וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אחת והקו האדום שלה

ספורט 5 בשיתוף

28.11.2004 / 22:30

למכבי, שגם בעונות שכלום לא הולך, באה לדרבי ומנצחת את הפועל, ולאדומים, שאחרי ההפסד 1:0 (אלי ביטון), ממוקמים שתי נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה

אז איך ניגשים לסכם משחק כזה? על כר דשא מצוין, במזג אויר אידיאלי לכדורגל (שלא לאמר אירופאי), עלו לבלומפילד הפועל ומכבי תל אביב לאחד ממשחקי הדרבי המוזרים בשנים האחרונות, כשאף אחת מהן לא מהווה ממש גורם בצמרת. מכבי הגיעה לדרבי אחרי חמישיה מול באיירן ושבוע סוער במרכזו פרשת פיינסטיל, אבל ידעה שמול הפועל ביכולתה הנוכחית אסור וגם ממש קשה להפסיד.

באשר לשמוליק חנין, עתוני הבוקר ודאי ירשמו שהוא יושב בוולפסון על כסא של זמן שאול, ולפי איך שהקבוצה שלו נראת, מיקומה 2 נקודות בלבד מעל הקו האדום, בהחלט משקף. ואיזה מסכנים האוהדים...

מהלך המשחק

כבר בדקה הרביעית למשחק החלו תמיר כהן וטל חן להתעמת ברחבה והראו שהתנהגות האוהדים בהחלט משפיע גם על השחקנים במגרש. בדקה ה- 8 הרעיד אלי ביטון את בלומפילד כהשתלט על מסירת עומק של ברוך דגו, העביר את שביט אלימלך וגילגל את הכדור לשער. 0:1 למכבי ת"א. בדקה ה- 31 היה שביט אלימלך במקום כדי להציל את הפועל ת"א אחרי שקלט בעיטה חזקה של לירן כהן. בדקה ה- 35 החמיץ ג'ובאני ואלדירו הזדמנות אדירה כשניצב לבדו מול שער ריק וממרחק חמישה מטרים פיספס. בדקה ה- 40 נגח אלי ביטון, כובש השער הראשון, כדור חזק ומדויק שנעצר שוב בידיו של שביט אלימלך שהיה במקום.

מחצית שניה

בדקה ה- 60 דהר אמיל אמבמבה לעבר שערו של שביט אלימלך, אבל נעצר בתיקול חוקי ומדוייק של שמעון גרשון. דקה מאוחר יותר החמיץ סאלם אבו סיאם בעיטה נוחה מול שוער הפועל ת"א. הדקות היו כולן של מכבי ת"א שהפעילה לחץ כבד על שערם של האדומים. חניכיו של שמוליק חנין התקשו לפתח התקפות מאיימות, נאלצו להתגונן ולהיעזר ביכולת גבוהה של השוער, שביט אלימלך. בדקה ה- 88 ברוך דגו היה קרוב לשני של מכבי. הקשר נעמד מול השער ומצד שמאל בעט חזק לרגליו של השוער.

"אם לא ניצור המשכיות אז לא עשינו כלום"

מאמן הפועל תל אביב, שמוליק חנין, סירב להתראיין בהתחלה, אך בהמשך הסכים לתרום כמה מילים: "אפשר לציין את המלחמה וההקרבה שעשינו, אני מאמין שנשתפר. צר לי על ההפסד בגלל האוהדים".

ניר קלינגר נשמע רגוע, ואמר: "יש לנו קבוצה טובה אבל לחוצה. אנחנו צריכים ליצור המשכיות, מה שלא הצלחנו עד עכשיו. נצחון בדרבי הוא נצחון חשוב, במיוחד לאוהדים, אבל אם לא ניצור המשכיות אז לא עשינו כלום".

למשחק קדמו אירועים אלימים שהחלו בהתנגשות בין שני מחנות האוהדים בשדרות ירושלים בהם נפצעו שני אוהדים ופונו לבית החולים.

מכבי ת"א: ניר; קובי מוסא, אבי סטרול, משה מישאלוב, סאלם אבו סיאם; אורן זיתוני, תמיר כהן, לירן כהן, ברוך דגו (אלעד בונפלד, 90), ביטון (ארז מסיקה, 75); אמיל מ'במבה (ישמעאל אדו, 76).

הפועל ת"א: אלימלך; אנטבי, שמעון גרשון, טל חן, רמי חליס; אבוקסיס (צרפתי, 54), אבוטבול, מסאיי דגו (יוסי רוזן, 70), אדוארדו מרקש (איזיטו אוגבונה, 78), כפיר אדרי; ג'ובאני ואלדיירו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully