וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הסתפקה הפעם רק ברביעייה

אתר ספורט 5 בשיתוף

27.11.2004 / 18:36

לא התקשתה לנצח את מינץ 2:4 והגדילה את הפער בצמרת ל-5 נק' אחרי שוולפסבורג הפסידה בבית להרטה ברלין. נצחונות גם לברמן ולברקוזן

באיירן מינכן, מעודדת מהתבוסה שהנחילה למכבי ת"א באצמע השבוע, המשיכה את התנופה שלה גם בליגה כשלא התקשתה לנצח את העולה החדשה מינץ 2:4 ולהגדיל את הפער בפסגה ל-5 נק' אחרי שוולספורג המפתיעה, שהוליכה את הטבלה עד לפני שבועיים, נוצחה בביתה. ורדר ברמן האלופה ניצחה את דורטמונד, גם לברקוזן ממשיכה בתנופה מליגת האלופות לאחר נצחון על האנזה רוסטוק.

באיירן מינכן - מיינץ 2:4

תצוגת תכלית של באיירן הובילה לניצחון משכנע על מיינץ המפתיעה. מגאת וחניכיו נראים מחוברים יותר ממשחק למשחק והקורבן התורן הערב הייתה העולה החדשה מיינץ שעד לדקות האחרונות לא הוותה יריב שקול למינכן.

מיינץ הגיעה לאצטדיון האולימפי במינכן ללא רגשי נחיתות והראתה זאת כבר אחרי שלוש דקות עם בעיטה מסוכנת של בנג'מין אואר. באיירן נראתה מעט מבולגנת בפתיחה אולי בגלל שינויים בהרכב שביצע מגאת. טורסטן פרינגס לא פתח בהרכב, באלאק שיחק במקומו בקישור האחורי ודה מיקליס וקופור פתחו בהגנה. אבל בדקה ה-14 הקהל במינכן שאג לאחר שקלאודיו פיזארו הפרואני נגח את הראשון של באיירן. תרגיל נבדל כושל בהגנת האורחים הוביל לחילופי מסירות בין זה רוברטו למקאיי ברחבה עד לנגיחה של הפרואני לרשת מחמישה מטרים. 0:1 לבאיירן מינכן.

באיירן המצויה בכושר נהדר בזמן נראתה מאד בטוחה בעצמה היום ולא מיהרה לחפש את השער השני על חשבון משחק מסודר. באיירן הגיעה להזדמנות נהדרת בדקה ה-28 כאשר הרגריבס הרים למקאיי שבעט טיל מהאוויר אבל ואץ' הדף טוב לקרן. בדקה ה-35 השער השני כבר נפל. מיינץ התרכזו במשחק ההתקפה והזניחו לחלוטין את החלק האחורי. שוב מסירת עומק שעברה את הנבדל הציבה את רוי מקאיי לבד מול השוער, מקאיי ויתר על שער אישי ומסר נפלא לשול שגלגל פנימה. 0:2 לבאיירן.

שחקני מיינץ רצו כבר לשמוע את השריקה לסיום המחצית אבל באיירן לא ריחמה. דקה לסיום המחצית נשלח מקאיי בין ההגנה של מיינץ, הקוון הרים את הדגל אבל השופט אישר את המהלך, מקאיי התקדם עבר את השוער וקבע את תוצאת המחצית. 0:3 לבאיירן מינכן. המחצית הראשונה הזכירה את באיירן של אוטמר היצפלד מלפני שנתיים כשהקבוצה נראית טוב יותר ממשחק למשחק.

מגאת ערך חילוף במחצית כאשר במקום השוער קאן, נכנס מיכאל רנסינג הצעיר. גם מיינץ ערכה שינויים, אואר וקראמי יצאו, ויילנד ו-וובר החליפו אותם. מקאיי ופיזארו המשיכו להתעלל בהגנה של האורחים גם במחצית השנייה, ושיתוף פעולה כזה שביניהם הוביל להחמצה של ההולנדי מול השוער בדקה ה-52.

שתי דקות מאוחר יותר היה זה תורו של מיכאל באלאק לסחוט הדיפה מואץ'. באיירן המשיכה לשטוף את המגרש ומיינץ נראתה חסרת אונים בדיוק כמו מכבי תל אביב באמצע השבוע. בדקה ה-67 מקאיי בעט טיל מתוך הרחבה מהאוויר, הכדור ננעץ במשקוף והציל את מיינץ מספיגה נוספת. בדקה ה-84 הגיע שער הניחומים של מיינץ כאשר באבאץ כבש את שערו השלישי העונה בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. מיינץ צברה ביטחון והייתה קרובה לכבוש שער נוסף, אבל זה היה מעט מדי. באיירן התעצבנה על השער של מיינץ והחליטה שהיא חייבת לכבוש שער נוסף.

תוך דקה העלו הבאוורים את רמת משחקם והשיגו את השער הרביעי בדקה ה- 88 מנגיחה של מיכאל באלאק משני מטרים פנימה, אחרי כיסוי נוראי בהגנת מיינץ. 1:4 לבאיירן מינכן. מיינץ הוכיחה שבכל זאת יש לה מקום בצמרת הליגה כשכבשה בתוספת הזמן את השני שלה מרגלי וובר. 2:4 לבאיירן בסיום.

וולפסבורג – הרטה ברלין 3:2

דרמה ב'פולקסוואגן ארנה' כאשר וולפסבורג נכנעה 2:3 למרסליניו הברזילאי שכבש שלושער בדרך לניצחון יוקרתי של קבוצתו. וולפסבורג מצאה עצמה בפיגור 0:2 כבר אחרי 47 דקות מצמד של מרסליניו. פאבלו טיאם (50) ותומאס ברדריץ' (68) השוו את התוצאה, אך מרסליניו כבש את השלישי שלו בדקה ה-74.

ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד 0:2

איזו עונה נוראית עוברת על דורטמונד של ואן מרבייק. היום הפסידו הצפוניים 2:0 בברמן משערים של הצרפתים יוהן מיקו (32) וואלריאן איסמעיל (57). דורטמונד במקום ה-13 עם 17 נקודות, רק שלוש מעל הקו האדום. האלופה עלתה למקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שאר המשחקים

בורוסיה מנשנגלדבך – המבורג 3:1
ניצחון שני ברציפות של המבורג. צמד של סרגיי ברברז (40) וביינליך (46) העלו את האורחים ל- 0:2. ואן הוט (46) צמצם אבל ברברז הבוסני השלים את השלישי (82, פנדל) והבטיח את הניצחון.

קייזרסלאוטרן – פרייבורג 0:2
קרב תחתית חשוב שהוכרע ע"י היווני יואניס אמנאטידיס (44, 70). פרידון סזאנדי (87) חתם את התוצאה. לאוטרן עולה מעל הקו האדום, פרייבורג במקום ה- 17 עם שלושים שערי חובה.

האנזה רוסטוק – באייר לברקוזן 2:0
אחרי השוויון המצוין בברנבאו באמצע השבוע, המשיכה הערב לברקוזן את יכולתה הנהדרת כשניצחה את האחרונה בטבלה, האנזה רוסטוק משערים של ברבאטוב (36) והאוקראיני וורונין (63). הפסד בית שמיני רצוף לרוסטוק. באייר עולה למקום התשיעי.

בוכום - נירנברג 1:3
בוכום השיגה שלוש נקודות חשובות בקרבות התחתית. צמד שערים של לוקבנץ הצ'כי (21, 50 ) ושער של קאלה הקמרוני (42) העלו את בוכום ל 0:3. מארק מינטל כבש שער שני ברציפות וצמצם את התוצאה.

בראשון:

האנובר96 – שטוטגרט

שאלקה04 – ארמיניה בילפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully