וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש באירופה: דרבי ישראלי עאלק

26.11.2004 / 17:11

אם אייל ובן חיים לא ישחקו, נשארנו עם סתם משחק בין בולטון לפורטסמות. גם בארסה ובאיירן נכנסות לאקשן

ברור לכולם שאת מוקד המשחקים באנגליה ובאיטליה, יתפוס יום ראשון הגדול, עם שני משחקי ענק שסוחבים עימם הרבה מאוד היסטוריה. אז לפני שיובה תפגוש את אינטר ב"דרבי של איטליה" ושארסנל תנסה לעקוץ את ליברפול המוכה ב"דרבי של אנגליה" (ולא שכחנו גם את הדרבי התל אביבי לכל המתעקשים), יש לנו את "הדרבי הישראלי" בין אייל ברקוביץ' לטל בן חיים ועוד כמה פנינים ברחבי היבשת.

ספרד: בניון מקווה לשחק. בארסה רוצה לברוח

אתלטיק בילבאו-ראסינג סנטאנדר (19:00, ספורט 5+)
יוסי בניון סוחב פציעה, אבל נראה שישחק במדי סנטאנדר מול בילבאו, שכמו ראסינג מחפשת גם היא לברוח מהתחתית. דודו אוואט צפוי לפתוח בשער.

חטאפה - ברצלונה (21:00, ספורט 5+)
העולה החדשה מארחת את ברצלונה, שתגיע ללא לארסון, אבל עם ז'ולי ועם הרבה מוטיבציה להמשיך ולברוח לריאל מדריד ולליגה.

אתלטיקו מדריד - אספניול (23:00)
משחק צמרת מעניין בין שתי קבוצות שמשחקות בסגנון שונה, שמנסות לרדוף אחרי בארסה. ההיסטוריה מלמדת שבד"כ הקבוצה ההגנתית תנצח את זו ההתקפית, אז שימו לב לאספניול.

אנגליה: הדרבי הישראלי, מנצ'סטר וצ'לסי

צ'לסי תנסה לנצח בדרבי הלונדוני הקטן את צ'רלטון, שנחשבת לאחת מהקבוצות הביתיות ביותר בליגה ב'ואלי' שלה. מנצ'סטר, שעדיין חולמת על אליפות, תנסה לצמק את הפער במקרה וצ'לסקי המוליכה תאבד נקודות. מול ווסט ברומיץ' מהתחתית, היא תהיה חייבת לנצח בכל מחיר וכנראה תעשה את זה (17:00, ערוץ הפרמיירליג).

ויש גם את "הדרבי הישראלי" (17:00, שבת של כדורגל). בולטון מהצמרת, עדיין לא הפסידה בבית, אפילו לא נגד הגדולות. המאזן שלה לא אמור להשתנות מול פורטסמות המבולגנת שאחרי עידן הארי רדנאפ. בהנחה שאייל ברקוביץ' וטל בן חיים יפתחו על הספסל, הרי שקיבלנו סתם משחק בין בולטון לפורטסמות.

יתר המשחקים הם מפגשי תחתית חמים (שעה ראשית 17:00):
פולהאם - בלקבורן (14:45)
בירמינגהאם - נוריץ'
בולטון - פורטסמות'
סאות'המפטון - קריסטל פאלאס
מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה (19:15, ערוץ הפרמיירליג)

גרמניה: באיירן בכושר

אחרי שעלתה לראשות הטבלה לראשונה אחרי שנה וחצי ואחרי שנתנה חמישייה בראש של מכבי ת"א, יכולה באיירן מינכן להמשיך ולדרוס גם בבונדסליגה מול העולה החדשה והמפתיעה ממיינץ (16:30, ספורט 5).

עוד משחק גדול צפוי לתת לנו המפגש בין האלופה ורדר ברמן לבין בורוסיה דורטמונד, שפעם היתה קבוצת צמרת והיום הפכה לסתם קבוצת אמצע טבלה. יהיה דיסקו.

יתר המשחקים (שעה ראשית, 16:30):
בוכום - נירנברג
רוסטוק - לברקוזן
קייזרסלאוטרן - פרייבורג
מנשנגלדבאך - המבורג
וולפסבורג - הרטה

ויש גם את ליון, מארסיי, רומא פנר וגלא

ביתר הליגות צפוי מחזור חלקי. בצרפת תנסה הקבוצה המתגבשת של גי רו, לעצור את המוליכה מליון במשחק חוץ לא קל (18:10, ספורט 5). מארסיי ונאנט יתנו לנו ב'סטאד ולודרום' עוד משחק כדורגל קצבי, כמיטב המסורת במגשים בין שתי הקבוצות.

יתר המשחקים (שעה ראשית, 21:00):
ליון - אוקזר
באסטיה - קון
בורדו - אז'קסיו
מץ - סט. אטיין
ראן - איסטרה
טולוז - מונאקו

בהולנד יהיה לנו רק משחק אחד, בין המוליכה פ.ס.וו איינדהובן, לבין טוונטה אנסחדה. בטורקיה (שעה ראשית, 16:00) קייסריספור של בלילי וטועמה, תנסה לצבור עוד קצת נקודות בכדי להחלץ מהמקום האחרון, אבל מול קבוצת הצמרת גזיאנטספור, זה לא הולך להיות קל. מצד שני, בלילי וטועמה כבר עברו את הקבוצה מגזיאנטפ כששיחקו בהפועל ת"א. המוליכה פנרבחצ'ה מארחת את דיארבאקיספור (19:00) וגלאטסראיי יוצאת לבירה, בכדי לנסות ולצמק את הפער מול אנקרגוצ'ו.

הליגה האיטלקית מספקת לנו שני משחקים בלבד בשבת:
ליבורנו - אודינזה (19:00)
סיינה - רומא (21:30)

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully