וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינדהובן עשתה הסטוריה, ארסנל קצת בהיסטריה

24.11.2004 / 23:27

ההולנדים עלו לראשונה שלב אחרי 1:1 עם התותחנים שיאבקו עם פנא (2:2 ברוזנבורג) על הכרטיס. נצחונות לפורטו וולנסיה

אחרי שקצת התאוששנו מהתבוסה שחטפה מכבי ת"א במינכן, ושאר משחקי אמש בליגת האלופות, החלה היום המנה השניה (או העיקרית) עם אינטר, ארסנל, מילאן, צ'לסי וברצלונה.

עם סיום המחזור הערב הבטיחו את מקומן בשלב הבא מילאן, ברצלונה, ואיינדהובן שעושה את זה לראשונה בהסטוריה (ואחרי 8 שנים במפעל), והן מצטרפות לאינטר שעשתה זאת כבר קודם לכן. עיקר העניין יתרכז במחזור הבא בבית 5 שם יתמודד על הכרטיס ארסנל ופנא. גם בבית 7 הכל פתוח, כשברמן וולנסיה ייאבקו על הכרטיס .

בית 5 - אחרי 8 שנים, איינדהובן עולה שלב

פ.ס.וו - ארסנל 1:1

אוייר העלה את ההולנדים ליתרון בדקה ה-8, אבל תיירי הנרי השווה בדקה ה-31 אחרי מהלך יפיהיפה ומסירת עקב מליונברג. ארסנל נלחמה על חייה לאורך כל המשחק, ומצבה אף החמיר כשפטריק ויירה הורחק בצהוב שני בדקה ה-78, והתותחנים נלחצו לשערם. לאחר שריקת הסיום נצמדו חוס הידינק המאמן והאוהדים באצטדיון פיליפס לרדיו, כדי לשמוע את תוצאת המשחק מרוזנבורג. עם הבשורה, פרצו השחקנים בחגיגות על הדשא, שמססימות 8 שנים בלי להעפיל לשלב שמינית הגמר.

רוזנבורג - פנאתינייקוס 2:2

פנאתינייקוס פיספסה הערב הזדמנות לשפר את סיכויה לעלות שלב אחרי ששמטה פעמיים יתרון בנורבגיה. מיודענו קונסטנטינו שהחמיץ את הפנדל לקפריסין מול דוידוביץ, העלה את היוונים שנמצאים חזק בתמונת העליה, ליתרון כבר בדקה ה-16. הלסטאד הישווה זמנית בדקה ה-68, אבל שלוש דקות מאוחר יותר היוונים החזירו את היתרון משער של שקאסל בדקה ה-71. רוזנבורג, שאיבדה סיכוי אבל כמו שלמדנו כבר תמיד שמחה להרוס, הישוותה בדקה ה-76 משער של הלסטאד.

בית 6 - אין הפתעות

ברצלונה - סלטיק 1:1

תיקו ביתי בנואו קאמפ הספיק לבארסה כדי להבטיח את המקום בשלב הבא. אטו בדקה ה-24 ממשיך את היכולת המופלאה שלו מול אלופת סקוטלנד שהגיעה אחרי הפסד בדרבי לגלזגו. הארטסון השווה עם סיום המחצית.

מילאן - שחטאר דונייצק 0:4

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, התפוצצו הרוסו נרי עם רביעיה מרגלי קאקה (52, 90), וקרספו (53, 85).

בית 7 - ברמן או ולנסיה? הכל יוכרע במחזור הסיום

ורדר ברמן - אינטר 1:1

נצחון היה מבטיח לגרמנים את הכרטיס לשלב הבא, אבל תיקו ביתי משאיר את ההכרעה לשבוע הבא. איסמעאל העלה את הגרמנים ליתרון בדקה ה-49 מפנדל. מארטינס השווה בדקה ה-55.

אנדרלכט - ולנסיה 2:1

ולנסיה היתה חייבת נצחון עלתה ליתרון בדקה ה-19 משער של קוראדי בדקה ה-19, אבל אנדרלכט המקומית הצליחה להשוות חמש דקות מאוחר יותר משער של ווילהלמסון בדקה ה-24. די ואיו בשער יקר מאוד העניק לספרדים נצחון בדקה ה-48.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית 8 - אל תספידו את האלופים

צ'לסי - פ.ס.ז' 0:0

צסק"א מוסקבה - פורטו 1:0

אלופת אירופה היץה חייבת להשיג נצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשלב הבא, והשיגה את זה כמו גדולה. בני מקארתי העלה את הפורטוגלים ליתרון בדקה ה-28, שער שהעניק לקבוצה נצחון. איגנסביץ' החמיץ פנדל למקומיים בדקה ה-36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully