס מלאכת הכיבוש נראית בלתי אפשרית, בטח שלא שניים ועוד במחצית אחת. אבל אינטר היא קבוצה מיוחדת, והיחידה שעדיין לא הפסידה בסרייה A. 10 דקות לסיום ויירי צימק בהתקפה מתפרצת ובדקה ה-85 אדריאנו, החלוץ הברזילאי, דחק את השיוויון.

כנראה שהגורל משחק תפקיד גדול בליגה האיטלקית. כבר 11 שנה שפאביו קאפלו לא מצליח לנצח בסן סירו. מאז ניצח את אינטר כמאמן מילאן בנובמבר 1993, קאפלו לעולם לא ייצא עם שלוש נקודות ממקדש הכדורגל של מילאנו ואתמול למרות יתרון מבטיח הגורל שוב מנע ממנו ניצחון.

עד לא מזמן החוד של מילאן היה שייך בלעדית לחלוץ האוקראיני, אנדריי שבצ'נקו, החלוצים האחרים בקבוצה לא הוכיחו את עצמם והרנן קרספו נראה בדרך לעוד עונה מאכזבת. אוהדי הרוסונרי, שזוכרים את קרספו כחלוץ מצטיין במדי היריבה המרה אינטר, לא התאפקו והשמיעו את דעותיהם המגובשות עליו. "שמעתי את שריקות הבוז בסן סירו וקראתי את הפרשנויות נגדי וזה פגע בי. אני עובד כמו מטורף לחזור לכושר, אני לפחות ראוי לכבוד" אמר קרספו שיהיה על סף דמעות אחרי עוד משחק בו לא כבש.

לפני שבועיים כבש את השער הראשון ומיוחל בגביע מול פאלרמו וכדי לתת לעצמו נקודות זכות אצל האוהדים התובענים, תקף את אינטר: "הבעיות הפיזיות שלי התחילו באינטר ובצ'לסי לא התאוששתי. במילאן מצאתי צוות שיודע מה אני צריך" לאחר מכן שיבח את האוהדים של מילאן וציין אינספור פעמים את רצונו להישאר בסן סירו. באמצע השבוע בליגת האלופות כבש צמד מול שאחטר דונצק ואתמול כבש את שער היחיד בניצחון 0:1 על קייבו. אנדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן זרח: "מי אמר שקרספו כישלון? אנצ'לוטי אמר לי שבנובמבר הוא יפרח וזה בדיוק מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully