וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד חטפה ברק

27.11.2004 / 22:55

אז גם בית"ר מצליחה לקלקל לאשדוד את רצף ההצלחות האחרון ועוקצת אותה ב-0:1 קטן מתוצרת ברק יצחקי

כנראה שזה מדבק. הפועל פ"ת האטה מעט היום את מכבי חיפה כשכפתה עליה תיקו והרימה לאשדוד הזדמנות מצוינת להתקרב לפסגה. ראתה זאת בית"ר ואמרה: וואלה? אם אנחנו בקטע של לקלקל, בוא ננסה גם אנחנו. וזה הצליח. חניכיו של אלי אוחנה, שניצחו בשלושה מתוך ארבעה משחקיהם האחרונים היו טובים יותר, הגיעו ללא מעט מצבים, והחידוש: הציגו גם משחק הגנה מרשים. בלי להרגיש, בית"ר כבר במקום הרביעי, אוחנה, יכול מעט להתרווח.

אשדוד? היום הם לא הגיעו למשחק ואלמלא יכולת גבוהה של אסי רחמים בין הקורות, ההפסד היה יכול לצרוב יותר. דוד רביבו השחקן הכה חשוב של הקבוצה, פשוט לא הורגש ובמחצית השנייה הוחלף ובצדק. סלמן עמר עשה שטויות ויצא בכרטיס אדום והיחיד שעשה משהו היה אובוקה. בקיצור, אשדוד תרצה לשכוח את ה"חוויה" בטדי כמה שיותר מהר.

מהלך המשחק (ספורט 5)

המשחק היה צמוד בחלקו הראשון כששתי הקבוצות הגיעו להזדמנות אחת טובה בכדי לעלות ליתרון. בית"ר נראתה כי שנכנסה טוב יותר למשחק כשלחצה את אשדוד והרבתה להגיע לרחבה של אסי רחמים. בדקה ה-27 קיבלה בית"ר בעיטה חופשית, אך אבי נימני בעט את הכדור מעל השער של האורחים. לקראת סיום המחצית הצליחה אשדוד להגיע לשתי הזדמנויות טובות, אך איציק קורנפיין היה במקום והוריד את הקבוצות להפסקה בתיקו מאופס.

המחצית השנייה נפתחה טוב עבור אשדוד, שהגיעה להזדמנות גדולה לעלות ליתרון כשפליקס אובוקה בעט למשקוף השער של איציק קורנפיין. בדקה ה-66 יחסי הכוחות התהפכו כששחקן אשדוד, סלמן עמר, קיבל את הכרטיס הצהוב השני והורחק. ביתרון של שחקן כמעט עלתה בית"ר ליתרון תוך דקה כשאבי נימני סחט הצלה מרהיבה מאסי רחמים, שוער האורחים. 11 דקות לסיום המשחק הגיע השער הראשון במשחק. ברק יצחקי, שעלה מהספסל, גמל לאוחנה כשגלש מצוין לכדור רוחב שנשלח לתוך רחבת אשדוד ומקרוב העלה את ירושלים ליתרון 0:1. עד לסיום הגיע אבי נימני לשתי הזדמנויות טובות, אל בית"ר סיימה את המשחק בניצחון מינימאלי

אוחנה: מקווים להישאר בצמרת זמן רב

מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי: "בית"ר שיחקה יותר טוב, יצרה יותר מצבים והגיע להם לנצח. חבל רק שהם מסיימים את המשחק בצורה בלתי ספורטיבית כששחקן שלנו שוכב פצוע באמצע המגרש והם ממשיכים לשחק כאילו כלום".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה: "היה לנו משחק קשה כי שיחקנו מול קבוצה מצוינת. קשה מאד להגיע אליהם לשער, לא סתם הם ספגו רק ארבעה שערים עד עתה. סה"כ די שלטנו במשחק, החזקנו אותם על אפס מצבים ואני שמח שידענו להבקיע את השער בדקה שלאשדוד כבר לא היה יותר מדיי מה לעשות. היום אנחנו עם 16 נקודות במקום רביעי, מקווה שנישאר שם הרבה זמן".

לגבי אופציית ג'ון פנסטיל, אמר אוחנה: "אנחנו לא חושבים לחזק את הקבוצה בעמדה הזו. פנסטיל שחקן טוב מאד אבל מיקי עטיה חזר לכושר טוב ואין סיבה להחליף אותו. אנו מצרפים עוד שחקן הגנה כדי לעבות את הסגל למקרה של פציעות".

לגבי המשחק בשבוע הבא מול מכבי חיפה, אמר אוחנה: "גם אם חיפה היו מפסידים היום 0:4, זו קבוצה שקודם כל תלויה בעצמה ופחות ביריבה. למרות שהמשחק יהיה בטדי, זה לא יהיה פשוט. יש להם כ"כ הרבה כלים להכריע משחקים, התקפה, הגנה. אבל אני קונה 0:1 קטן ושלוש נקודות חשובות, יקרות ומתוקות".

הרכבים

בית"ר: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, עופר טלקר, אלירן דנין, מיקי עטיה, עידן מליחי, אנדרה קלדיירה, אבי נמני, אבירם ברוכיאן (ברק יצחקי 59), מאור מליקסון (דניאל היידמן 90), ליאור אסולין.

אשדוד: אסי רחמים, סלמן עמר, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, אייל אלמושנינו, יוסי אופיר, עמנואל אביידה, דוד רביבו (אמיר אלקריף 70), מאור פרץ (משה אוחיון 70), פליקס אובוקה (שי הולצמן 75).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully