וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם כבר, השופט אשם"

דורון ברגרפרוינד וניר איסקוב

25.11.2004 / 9:32

בית הדין זיכה את מנור חסן מאשמת דחיפת מנשה משיח וקבע: "התקרבות השופט גרמה לאירוע". חסן: "הצדק יצא לאור"

ביום שני בערב, יו"ר איגוד השופטים, אריה זייף, נשמע בטוח בעצמו. "מה שמדאיג אותי זה שהבעיה היא לא השופטים הצעירים. יש בעיה עם אלון יפת, אבל מנשה משיח וערן פרוסט עשים עבודה מצוינת. איתם אין לנו בעיה". זייף אמר, ולא ידע שיומיים מאוחר יותר מלותיו יתבררו כחסרות משמעות.

מה שהתרחש אתמול בוועדת המשמעת העמיד באור בעייתי את איגוד השופטים. "הלם" היה המינוח המדויק ששופטים רבים השתמשו בו. הכל בגלל משיח - זה שלזייף אין בעיה אתו.

לפני הדיון בעניינו של קשר הפועל פ"ת, מנור חסן, אמר שופט בכיר כי חסן יורחק לטווח ארוך, אם באמת פגע בשופט מנשה משיח במשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד. אלא שהדיין חיים אלחדיף החליט לזכות את חסן מאשמת פגיעה גופנית במשיח, כך שהקשר ירצה הרחקה אוטומטית בלבד בעקבות הכרטיס האדום שספג ויחמיץ את המשחק בשבת מול מכבי חיפה.

תזכורת: בדו"ח השופט כתב משיח כי בדקה ה-40 הוא שלף אדום לעבר חסן, בגלל שזה דחף אותו במחאה על צהובים שהוציא לשמיר ולברישיץ' דקה קודם.

חסן, כמו גם משיח, לא הגיע אתמול לדיון בטענה שהוא חולה. יו"ר הפועל פ"ת, ליאור שחר, והמנכ"ל אייל אברמוב דווקא כן הגיעו ואיתם הביאו את קלטת המשחק לדיון. אחרי שאלחדיף חזה באירוע, הוא קבע שאין מקום להרשיע את חסן. "לא ראיתי כל דחיפה או סימני דחיפה. במקרה הגרוע ביותר היתה פגישה של שני האנשים, ולאו דווקא בשל התקרבותו של הנאשם, אלא של השופט", נימק הדיין את פסק הדין.

חסן נשמע מאושר. "הצדק יצא לאור", אמר", טוב שיש מצלמות טלוויזיה. כולם ראו מי דחף את מי". שחר הסביר ש"משיח התנהג כמו ילד מתלהב ולא כמו שופט בליגת העל".

דנן: "מעולם לא מכרתי ציוד"

יומיים לאחר שהנהלת איגוד השופטים דנה בשאלת מכירת הציוד שהוענק בתרומה לשופטים, התקבל אתמול אצל מנהל מחוז הצפון באיגוד, חנן זונטג, משלוח של 4 קרטונים ובהם חלק ניכר מהציוד שהתקבל כתרומה. הציוד הוחזר על ידי סימון דנן, מנהל המחוז לשעבר, שבישיבת ההנהלה ביום שני הכחיש טענות שמכר חלק מהציוד לשופטים צעירים. דנן הגיב אתמול: "אני איש ישר. מעולם לא מכרתי ציוד. זאת המצאה של אנשים. אם יש למישהו מה לומר, שיהיה גבר ויגיד בפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully