וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את היורדת תחפשו במקום אחר

20.11.2004 / 22:38

איזה משחק בהרצליה: נצרת עלית בתשעה שחקנים ניצחה 3:4 את בית"ר ירושלים שעוד החטיאה פנדל של נמני

וואו. כמעט סגרנו את המקלטים, הלכנו לשתות קפה. חאלס כמה משחקי ליגת העל ביום אחד. אבל בית"ר ירושלים שהוכיחה שאצלה תמיד תמיד לא משעמם ונצרת עלית שהופכת את המגרש בהרצליה למגרשה הביתי, סיפקו לנו את המשחק הטוב ביותר שקיבלנו השנה בליגת העל. 3:4 עם אדום אחד, שני פנדלים (אחד בפנים אחד בחוץ) ושערים מדהימים שכללו כדור לחיבורים, סלאלומים אדירים וקצב משובח.

נצרת עילית בהחלט מראה שהיא פירמה ואילו בית"ר מראה שהיא עדיין לא בוגרת מספיק בשביל לשחק בליגה של הגדולים.

מהלך המשחק

נצרת עילית התחילה בסערה. בדקה ה- 7 הפציץ גבריאל וואחין את השער וסחט הדיפה מצויינת מקורנפיין. בדקה ה- 9 שיחרר ליאור אסולין בעיטה נהדרת לעבר המסגרת אך הכדור הנמוך נעצר בידיו של שוער נצרת עילית, אושרי לוי. בדקה ה- 13 העלה יואב זיו את המארחים ליתרון מפתיע כאשר הגביה כדור נהדר מעל שוער בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, שיצא אל מחוץ לרחבה. 0:1 לנצרת עילית. בדקה ה- 21 הגיעה הכדור לאבי נימני בתוך הרחבה. הקשר בעט מקרוב חזק אך הכדור עף אל מעל המשקוף. בית"ר המשיכה לתקוף במטרה להשיג את השיוויון והגיע פעמים ספורות לקרבת שער היריביה, אך לא הצליחה לדייק. בדקה ה- 39 הדף אושרי לוי נגיחה לאחור של אבי נימני שעלה לכדור קרן. דקות הסיום של המחצית הראשונה היו שייכות לנצרת עילית שסיכנה את הצהובים, בעיקר בזכות יכולת גבוה של ז'וזה דוארטה. דקה בתוך תוספת הזמן הצליח אבעירם ברוכיאן להעביר בעיטה חזקה ליד הקורה השמאלית של אושרי לוי.

שחקניו של אלי אוחנה שטפו את המגרש ותקפו ללא הרף. נימני, קלדרה וברוכיאן שאבו אנרגיות מעידוד הקהל בצהוב שהגיע להרצליה והחלו לאיים על שערו של אושרי לוי, שהגיב מצוין לכל מהלכי בית"ר. בדקה ה- 53 הדף השוער בעיטה טובה של מיקי עטיה. בדקה ה- 60 היה זה ג'ירמו ישראלביץ' שגנב שער למרות הלחץ של בית"ר. ישראלביץ' תעתע במגניו של אלי אוחנה ברחבה, הסתובב ובעט את הכדור גבוה לפינה הימנית. 0:2 לנצרת עילית. בדקה ה- 62 הוכשל מאיר מליקסון ברחבה. אבי נימני ניגש לביעטת הפנדל, אך החמיץ לאחר שבעט את הכדור מחוץ למסגרת. בדקה ה- 66 נסלף כרטיס אדום לעברו של סיימון סבלה שהכשיל במרכז המגרש את מליקסון. בדקה ה- 69 נגח ליאור אסולין כדור חזק אך לא מספיק מדויק. בדקה ה- 75 חזרה בית"ר למשחק משער עצמי של עמי אזולאי שדחק פנימה כדור רוחב של מאיר מליקסון. 1:2 לנצרת למארחים. בדקה ה- 79 סיים ז'וזה דוארטה מבצע אישי בטיל לעבר החיבורים שלא השאיר שום סיכוי לאיציק קורנפיין. 1:3 לנצרת. בדקה ה- 80 הופל שוב מליקסון ברחבה ונשרקה בעיטת עונשין נוספת לירושלים. הפעם היה זה ליאור אסולין שניגש לבעיטה והכניע את אושרי לוי. 2:3 לנצרת עילית. בדקה ה- 94 כבש ז'וזה דוארטה את השני שלו במשחק ואת הרביעי לנצרת עילית וחתם את תוצאת המשחק. 2:4 לקבוצה המקומית. אבי נימני כיפר על הפנדל שהחמיץ כשצימק את התוצאה בדקה ה- 95, אבל לא הצליח למנוע מבית"ר את ההפסד. 3:4 לנצרת עילית בסיום.

הרכבים

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, גבריאל ווחין, עמי אזולאי, ישראל דרור, סיימון סבלה (66, הורחק), ג'יז'רמו ישראלביץ', יאלן פוקורן, יואב זיו (קובי נכטיילר, 71), שחר סימנטוב, ז'וז'ה דוארטה (עוז ברנדווין, 90).

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; מיקי עטיה, עופר טלקר, אינדיו פריירה, אלירן דנין; אלי ששון (קאלדיירה, 46), עידן מליחי, אבירם ברוכיאן (ברק יצחקי, 65), אבי נמני, אופיר עזו (מאור מליקסון, 46); ליאור אסולין.

תגובות

מוטי איווניר, מאמן נצרת עילית: "זה סוג של משחק שקשה לנתח אותו. בית"ר השתלטה על המשחק מאז שהבקענו את השער הראשון. הם לפחות שלטו יותר בכדור, אבל אנחנו הבקענו ארבעה שערים. לפני שבועיים בשכונה המצב היה הפוך. אני לא בטוח שהיום הגיע לנו לנצח, אבל בטח לא הגיע לנו להפסיד. התוצאה משוגעת. בטוטו כמעט סימנתי שתיים, כי חשבתי שזה משחק חוץ".

אלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים: "משחק די מוזר. שליטה מוחלטת של בית"ר ירושלים במגרש. מתוך 90 הדקות, אולי 75 דקות היינו קרובים לרחבה. הכדור בהתחלה פשוט לא רצה להיכנס. לעומת זאת, בהגנה כמעט בכל טעות שעשינו בהגנה, ועשינו טעויות בהגנה, שילמנו על כך. היינו שייכים לחוויית כדורגל יפה מאוד, חבל שאני לא בצד המנצח. אני גאה בשחקנים שלא התייאשו ונלחמו עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully