וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופליג: מי שלא קופץ אדום

ספורט 5 בשיתוף

24.11.2004 / 22:14

הפועל שהפסידה לראסינג פאריז 76:72, וליובין שהפסיד בדרבי הישראלי לששון וקזאן, לא סיפקו רגעי אושר לאדומים באשר הם

אחרי שני ניצחונות רצופים, באירופה על לאריסה היוונית ובליגה המקומית על עירוני נהריה, שאפו שחקניו של אפי בירנבאום להמשיך במומנטום החיובי ולהישאר בפיסגת בית 3 של היורופליג. ניכר היה כי האדומים שאפו אנרגיות רבות מאוסישקין החם, אבל לא הצליחו להתעלות וספגו את הפסדם השני במסגרת האירופאית, לראסינג פאריז, שעלתה על חשבון האדומים לראש טבלת הבית.

הפועל ת"א – ראסינג פאריז 76:72

המשחק היה צמוד לכל אורכו. הפועל הובילה ברבע הראשון וירדה למחצית ביתרון נקודה, 34:35, למרות ריצה מדהימה של 12:0 מצד האורחים. את המחצית השניה פתחו הצרפתים בשליטה מלאה והטו את תוצאת המשחק לטובתם. האדומים נשארו צמודים לאורך כל המשחק אבל לא הצליחו להשאיר את הנקודות באוסישקין.

קלווין גיבס הוביל את קלעי הפועל ת"א עם 26 נקודות. גילי מוסינזון הרשים עם 17 וקרטיס מקנטס קלע 15 וחילק 10 אסיסטים, אך מנגד איבד כדורים והתקשה לשלוט על קצב המשחק. קלינט אריסון הצטיין בפאריס עם 20 נקודות

מאריופול – אוראל גרייט 86:84

בדרבי ישראלי באירופה, גברה הערב אוראל גרייט של שרון ששון על מאיורופול האוקראינית של ליאור ליובין, 84:86 במשחק צמוד.

לשרון ששון היה משחק מצוין והוא סיים עם 22 נקודות (שני אחרי סאם הוקינס עם 23), 3 אסיסטים ושני ריבאונד. ליאור ליובין לא סיפק את הסחורה וסיים עם 5 נקודות, ואסיסט אחד בלבד לקבוצתו ששמרה על מרחק סביר לאורך כל המשחק, אבל לבסוף נוצחה.

אוראל ומאיורופול מדורגות במקום השישי והשביעי בבית ב' אותו מוליכה נהריה, עם 6 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully