וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחמין עלינו

אתר ספורט 5 בשיתוף

22.11.2004 / 21:00

יום מצויין של שוער הפועל ב"ש, השאיר את מכבי פ"ת עם 0:0 בלבד וסגר בצורה מאכזבת את המחזור הטוב ביותר שהיה עד כה

שערים לא היו, אבל גשם, ברקים, רעמים והרבה ניר רחמין דווקא כן קיבלנו ב-0:0 בין מכבי פ"ת להפועל ב"ש. אלי כהן הצליח לייצב את ההגנה הבאר שבעית ומי יודע, אולי עם אופיר חיים המתקרב, יהיו לו גם מספיק כלים בהתקפה בכדי לא רק להשאיר את הקבוצה שלו בליגה, אלא לחשוב אף יותר קדימה. בכל מקרה, התוצאה שהשיגה קבוצתו באורווה, יעזור לו לקראת המשחקים הקרובים שיקבעו לאן מועדות פניה. הלוזונים במקום השלישי, 8 נקודות הפרש מאשדוד השניה ואולי זה אומר הכל על הליגה שלנו, שראתה איך המשחק של הערב, הורס את המחזור הטוב ביותר שקיבלנו עד עכשיו (18 שערים).

מהלך המשחק

המשחק נערך בקור עז ובממטרי גשם שלא הפריעו לתנאי המגרש, אבל בהחלט השפיעו על הקרחות ביציעים שקיימות גם כך בליגת העל. הפועל ב"ש נראתה נחושה להשיג נקודות בפ"ת כבר מהפתיחה.

באר שבע הגיעה להזדמנות ראשונה בדקה ה- 20 כאשר אברג'יל שלח כדור עומק נהדר בין שני שחקני הגנה לסגרון שהצליח רק לסחוט קרן. ההזדמנות הראשונה של פ"ת הגיעה בדקה ה- 25 כאשר ניר רחמין הציל בקצות האצבעות נגיחה של סטניסלב דוברובין לאחר בעיטה חופשית של פ"ת.

פ"ת המשיכה להתקרב אך נתקלה בכושר נהדר של השוער רחמין. בדקה ה-31 הרמה נהדרת לרחבת ב"ש, דוברובין נגח פעם אחת אך רחמין הדף את הכדור השני שלח דוברובין החוצה. פ"ת המשיכה ללחוץ את ההגנה החלשה של הבאר שבעים אך ללא הועיל.

המחצית השנייה נפתחה כמו שהסתיימה הראשונה- בסימן מכבי פ"ת. חניכיו של לוזון עלו טוב יותר למחצית השנייה בידיעה שהם צריכים ויכולים לנצח את הלפני אחרונה בטבלה. בדקה ה-48 פרינס דאייה בעט מצוין מרחוק אך נתקל בניר רחמין שהמשיך את יכולתו המצוינת מהמחצית הראשונה.

בדקה ה-64 נגח אלין מינטואן מבאר שבע לידיו של אוהד כהן אחרי מסירה נהדרת של אורן סגרון. בדקה ה-65 ערך גיא לוזון חילוף כאשר כפיר אודי נכנס במקומו של קובי רפואה. דקה 75 איסמעיל עמאר בעט כדור חופשי מסובב מ-18 מטר שהיה בדרכו לחיבורים אך רחמין כהרגלו הערב הדף גם את הכדור הזה לקרן. בדקה ה-78 משיח בעט טיל מעשרים מטר שנהדף ע"י השוער הבאר שבעי המצוין. הנהלת הפועל ת"א בטח מתחרטת על העברתו של רחמין לב"ש, בייחוד בעקבות יכולתו החלשה של שביט אלימלך בתקופה האחרונה.

בדקה ה-80 נכנס הרומני רוברט ניצה במקומו של יינון ברדה שהיה טוב. בדקה ה-86 אורן סגרון העביר שוב כדור רוחב הפעם מאגף ימין, יניב אברג'יל נגח מצוין לפינה אבל אוהד כהן הראה שיש שוער גם בצד השני והציל נהדר.

"רחמין הוא איש המשחק וזה אומר הכל"

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון: "התוצאה לא מספקת אותי אבל רמת המשחק שלנו הייתה טובה. סיכנו את השער של באר שבע ללא הרף. ניר רחמין הוא איש המשחק וזה אומר הכל. גם ללא עומר גולן, היו שחקנים מספיק טובים על המגרש שיודעים לכבוש. הנענו את הכדור במהירות, ותקפנו בלי סוף. צריך להמשיך הלאה".

שוערה המצטיין של הפועל ב"ש, ניר רחמין: "בסה"כ מה שהיה בתחילת העונה עבר. הגעתי לב"ש ואני שמח מזה, אני מנסה להשתפר ממשחק למשחק. יש לנו שלושה משחקי בית בהם אנחנו חייבים לקחת את הנקודות שיעזרו לנו בהמשך הדרך. אני לא קונה את המקום העשירי בו אנחנו נמצאים כרגע, אני חושב שבאר שבע שווה הרבה יותר ממקום עשירי".

הרכבים
מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, אסי משיח, פרינס דאייה, קובי רפואה , רוביל סרסור, סטניסלב דוברובין.

הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, יניב אלול, עוז יפרח, פמי אופובונמי, איגור טומאשיץ', רמי אליהו, מינטואן אלין, אורן סגרון, יניב אברג'יל וינון ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully