וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מכבי ולא שמש. התקשורת אשמה

קובי הרוש

18.11.2004 / 14:18

אני מודה. אני אוהד הפועל ת"א. כל בר דעת, או חוצן היה שואל אותי את השאלה הנכונה הבאה: עם קבוצה 'אדומה' זאת, עם עבר די דל בכדורסל הישראלי, הווה שאינו גורם חשק לקום למשרד מוכרי המנויים הקרוב, ועתיד שאפילו ממרומי האולימפוס לא ניתן לזהות בו קצה קצהו של תקווה. למה לך הצרה הזאת?

התשובה היא מאוד פשוטה. לפני האהדה להפועל יש בי את האהבה לכדורסל. אהבה שאף אוהד צהוב לא יקח ממני עם 54 נקודות יתרון במשחק שכבר לא ראוי לו להקרא דרבי.

בוודאי תשאלו עצמכם מדוע חושב אני כי התקשורת אשמה? האם זאת שוב בכיינות של מפסידים? אנסה להוכיח שלא:

כל אוהד ספורט נוהג כמובן כמוני לצפות בחדשות ספורט כל יום אשר מתחילה בשעה 19:00 בערוץ הראשון וממשיכה בערוץ 5 (זה שלא צריך לשלם עליו מעבר למה שמשלמים עליו). ובכן, לכל מי שצפה שלשום, יום שלישי ה-16.11.2004 בערוץ הראשון וידע כי שלוש קבוצות ישראליות השתתפו במפעל אירופי, וחיכה לאיזושהי ידיעה, כתבה, אפילו משפט מסכם או כתובית רצה מתחת לפניה החינניות של מירי אלייקים, שיתייחסו למשחקים, התאכזב קשות! הם כמובן העדיפו כתבה של דני לוונשטיין מראיין את שחקני מכבי ת"א עושים דרכם לצרפת למשחק היורוליג המרתק הבא שלהם. ערוץ 5? לטעמי, עסוק הרבה יותר בכדורגל מעבר לים, מאשר למה שקורה ביבשת המוקפת אויבים.

ערוצי הטלוויזיה הנהדרים והנגישים גם לחסרי אמצעים: הגיע הזמן שתשאלו עצמכם מה התרומה שלכם לכשלון של הספורט הישראלי מחוץ לגבולות, ולליגת העל בכדורסל כמו שהיא נראית מאז המציאו את הכדור. אגב, איזה ערוץ שידר ביום שלישי את המשחק של הפועל ת"א?

אש על הגולש

בוער לכם בלב, בראש או בלשון ואין לכם איפה לפרוק את זה? מערכת וואלה! ספורט מזמינה אתכם להיות פרשנים לרגע (או ליותר, תלוי בכם), סופרים או משוררים ולשלוח לנו קטעים שכתבתם, בכל סגנון כתיבה שעולה על דעתכם, בתנאי שיהיה ראוי לפרסום ובכל תחום הקשור לספורט.

מניתוח נקודות התורפה הטקטיות בהרכב החדש של מ.ס. אשדוד עד לסיפור, דמיוני או מציאותי, על חיי אוהד פינג-פונג, נשמח לתת לכם הזדמנות לגלות לעולם כוכבי כתיבה חדשים. את הקטעים שכתבתם, שלחו דרך ה"כתבו לנו" (בצד ימין באתר או בקישור למטה) או לכתובת המייל הבאה: sportssupport@walla.net.il . אנו נפרסם את המשובחים שבקטעים שנקבל בפינה "אש על הגולש" שבאיזור הטורים האישיים. גם מי שכבר פירסם בעבר טור, מוזמן להמשיך ולשלוח. אנא, ציינו את שמכם המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully