וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובי פרש

גיל קדרון

26.11.2004 / 12:55

"סיבות רפואיות" גרמו ליובי בראון (71), מאמן הממפיס גריזליס, לחתוך את הקריירה. מה יהיה עכשיו?

אמש הודיע מאמן הממפיס גריזליס, יוברט (יובי) בראון, על פרישה מאימון כדורסל בגיל 71. מאוחר יותר היום תכנס הקבוצה מסיבת עיתונאים ובה ידבר המאמן על הפסקת עבודתו "מסיבות רפואיות". בהודעה הרשמית שלו ציין כי מצבו הרפואי הנוכחי "היה לחלוטין בלתי צפוי ולא קיים בתחילת העונה".

מי שיחליף אותו בינתיים הוא עוזר המאמן ליונל הולינס, אבל ג'ים גריי מ-ESPN כבר מספר שהמועמד המוביל לרשת את האיש והאגדה הוא מייק פרטלו. פרטלו ידוע כמאמן סתגלן שכבר אימן קבוצה התקפית ומלהיבה באלטנטה של שנות השמונים, וחבורה הגנתית ביותר בקליבלנד של שנות התשעים (שם הצליח ללא כשרונות יוצאי דופן). כמו בראון, מדובר במאמן אולד-סקול שיכול לדרוש ולקבל את הריספקט של השחקנים.

16 מלאו לנער

לאחר 16 שנה בהם לא אימן, חזר בראון ב-2002 לעמול מאחורי הקווים. הוא אימן את ההוקס והניקס בין השנים 1976 ל-1986, הגיע חמש פעמים לפליאוף, ואף זכה בתואר מאמן העונה ב-78' כשעבד באטלנטה. בשנה שעברה הוא הפך את הדובים מממפיס מקבוצת לוטרי נצחית לחבורה של פליאוף, לאחר עונה של 50 ניצחונות. בסוף העונה זכה בתואר מאמן העונה בפעם השנייה.

"הלוגו"

צ'אד פורד מ-ESPN תוהה הבוקר מה יקרה בעתיד הקרוב עם הגריזליס מכיוון שבקיץ מסתיים חוזהו של "הלוגו" ובמידה שיחליט לפרוש גם הוא, אולי הקבוצה הזו תיזכר אך ורק כ-one hit wonder.

בכל מקרה, נראה כרגע שהתסריט הפסימי מתממש לו כשהקבוצה מדשדשת במקום הרביעי בבית הדרום-מערבי עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושבעה הפסדים. ג'יימס פוזי עדיין פצוע, מייק מילר לא עונה על הציפיות והרכז ג'ייסון וויליאמס פתח את העונה חלש. באחד המשחקים בתחילת העונה קילל ג'יי וויל את בנו של יובי שמשמש כעוזר בכיר, ונראה היה כי ללא ההצלחה הנילוות, השחקנים של בראון לא כל כך מוכנים לוותר על דקות משחק וסטטיסטיקה. לכן פראטלו עשוי להיות האיש המתאים ביותר לעבודה, אבל אין ספק שהג'נרל מנג'ר ג'רי ווסט יתחיל בקרוב לטלפן לחבריו למקצוע במטרה לרענן קצת את הסגל עם איזה טרייד או שניים. יש כבר דיבורים על טריידים עבור ארטסט, וינס קרטר, אדי קרי ועוד.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully