וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחיל להראות כמו הכדורסל

20.11.2004 / 23:25

מכבי חיפה מחצה 0:3 את מכבי ת"א וספק אם מישהו יעצור אותה עד הסוף. שאר הליגה לא תאמינו, ממש מעניינת. נצרת עילית ובית"ר נתנו משחק ענק, אשדוד לוהטת והתחתית מסורבלת

אז מכבי חיפה הולכת לקחת אליפות שמונה מחזורים לסוף. סו פאקינג וואט. אנחנו לא מתביישים להצהיר ששאר הליגה שלנו מתעקשת לשמור על עניין, כאשר מהמקום השני ועד המקום האחרון הכל פתוח ומי שלמעלה מחר, יכול להיות למטה וההיפך. נצרת עילית ובית"ר ירושלים נתנו לנו משחק עם טעם של פעם ורק השופט אלון יפת, הצליח לבאס קצת.

יש לנו עוד שני משחקים עד לסיום המחזור למקרה ששכחתם: בראשון נקבל את הפועל "נכשלנו" ת"א מול הפועל "איפה יואב כץ" חיפה וביום שני נקבל את מכבי פ"ת מול הפועל באר שבע.

בני יהודה - בני סכנין 0:3

במשחק שהתחיל חלש, ומול קהל שנראה כי הגיע בעיקר כדי לנשום קצת אויר של חורף, השיגה בני יהודה נצחון חשוב על סכנין הנרפית. שער מפנדל של אברבנל (שלישי רצוף, אחרי צמד בשבוע שעבר) אחרי הכשלה על בלדוט, הוריד את הזהובים ליתרון 0:1 במחצית. בן לוז, שחוזר לאט לאט לכושר עשה את השני, ומשה ביטון, עם שער סלאלום נהדר, סידר לעצמו יום הולדת 22 מתוק, ו0:3 לזהובים. "שיסדרו לנו כל פעם משחק בשישי", סיכם בסיום המאמן הכתום הנחמד, ניצן שירזי.

מ.ס אשדוד - הפועל פ"ת 0:2

אשדוד היא הלהיט של הליגה השנייה, זאת שאחרי מכבי חיפה. בסטייל, בלי הרבה מאמץ, אבל עם הרבה חוכמת משחק ותנועה בלי כדור, חניכיו של יוסי מזרחי התעוררו במחצית השניה ולא התקשו לפרק את חניכיו האומללים של פרדי דוד, שאין לנו שום דבר נגדו באמת, אבל נדמה שהקבוצה שלו צריכה זעזוע קטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מכבי חיפה -מכבי ת"א 0:3

וואלה לא נעים. חשבנו שיהיה לנו איזה משחק עונה ככה על הדרך. שמכבי ת"א לא תחזור מחיפה עם הראש בין הידיים. אבל זה לא קרה. מכבי חיפה שלא האמצה יותד מדי, בתוספת אלון יפת הזחוח, פירקה את מכבי ת"א שסוגרת את העונה מוקדם מהצפוי ותנסה להילחם על המקום השני או השלישי אם בכלל. זה לא שבא לנו להסתלבט, אבל אולי מכבי חיפה תיסע במקום מכבי ת"א למינכן ביום שלישי? זה פשוט עניין של כבוד לאומי.

נצרת עילית - בית"ר ירושלים 3:4

יא ווארדי, איזה משחק. מוטי איווניר עצבני על המעבר להרצליה, אבל 80 האוהדים האדומים רואים שם רק הצגות. אוחנה פחד משאננות והוא קיבל אותה כאשר חניכיו איכזבו את אלפי האוהדים שהגיעו מהבירה. נמני עוד לא התאושש מהנבחרת ובעט פנדל גרוע, אבל אח"כ הוסיף אחד עם הרבה "תחת". דוארטה (בעונה הבאה בחיפה?) ישראלביץ' ויואב זיו הוכיחו שאם זה תלוי בהם, נצרת עילית לא תרד ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully