וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא באותה הליגה

20.11.2004 / 18:52

אשדוד ממשיכה לדרוס כל מה שזז והפועל פ"ת יצאה משם עם 0:2 ושני מורחקים בדרך לשבוע נוסף, וכנראה לא אחרון, במקום האחרון

מה נגיד על אשדוד? הלוואי וזה יימשך ותהיה לנו אופזיציה סקסית למכבי חיפה. בשנה שעברה בני יהודה סיפקה לנו מתח עד אמצע הסיבוב השני ואז התפרקה. נקווה שזה לא יקרה לצהובים-אדומים מעיר הנמל.

הפועל פתח תקווה? אין לנו מה להגיד. הדמעות של מנור חסן ריגשו אותנו כי נראה שבאמת איכפת לשחקן הזה. כמו שזה נראה כרגע, הוא גם היחיד שבאמת מזיז לו מהמצב של הקבוצה.

תיאור המשחק (ספורט 5)

המשחק נפתח בצורה מרתקת כאשר שתי הקבוצות תוקפות ומציגות כדורגל מהנה, כראוי לליגת העל. הקבוצה המקומית הפגיה עליונות מסוימת אבל לא ביטלה את נוכחותה של הפועל פ"ת על המגרש. כבר בפתיחה הגביה דויד רביבו כדור נהדר לראשו של עמנואל פאפו שנגח לקורה הימנית. בדקה ה- 20 החמיץ מנור חסן הזדמנות נהדרת לפ"ת כשנגח כדור מקו השער לידיו של השוער, אסי רחמים. בדקה ה- 24, משחק מסירות מדויק של סלמן עמר ודויד רביבו הוביל את האחרון לבעיטה חזקה מ- 20 מטר. הכדור חלף מעל המשקוף והתוצאה נשארה בעינה. בדקה ה- 36 החטיא שלומי ארביטמן נגיחה מול שער ריק. בדקה ה- 39 ספג מנור חסן, קשר הפועל פ"ת, כרטיס צהוב בעקבות הכשלה שביצע במרכז המגרש. השחקן ניגש לשופט, מנשה משיח, והורחק לאחר שהתעמת עמו.

כבר בדקה ה- 49 עלתה אשדוד ליתרון. עמנואל אוביידה בעט כדור חופשי שניתקל בחומה וחזר לרגליו. השחקן שיחרר פצצה לעבר השער וסחט הדיפה נהדרת מקובי שאלו, שוערה של פ"ת. על הריבאונד השתלט אריק אג'יפור שבעט בצורה מדויקת. 0:1 לאשדוד. בדקה ה- 51 בעט אדורם קייסי ממרחק של 25 מטרים פצצה אדירה שנדבקה למשקוף השער. בדקה ה- 53, שיתוף פעולה בין הזרים של מ.ס. אשדוד. פליקס אובוקה דהר לרוחב קו ה- 16, העביר כדור קצר לעמנואל אוביידה שבעט חזק לשער וקבע 0:2 למארחים.בדקה ה- 62 פרץ איליה יבוריאן מאגף שמאל ונעצר רק על ידי שוערה של אשדוד, אי רחמים, שהציג יכולת נפלאה. בדקה ה- 66 פרץ אובוקה לרחבה, נעצר על קו ה- 16 והשאיר בעקבו את הכדור למאור פרץ שבעט בחוזקה לידיו של השוער, קובי שאלו. האורחים עמדו בצורה מסודרת על המגרש והיוו יריב ראוי אך לא הצליחו לתרגם את היכולת לשערים לאור העובדה ששיחקו בעשרה שחקנים. בדקה ה- 86 חדר שוב אובוקה לשער, חלף על פני שני שחקנים והכניס כדור מצוין לעזרן שבעט כדור מצוין ליד הקורה של קובי שאלו. בדקה ה- 91 הורחק קובי שאלו, שוערה של פ"ת, לאחר שעצר בגופו התקפה מתפרצת של מ.ס. אשדוד.

"גם את אמא אני מלטף"

מנור חסן שהורחק אמר הסיום: "גם את אמא שלי אני מלטף בבית. לא עשיתי שום דבר יוצא דופן. פניתי אל השופט בתור קפטן הקבוצה, ולמה שלא אגע בו ? משיח (השופט) הוא לא אלוהים".

פרדי דוד נראה עצבני: "אני לא הולך הביתה, אני לא מתפטר ונמאס לי ששואלים אותי את זה כל שבוע". ליאור שחר, הבוס של פתח תקווה אמר: "ננסה להוציא את העגלה מהבוץ יחד עם פרדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully