וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה חיממה את הדרבי של ת"א

21.11.2004 / 22:45

יום אחרי שמכבי חיפה ניצחה את מכבי ת"א, עובד ואנסומבו סידרו להפועל חיפה 1:2 על הגברת המסכנה של אבוקסיס וגרשון, והכינו את הקרקע לדרבי תל אביבי שווה חולשות בשבוע הבא

הפועל חיפה הגיעה לבלומפילד ויצאה עם כל שלושת הנקודות מול הגברת המסכנה מת"א, 24 שעות אחרי שמכבי חיפה פירקה את הבונקר של קלינגר ושלחה אותו לקור המקפיא של מינכן. שני שערים במחצית הראשונה, מתוכם אחד יפהיפה של ראובן עובד, הספיקו לקבוצה הלוחמת שגירד ניר לוין כדי לסיים מחזור בטעם חיפאי.

אצל הפועל תל אביב יש הנהלה חדשה, אבל קבוצה קשה מאוד לראות מבעד לשריקות הבוז שספג אבוקסיס בכל נגיעה בכדור. שבוע הבא דרבי, ומה שמובטח לקהל המועט והאמיץ שיגיע לבלומשטיין הוא משחק צמוד בין שתי קבוצות שוות כוחות. גולים, כנראה שלא נראה.

מהלך המשחק

ניר לוין, מאמן חיפה, פתח בהרכב עם ראובן עובד שהיה נחוש להוכיח את יכולתו. הפתיחה הייתה שייכת למקומיים וכבר אחרי שתי דקות העביר מרקז כדור טוב לאבוטבול שנבלם מול השער ובעט חלש. מאמן הפועל ת"א שמוליק חנין, במשחקו הראשון כמאמנה הרשמי של הקבוצה, ערך מספר שינויים בהרכב ובדקות הראשונות קיבל תמורה מלאה משני הזרים ואלדיירו ומרקז, שהיו בכל מקום במגרש. יוסי אבוקסיס, בכוחות מחודשים, ניסה להפתיע את שטראוס מרחוק אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי. הפועל ת"א המשיכה לשלוט במשחק, ובדקה ה- 17 אוגבונה לא מסר לחבריו והלך לבד כדי לבעוט מעל השער.

בדקה ה- 22, בניגוד גמור למהלך המשחק, הגיע שער היתרון של האורחים. עובד התנהל עם הכדור 20 מטרים אלכסונית לשערו של שביט אלימלך וסובב כדור באומנות לפינה הרחוקה, 0:1 נהדר לחיפה. שש דקות נוספות עברו, ואסי דומב, שלא שמר טוב על עובד בשער הראשון, התקשה בהרחקת כדור, יוסי אבוקסיס גם הוא התמזמז עם הכדור ולא הרחיק, מומונדי חטף ומסר לאנסומבו והקונגולזי שכבש מ- 14 מטרים, 0:2 לאורחים.

אוהדי הפועל ההמומים החלו לשרוק בוז לשחקני קבוצתם. האדומים החלו ללחוץ אבל הכדורים של אוגבונה ואדרי מצאו את שגיא שטראוס מוכן. אוהדי הפועל לא חסו על הקפטן שלהם, אבוקסיס, שזכה לשריקות צורמות מהקהל כאשר נגע בכדור. בדקה ה- 44 נפסל שער של ואלדיירו בגלל נבדל מוצדק.

מחצית שניה

מסאיי דגו החליף את ואלדיירו בהרכב האדומים, והפועל ת"א החלה ללחוץ כבר מהשריקה לפתיחת המחצית השנייה. ככל שהדקות נקפו שחקני הפועל חיפה נלחצו לשערם אבל הרחיקו בצורה נבונה ואחראית את כל הניסיונות של האדומים. בדקה ה- 66 הלחץ השתלם והחומה נפרצה. הגבהה לרחבה מצאה את הראש של אוגבונה שנגח לשער כדור לידיו של שגיא שטראוס שלא השתלט על הכדור החלש, וספג שער מצחיק, 1:2.

מעודדת מהשער, הפועל תקפה בסערה במטרה למצוא את שער השוויון, ושחקניו של לוין עשו טעות והסתגרו בהגנה. שטראוס תיקן את השגיאה שלו בשער והדף כדור טוב של אוגבונה, בדקה ה- 77.

כניסתו של גילי ורמוט בדקה ה- 80 הורידה את הלחץ משחקני חיפה, וורמוט החזיק יפה בכדור והעביר את כובד המשחק לעבר רחבת ת"א. מסירה יפה שלו לאנסומבו הניבה רק כדור קרן לאחר הושטת רגל של גרשון. כנעאן המגן פרץ מצוין בדקה ה- 86 וזכה בכדור קרן נוסף, ממנו לא יצא דבר.

בדקה ה- 90, ערבוביה ברחבה של חיפה, אוגבונה בעט משני מטרים אבל בן לולו גלש מצוין והציל.

"הפועל ת"א נראצה רע"

מאמן הפועל תל אביב במשחק הראשון שלו כמאמן לגיטימי, ניסה לעשות שינויים ולהגיב לנעשה במגרש, ואפילו הסיט את יוסי אבוקסיס לעמדת הליברו. "הפועל ת"א נראתה רע, ואני מודע לזה. אני מקווה שבתקופה הקרובה נשתפר. כרגע נתמקד בעשייה ונדבר על איכות משחק".

ניר לוין יצא מחויך מבלומפילד ואמר: "הנקודות האלה מאוד חשובות לנו כי נצרת עילית ניצחה, והתחתית הפכה צפופה. הצורה הפחדנית שבה שיחקנו בחצי השני לא אופיינית לנו ונובעת מהפחד של השחקנים לאבד את הנצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully