וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה צ'מפיונס ליג?

20.11.2004 / 20:40

מכבי חיפה בתצוגה סטייל באיירן הכינה את מכבי ת"א לאמצע השבוע. אלון יפת הרחיק סתם את שטראובר שיחמיץ את הדרבי

אז מי הקבוצה בצ'מפיונס ליג? זאת שתיסע ביום שלישי למינכן ותנסה לא לקבל בראש או זאת שבחצי הילוך מפרקת את הליגה שלנו לחתיכות. מכבי חיפה הבינונית הייתה גדולה בכמה וכמה מידות על מכבי ת"א הסימפטית שקיבלה 0:3.

נכון אלון יפת לא פגע (ואנחנו הזהרנו אתכם השבוע שיפת כבר לא דופק חשבון מרוב שהוא לוקח כמובן מאליו את היותו השופט הבכיר בארץ) והרחיק סתם את שטראובר שלא ישחק בדרבי, אבל גם כך מכבי ת"א לא עשתה שום דבר וחבל יהיה להאשים רק את יפת שטעה בגדול במחצית השניה שלא הרחיק את מישאלוף הצהוב בכרטיס צהוב שני לאחר עבירה גסה על בוקולי.

מהלך המשחק (ספורט 5)

מחצית ראשונה:
בעשרים הדקות הראשונות שטפה האלופה את המגרש והפגינה דומיננטיות אך לא הצליחה לאיים בצורה ממשית על שערו של לירן שטראובר. בדקה ה- 21, ניצוצות צהובים. שש דקות לאחר מכן הכשיל עידן טל את לירן כהן בתוך הרחבה, אך השופט אלון יפת לא הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-31, העביר רוברטו קולאוטי מסירה לעידן טל שהחזיר לו בעקב והשאיר את הארגנטינאי לבעיטה נוחה שהסתיימה בידיים של שטראובר.
מחצית שניה:
חמש דקות מפתיחת המחצית כדרר ישמעאל אדו ברחבת חיפה ומסר החוצה לברונו רייס שהפציץ מעל המשקוף. משחקה של האלופה נראה תקוע וחניכיו של ניר קלינגר החלו להבין כי השד לא כל כך נורא. בדקה ה- 58 הציל שטראובר שער בטוח כשהרחיק מהקו בזינוק אקרובטי בעיטת המשך של קולאוטי. בדקה ה- 65 נכנס ג'ובאני רוסו למגרש והחליף את ואליד באדיר. בדקה ה- 68 מסר גוסטבו בוקולי מסירה קצרה ליניב קטן שהעביר לעידן טל. הקשר ניצב מול השער, הביט במסגרת, כיוון והפציץ כדור שטוח שהכניע את לירן שטראובר. 0:1 למכבי חיפה. בדקה ה- 77 פרץ יניב קטן לעבר השער ממחצית המגרש, מסר שמאלה לקולאוטי שמתוך הרחבה החזיר כדור רוחב לקטן שדחק פנימה. 0:2 לאלופה

שתי דקות בתוך תוספת הזמן פרץ קולואטי לרחבה, עבר את שטראובר והפיל את עצמו לקרקע. אלון יפת קנה את הנפילה הזו, והוציא את שטראובר החוצה בכרטיס אדום. רוסו הפציץ את הייס ו-0:3.


מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אורי אוזן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי; חבייר דירסאו (רביד גזל, 83), עידן טל, וואליד באדיר (ג'ובאני רוסו, 66), גוסטבו בוקולי; יניב קטן (מיכאל זנדברג, 90), רוברטו קולאוטי.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, מאוריסיו ג'ובאניני, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם (שוקי נגר, 57), משה מישאלוב (תמיר כהן, 66), אורן זיתוני, לירן כהן (אמיל מבמבה, 77), ברונו רייס, ארז מסיקה, ישמעאל אדו.

"אתה אפס"

אנחנו לא זוכרים את ניר קלינגר מתנהג ככה. זה התחיל עוד במחצית הראשונה שאמר לשופט אלון יפת: "אפילו בטלביזיה אמרו שהיה לנו פנדל. אפילו שלמה שרף".

עם ההרחקה של שטראובר איבד קלינגר לגמרי את העשתונות: "אתה אפס". הוא צעק ליפת תוך כדי שהוא מסמן 0 עם האצבעות. בחדר ההלבשה הוא ניסה להיכנס לחדר השופטים עליו שמרו שוטרים: "אתה שופט בכיר, תעשה עם עצמך חשבון נפש. אלון יפת, אתה שופט בכיר".

אחרי שהוא נרגע אמר קלינגר: "אלון יפת הכריע את המשחק. חיפה מספיק טובה ואולי יותר טובה מאיתנו ולא צריכה את עזרת השופט. אבל כנראה שהפכנו להיות שק חבטות של הליגה. לפני שובעיים ההרחקה של ברוך, והיום פנדל מיליון אחוז של לירן כהן. ראיתי את זה מהספסל. אחרי זה ההרחקה של לירן והפנדל. חבל שלאיגוד השופטים יש שופטים שעוזרים לחיפה לקחת אליפות.

לגבי ההתנהגות שלו אמר אלון יפת: "אני בן אדם עם רגשות שמנהל קבוצה כדורגל עם אנשים צעירים שעובדים קשה ובא אדון שופט והורס". על לירן שטראובר נאסר להתראיין.

עידן טל: "איך השופט עזר לנו? לפני הפנדל עוד הובלנו 0:2. היינו במחצית השניה טובים יותר בעזרת הסבלנות שהשתלמה בסופו של דבר".

אריה זייף יו"ר איגוד השופט: "לצערי אלון יפת שגה ובגדול הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully