וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי? קבלו את הדבר האמיתי

28.11.2004 / 6:28

להתענג בכורסא עם שני קילו חטיפים ולצפות בפוטבול מרתק. ניו אינגלנד-בולטימור, ג'איינטס-פילי ודנבר-אוקלנד. יהיה חם

לאחר אחד משבועות הפוטבול המאכזבים יותר העונה צפויים לנו במחזור ה-12 כמה מפגשים מעניינים והרי גורל בהשפעתם על הפלייאוף. METV, "פוקס" ו-ESPN יעניקו לנו יומיים של שידורים שבשאיפה יהיו מענגים באיכותם.

ניו יורק ג'איינטס – פילדלפיה איגלס (פוקס, 20:00)

איליי מאנינג נתקל ביריבה נוקשה במשחק הבכורה שלו כפותח בשבוע שעבר. הג'איינטס פתחו היטב את העונה אבל בשבועות האחרונים מבצעים צניחה חופשית עם שלושה הפסדים רצופים וארבעה בחמישה משחקים. פילדלפיה היא ליגה משל עצמה ב-NFC וניצחון במדולנדס יעניק לה באופן סופי את ראשות בית ה-NFC מזרח. כדאי לשים לב למץ' אפ בין הגנת הנשרים הסובלת מחולשה נגד הריצה לטיקי בארבר שנותן עונת קריירה. הסייפטי ג'ק ברוור ייעדר בניו יורק, הדיפנסיב אנד ג'רום מקדוגל והליינבקר נייט ויין משורות פילי.

מינסוטה וייקינגס – ג'קסונוויל ג'אגוארס (METV, 20:00)

שני שחקני מפתח, הקוורטרבק של ג'קסונוויל ביירון לפטוויץ' והתופס של מינסוטה, רנדי מוס, יחזרו כנראה להרכב קבוצתם לאחר מספר שבועות של היעדרות. כמו הניו יורק ג'איינטס גם הויקינגים מרגישים את הדה ז'ה וו מהעונה שעברה. ההתקפה נראית חסרת השראה, ההגנה מעולם לא הזהירה והניהול של מייק טייס לא מעורר אופטימיות. בג'קסונוויל רוצים לחזור ולנשוף בעורפם של הקולטס לאחר המעידה מול טנסי בשבוע שעבר.

ניו אינגלנד פטריוטס – בולטימור רייבנס (METV, 23:15)

לכל מי שחובב פוטבול נוקשה המערב פיצוצי קסדות, הקרב הזה יהיה תאווה לעיניים. העורבים, קבוצה מוגבלת התקפית עוד יותר עם היעדרו של הרץ ג'מאל לואיס (קרסול) ינסו לנתק רצף של 15 נצחונות ביתיים רצופים של האלופים. החדשות הטובות מבחינתם הן שהטייט אנד טוד היפ, המטרה האווירית העיקרית של קייל בולר, עשוי ליטול חלק במשחק לאחר היעדרות ארוכה. מגיני הפינה של ניו אינגלנד, טיי לואו וטיירון פול, שוב יראו את המשחק מהיציע וביל בליצ'יק ינסה להשיג תוצאות טובות יותר מארת'ווינד מורלנד שעונה קשות על ידי אדי קניסון בקנזס סיטי.

דנבר ברונקוס – אוקלנד ריידרס (ESPN, 3:30)

בדיוק משחק מהסוג שבדנבר צריכים לחשוש ממנו. הברונקוס עדיפים בהרבה מהיריבה השנואה ולאחר ששחטו את הריידרס 3:31 בשבוע השישי, סוויפ עונתי יהיה הקרם דה-לה-קרם ב"מייל היי". אוקלנד תנסה להציל את כבודה בעוד עונה אבודה מבחינתה אולם ייתכן שתעשה זאת בלי הרץ טיירון וויטלי הסובל מפציעה ברגלו. אצל הסוסונים ייעדר התאקל לות'ר אליס.

וליתר המשחקים:

פיטסבורג סטילרס – וושינגטון רדסקינס

הפלדות נראים פשוט טוב והגנתם מראה את אותם הניצוצות שהביאו לה ארבע אליפויות בשנות ה-70. האופטימיות בוושינגטון התחלפה בכמיהה שגם העונה הזו תסתיים מהר, כשפטריק ראמזי לא נראה כמי שיצליח להחזיק במושכות זמן רב. דוס סטיילי יחזור להרכבה של פיטסבורג לאחר פציעה בירך אבל התופס פלאקסיקו בורס ייעדר בשל אותה סיבה. בלי הליינבקרים לאוואר ארינגטון ומייק בארו תהיה מלאכתם של הרדסקינס בעצירתם של ביג בן והתקפתו קשה יותר.

סינסינטי בנגאלס – קליבלנד בראונס

שתיים מאכזבות העונה ייפגשו בדרבי של אוהיו למשחק שלא יקבע כלום. קליבלנד סובלת ממכת פציעות של הקוורטרבק ג'ף גארסיה (בחוץ, כתף), התופס אנדרה דייויס והרץ לי סאגס, שניהם בסימן שאלה. מגיני הפינה רשאד באומן ודלת'א אוניל ייעדרו אצל הטיגריסים.

קנזס סיטי צ'יפס – סן דייגו צ'ארג'רס

שני היפוכים גמורים ייפגשו ב"ראש החץ". המארחת, הקבוצה המאכזבת ביותר ב-NFL העונה, תחסר שוב את הרץ פריסט הולמס (ברך) והמשולש בריז-טומלינסון-גייטס ינסה לקרב את הצ'ארג'רס לפלייאוף עם נצחון-חוץ שני בתוך שבוע.

קרוליינה פנת'רס – טמפה ביי באקנירס

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה מזעזעת ובשבועות האחרונים משחקות פוטבול טוב תיפגשנה בשארלוט. בראיין גריסי המשתפר ינסה להמשיך את המומנטום מול הגנת הפיינאליסטית משנה שעברה, שתחסר את הליינבקר דן מורגן. מנגד ינסו ג'ייק דלהום והרץ המחליף ניק גוינגס להשאיר את תקוות הפלייאוף הקלושות של הפנתרים בחיים.

יוסטון טקסאנס – טנסי טייטאנס

סטיב מקנייר חזר בשבוע שעבר והוכיח כמה הלב שלו גדול בניצחון מורט העצבים בג'קסונוויל. הרץ כריס בראון יחזור להרכבה של טנסי לאחר היעדרות בת שבוע. הטקסאנס, שפתחו היטב את העונה נתקעו בשבועות האחרונים ויבקשו להחזיר את עצמם למסלול הנצחונות, כנראה בלי עזרתם של הסייפטים ג'ייסון סימונס ומרקוס קולמן.

אטלנטה פאלקונס – ניו אורלינס סיינטס

להקתו של ויק חזרה מה"ג'איינטס סטדיום" עם ניצחון שביסס אותה בראשות בית ה-NFC מזרח. הפאלקונס ינסו לקבור סופית את סיכוייהם של הקדושים להעפיל גם השנה לפלייאוף, ארון ברוקס וג'ו הורן יקוו לשוב לניו אורלינס עם דאבל-יו מה"ג'ורג'יה דום".

סיאטל סיהוקס – בפאלו בילס

מאט האסלבק אמור לשוב להנהיג את ההתקפה של סיאטל במשחק בו היא חייבת לנצח. הסיהוקס סובלים ממכת פציעות כשמלבד האסלבק ומגן הפינה בובי טיילור שבסימן שאלה, ייעדרו הליינבקרים צ'אד בראון וטרייסי וייט. בפאלו תנסה להמשיך את המפגן היפה שתפרה מול סט. לואיס בשבוע שעבר.

אריזונה קרדינלס – ניו יורק ג'טס

הסילונים יגיעו למדבר מול קבוצה ביתית עיקשת שלפני שבועיים הכניעה את יריבתם העירונית. קווינסי קרטר ימשיך למלא את מקומו של צ'אד פנינגטון בעמדת הקוורטרבק וינסה להפעיל את התופסים סנטנה מוס וג'סטין מקריינס שגילו שיפור לאחרונה. באריזונה ניסה דניס גרין לנער את המערכת בלא הצלחה עם החלפתו של הקוורטרבק ג'וש מקאוון בשון קינג החלש, אולם נראה שמקאוון ישוב ללבוש את חולצת הפותח ביום ראשון.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס – מיאמי דולפינס

שתי המאוכזבות הגדולות של העונה תיפגשנה למשחק שחבל להרחיב עליו את הדיבור. ומכיון שאין גם יותר מדי פציעות משמעותיות שם, לא נרחיב עליו את הדיבור.

משחק המאנדיי נייט יפגיש שתיים שטוענות לראשות בית בחטיבת ה-NFC, גרין ביי פאקרס וסט. לואיס ראמס (שנ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully