וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש בעיר מסיבה

ספורט 5 בשיתוף

19.11.2004 / 17:45

בני יהודה לא רצתה להופיע, אבל לוז, אברבנל וביטון סידרו 0:3 על סכנין, נצחון שני רצוף בשישי, ושבת שקטה

בני יהודה איימה לאורך כל השבוע שלא להופיע למשחק הליגה מול סכנין, אם ייערך בשישי. היום, אחרי הנצחון החלק, 0:3, ובתוספת הנצחון מול נצרת במחזור הקודם, ספק אם חזי מגן והקבינט של השכונה יעשו רעש בפעם הבאה שיגיע הפקס מצ'רלטון.

בן לוז חוזר לאט לאט לעניינים, לימה עשה כמה דריבלים, ובטורינה נתן את הפוש שספק אם יספיק להמשך, אבל בהחלט עשה את העבודה מול סכנין הנרפית באופן מפתיע, שלולא הופעה מצוינת של שוער צעיר בהופעת בכורה, בשם אסף מנדס, היתה יורדת חבולה הרבה יותר.

מהלך המשחק

בני יהודה פתחה את המשחק טוב יותר ושלטה במגרש בחלק הראשון של המשחק. גבריאל לימה הגיע להזדמנות הראשונה במשחק אך לא הצליח מקרוב להקפיץ את הכדור מעל שוער בני סכנין, אסף מנדס, שהציל שער בטוח. אימורו לוקמאן, קשר בני יהודה, הגיע גם הוא להזדמנות מצוינת אך גם הוא נעצר על ידי שוערה בן ה-19 של מחזיקת הגביע.

בני יהודה עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה- 33. אסי בלדוט, פרץ לרחבת מחזיקת הגביע, שם הוכשל ולזכות קבוצתו נשרק כדור עונשין מ- 11 מטרים. אלי אברבאנל, שכבש צמד במחזור הקודם, לא נכשל והעלה את הזהובים ליתרון 0:1. מאז השער לא הגיעה בני יהודה להזדמנויות וירדה להפסקה ביתרון מינימלי.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה טוב עבור בני יהודה, שכבר אחרי שלוש דקות יכלה להבקיע את השער השני. אלון מזרחי כבר הכניע את מנדס, אך מיקום מצוין של עבד רבאח, שהרחיק כמעט מקו השער, מנע שער בטוח. בדקה ה- 51 החל גבריאל לימה מבצע מרהיב אותו סיים בבעיטה חזקה מ- 17 מטרים, שחלפה סנטימטרים מעל לשערה של סכנין.

בדקה ה- 69 הכפילה בני יהודה את התוצאה. כדור חופשי של בני יהודה מצא הגנה מבולבלת של בני סכנין שלא הרחיקה כראוי את הכדור. לאחר ערבוביה בהגנת סכנין הוגבה הכדור לראשו של בן לוז שמקרוב העלה את הכתומים ליתרון 0:2.

משה ביטון, שהחליף את גבריאל לימה, סידר לעצמו מתנה נהדרת ליום הולדת 22 בדקה ה- 82. ביטון ניצל את הבטן הרכה של סכנין ובמבצע יפה חלף על פני מגן מחזיקת הגביע ומקרוב העלה את בני יהודה ליתרון 0:3.

"סוף סוף בני יהודה רצתה יותר מהיריבה"

אייל לחמן נגע בסיום בסיבה הבולטת ביותר לעין בגללה הפסידה קבוצתו בקלות כזו - רכות לא אופיינית: "המשחק שלנו היה שונה ממשחקים רגילים שלנו. דווקא במשחקים האחרונים הכדור היה אצלנו והיום לא. בני יהודה צופפו את האמצע, ובמחצית השניה ניסינו לשחק על הקוים, אבל לא עשינו את זה כמו שצריך. לקינו בנושא של פיזיות שאיפיין אותנו, והפכנו להיות רכים כשהקבוצות נגדנו באות ומשחקות קשוח". למרות ההפסד לחמן לא שכח לתת מילה טובה לשוער הצעיר שלו, אסף מנדס: "בחור צעיר שלא התרגש מכל הטלפונים שקיבל, ועשה היום עבודה גדולה. היום זה נראה הרכב חלש, ובמשחקים קודמים נראינו חזקים. הבעיה היא שבמשחקים קודמים לא צברנו נקודות".

ניצן שירזי נראה משוחרר מאוד עם שריקת הסיום: "אם התוצאות ימשיכו, שיסדרו לנו כל פעם שישי, אבל חזי לא יסכים. בני יהודה סוף סוף רצתה יותר מהיריבים. על פניו אנחנו מתחברים, בן חוזר לעצמו וזה היה ברור שזה ייקח זמן, כך גם בטורינה. גם כל השאר יראו יותר טוב עם התוצאות שיבואו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully