וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורוסמו תחמיץ את חצי גמר גביע הפדרציה

23.11.2004 / 11:30

הטניסאית הצרפתיה הודיעה על פרישה מהמפגש מול ספרד ולמעשה סיימה את העונה. בחצי הגמר השני, שיחל מחר, תארח רוסיה את אוסטריה


אמלי מאורסמו, הטניסאית הצרפתיה המדורגת שניה בעולם, הודיעה היום על פרישתה מחצי גמר גביע הפדרציה שיתקיים מחר. עבור הנבחרת הצרפתית זו מכה וכעת ספק אם יצליחו להגן על התואר בו זכתה בשנה שעברה כשניצחה את ארה"ב. מאורוסמו גם הודיעה שגם אם צרפת תנצח את ספרד ותעפיל לגמר, היא לא תשחק כיוון שהיא צריכה להכין את עצמה לעונה הבאה ולגראנד סלאם של אוסטרליה. מאורוסמו לא פצועה או משהו כזה והסיבה לפרישה היא רק בגלל עייפות.

"זו אכזבה גדולה", אמר ז'י פורז'ה הקפטן של נבחרת צרפת והעביר ביקורת על השחקנית. "אליפות אוסטרליה היא עוד יותר מחודשיים. יכול להיות לה מספיק זמן כדי להכין את עצמה".

במקום מאורוסמו תשחק עבור הנבחרת הצרפתית מריון ברטולי שתצטרף לנטלי דשי, טטיאנה גלובין, מארי פירס ואמלי לויט. ארבעת השחקניות של נבחרת ספרד יהיו: וירג'יניה ראונו פאסקואל, מריה סנצ'ז לורנצו, מארטה מאררו ואנבל מדינה.

בחצי הגמר השני תארח הבנחרת הפייבוריטית לזכיה בטורניר השנה - רוסיה, את נבחרת אוסטריה. שראפובה ודמנטייבה לא יהיו בסגל הרוסי, אבל יהיה להם את אלופת ארה"ב קוזנצובה ואת אלופת הרולאן גארוס מיסקינה. שתי הטניסאיות הנוספות שישלימו את הסגל: ורה זבונרבה והלנה ליכובצבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully