וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהגשם הפסיק, יואיט הגיע כרגיל להיות תפאורה

22.11.2004 / 7:26

כי רוז'ה פדרר לא ספר את האוסטרלי, קרע אותו 3:6, 2:6, וסיים את העונה המדהימה כאלוף המאסטרס

13 נצחונות רצופים במשחקי גמר. עוד הפעם. 13 נצחונות רצופים במשחקי גמר. מה אפשר לומר יותר על הטניסאי הטוב בעולם שהופך להיות ה-מכבי חיפה של סבב ה-ATP ופשוט נמצא בליגה משל עצמו. 23 נצחונות רצופים הביאו את פדרר לסיום עונה מדהימה, אולי גדולה ביותר של כל טניסאי איי פעם, עם שלושה תארי גראנד סלאם והלילה, כצפוי, גם תואר המאסטרס.

הגשם לא הפסיק לרדת כל שעות הערב בארה"ב, אבל עד שסופסוף התבהרו השמיים, ולא לזמן רב, השוויצרי ניצל זאת גם כדי לעלות לשחק קצת טניס ולנצח את לייטון יואיט האוסטרלי ב-2 מערכות בלי יותר מדי קושי 3:6, 2:6 כדי להגן על תואר המאסטרס בו זכה גם בשנה שעברה.

אגב, הנצחון ה-13 ברציפות בגמר שבר את שיא הזכיות של ביורן בורג שעמד על 12. ורוצים עוד שברית שיא מטניסאי גדול אחר? בבקשה. פדרר הפך להיות הטניסאי הראשון שזוכה בתואר המאסטרס מבלי להפסיד אף משחק. האחרון שעשה זאת היה איבן לנדל ב-1986.

מיליון ו-520 אלף דולר. זה מה שפדרר הכניס הלילה לחשבונו בעקבות הנצחון. "זו עונה מדהימה", הוא סיכם ב-3 מילים. "עכשיו אני יכול לצאת לחופשה עם הרגשה נפלאה וזכרונות מתוקים. ואוו, יש לי כל כך הרבה תארים להגן עליהם בעונה הבאה. זה בטח לא יהיה קל", אמר המדורג מספר אחד.

ויואיט המסכן. מה הוא יכול לומר? בפעם שלישית ברציפות שהוא עולה מול פדרר כתפאורה. הפעם הקודמת היתה בשלב הבתים ולפני כן בגמר אליפות ארה"ב. על המשחק עצמו גם הוא ידע שאין מה להרחיב אבל אמר: "היה לי טורניר מוצלח מאוד ולהגיע לגמר היתה השאיפה שלי. שיחקתי טוב יותר מאשר באליפות ארה"ב, אבל מול פדרר אין לי תשובות. אין לי ספק שזה השחקן הטוב ביותר בראיתי בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully