וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורייך, אשדוד

27.11.2004 / 16:55

ללא יותר מדי מאמץ, התבססו הלוזונים במקום השלישי לפני שתי התל אביביות עם 0:3 חלק על הפועל חיפה בקריית אליעזר

מכבי פ"ת התבססה היום במקום השלישי ושמרה על מאזן חוץ מרשים ללא הפסדים מזה 9 חודשים. הניצחון 0:3 בקריית אליעזר על הפועל חיפה, גם עזר ללוזונים לשמור על רשת נקיה כבר יותר מ-350 דקות ונראה כי מיקומה לפני שתי התל אביביות הוא מוצדק. בשבוע הבא יש לה את מכבי ת"א.

מהלך המשחק

ניר לוין החליט שלא לפתוח עם גילי ורמוט ועלה עם ההרכב שניצח את הפועל ת"א באמצע השבוע. גם גיא לוזון השאיר שני תותחים כבדים במושגים של הליגה שלנו, על הספסל, כשהשאיר בחוץ את עומר גולן וכפיר אודי. צמד החלוצים שעלה במקומם, עלה על הלוח כבר אחרי דקה וחצי. קובי רפואה, שמתאושש אט אט מהפציעה הארוכה ממנה סבל, שלח בכדור מוקפץ את רוביל סרסור. החלוץ הצעיר לא התבלבל ובעט בנגיעה פנימה, 0:1 למכבי פ"ת.

מכאן נראתה על המגרש רק קבוצה אחת, כשהפועל חיפה מנסה להשוות בכל מחיר. בדקה ה-5 טוטואנה ניצל טעות של מגאמדוב וסידר לעובד מצב טוב בתוך הרחבה עמוסת המגינים. עובד לא יכול היה להסתובב ובעט חזק עם העקב, כדור שפגע בקורה ונעצר ע"י אוהד כהן.

בדקה ה-29 טוטואנה סיים בבעיטה מעל השער, התקפה ארוכה בה חגגה הפועל חיפה ברחבתה של מכבי פ"ת. הלוזונים צריכים להגיד תודה. דווקא כשהיה נראה ששער השיוויון מגיע, יצאו הלוזונים להתקפה מתפרצת מהירה בדקה ה-37, בסיומה מסר פרינס דאייה את הכדור לאסי משיח, זה עצר על החזה והוציא בעיטה מושלמת מ-20 מטרים בחצי גובה לפינה של שטראוס. 0:2.

במחצית השניה לא עזרו החילופים של לוין, שבסופו של דבר הכניס גם את ורמוט אך ללא הועיל. הפועל חיפה המשיכה לחפש שער מצמק לפחות, אבל דווקא פ"ת היתה זו שכבשה וגמרה את המשחק. בדקה ה-76 התקפה מתפרצת אחת של דוברובין את עומר גולן, הסתיימה בשער יפה של החלוץ שעלה מן הספסל של הלוזון.

לוזון: "שיחקנו קרוב למושלם"

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון היה מבסוט בסיום: "אנחנו קבוצה של שחקנים שעובדים ללא לאות במשך כל זמן המשחק. אם אנחנו לא סופגים, אנחנו כובשים וכשאנחנו כובשים, אנחנו מנצחים. שיחקנו היום כדורגל טוב, התקפי, מהיר, גם מהאגפים גם בבעיטות מחוץ לרחבה. כמו המשחקים האחרונים, זה היה קרוב למושלם ואני שמח על הניצחון פה".

מאמן הקבוצה המובסת, ניר לוין פירט את הסיבות להפסד: "הייתה לנו בעיה במוכנות של הקבוצה למשחק, מבחינת מוטיבציה, סגירות, התארגנות. בלי הדברים האלו יהיה לנו קשה מאד וראינו את זה גם היום. קיבלנו גול דקה וחצי מהפתיחה וממצב כזה, קשה מאד לחזור למשחק. ברור שאנחנו צריכים להתחזק ומקווים לעשות את זה בהקדם. לסיכום השליש הזה של העונה, אני חושב שהייתה לנו הופעה סבירה, כשהמשחק היום צרם".

הרכבים

הפועל חיפה: שגיא שטראוס, חי בן לולו, אלירן אלקיים, סלאח חסארמה, איסלאם כנעאן, מזואה אנסומבו, כפיר לייבוביץ' (שי סיבוני 46), ראובן עובד, ברנרד האגן (גיל ורמוט 60), ג'ף טוטואנה, מנדוסה מומונדי.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, אסי משיח, פרינס דאייה (אדהם האדיה 46), רוביל סרסור, סטניסלב דוברובין, קובי רפואה (עומר גולן 74).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully