וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאקרס בשיניים, פיטסבורג בסטייל

שחף רודברג ודוד רוזנטל

15.11.2004 / 9:06

נצחון דרמטי לפאקרס על מינסוטה, הפטריוטס טיילו בבאפלו, פיטסבורג ממשיכה בשלה עם נצחון בקליבלנד

לא שצריך עוד הוכחה, אבל כששלושה משחקים באותו מחזור הולכים להארכה עם התוצאה 17:17, כשאחד מהמשחקים הללו נגמר בסייפטי, כשהגנת המסננת של האינדיאנפוליס קולטס נותנת שני טאצ'דאונים ומשחק עילאי – אפשר להגדיר את זה רק במילה אחת: NFL. ברוכים הבאים לסיקור המחזור ה-10 בליגה הכי מטורפת בעולם.

סט. לואיס ראמס – סיאטל סיהוקס 12:23

מייק הולמגרן חשב שיגיע לאיצטדיון "אדוארד ג'יימס" ויארגן נקמה על ההפסד הצורם במפגש הקודם, אך מארק בולג'ר ומארשל פולק החיו את "ההצגה הטובה ביותר על הדשא המלאכותי" כדי לארגן ניצחון חשוב לראמס שהעלה אותם למקום הראשון בבית יחד עם הסיהוקס.

המחצית הראשונה נפתחה ברעש ובצלצולים. כבר בהתקפה ראשונה של הראמס, השלים בולג'ר חמש מסירות מצוינות שהניעו את הראמס לקו ה-15 של סיאטל ופצצה לקווין קרטיס שהתברג בי שלושה שחקנים הביאה לט"ד הראשון של הערב. בהתקפה השנייה של הראמס, הזיז בולג'ר את השרשראות עד לקו ה-16 של הסיהוקס, ושתי ריצות של סטיבן ג'קסון העלו את הראמס ליתרון של שני ט"ד. ג'ף ווילקינס הוסיף שער שדה בפתיחת הרבע השני והראמס עלו ל-0:17 מבטיח.

סיאטל רשמה נקודות ראשונות על הלוח עם שער שדה של ג'וש בראון מ-28 יארד שבע דקות לסיום הרבע השני. הסיהוקס קיבלו את הכדור בחזרה אחרי פחות מחצי דקה לאחר שאנתוני סימונס כפה השמטה על התופס הותיק אייזיק ברוס אבל הסיהוקס האנמיים הצליחו להשיג רק 3 נקודות מאיבוד הכדור של הראמס כדי לקבוע את תוצאת המחצית, 6:17 לסט. לואיס.

במחצית השניה הורחק התאקל של סט. לואיס אורלנדו פייס בהחלטה שנויה במחלוקת. המשחק עצמו היה חלש והתאפיין בעיקר בדו קרב של הבועטים. מארק בולג'ר היה אפקטיבי עם 23/34 ל-262 וט"ד ללא איבודי כדור. מרשל פולק התפוצץ במחצית השנייה והציג את היכולת הטובה ביותר שלו העונה עם 18 ריצות ל-139 יארד וסטיבן ג'קסון הוסיף עוד 47 יארד וט"ד ב-10 ריצות. אייזיק ברוס ששיחק ללא הצמוד שלו טורי הולט (נפצע בתחילת הרבע הראשון), היה טוב עם 7 קליטות ל-104 יארד. בהגנה הצטיינו ג'רמיטריוס באטלר עם 5 תיקולים וחטיפה, ואדם ארצ'ילטה עם 7 תיקולים.

מט האסלבק היה חלש מאוד עם 15/36 ל-172 יארד ומסירה שנחטפה, שון אלכסנדר רשם מספרים מצוינים (22 ריצות ל-176 יארד, משחק שלישי ברציפות מעל למאה יארד) אך גם שמט כדור קריטי בתחילת הרבע הרביעי.

אינדיאנפוליס קולטס- יוסטון טקסאנס 14:49

פייטון מאנינג הפך לקוורטרבק הראשון בהיסטוריה שמסר בפרק זמן של שנה לחמישה טאצ'דאונים למשחק בארבעה משחקים. מאנינג שוב הציג יכולות לא אנושיות, 18/27 ל-320 יארד, 5 ט"ד (בפעם השלישית העונה) ו-2 חטיפות. כשיש לך חייזר בתור ק"ב מי צריך משחק ריצה, ולמרות זאת אדג'רין ג'יימס הציג יכולת סבירה עם 20 ריצות ל-86 יארד. ברנדון סטוקלי (5 תפיסות ל-132 יארד ו-2 ט"ד) ודאלאס קלארק (3 תפיסות ל-102 יארד ו-2 ט"ד) היו פשוט פנומנלים. בהגנה הצטיינו בוב סאנדרס עם 10 תיקולים והחזרת השמטה 36 יארד לט"ד ,וואן האטשינץ' עם 8 תיקולים והחזרת חטיפה 77 יארד לט"ד ורוברט מאתיס עם 5 תיקולים ו-3 הפלות ק"ב.

דיוויד קאר מהצד השני היה גרוע עם 22/41 ל-215, 3 חטיפות והשמטה והרץ דומאניק דיוויס התעורר רק ברבע הרביעי כשהנצחון היה כבר בכיס של הקולטס, הוא סיים עם 98 יארד ו-2 ט"ד ב-31 נשיאות. ניצחון קל לאינדיאנפוליס שממשיכה להיצמד לג'קסונוויל בטבלת ה-AFC דרום.

ניו יורק ג'טס – בולטימור רייבנס 20:17

התופעה המוזרה במשחק הזה הגיעה מכיוון לא צפוי. הקוורטרבק קורדל סטיוארט שידע ימים יפים בליגה חזר למגרש אבל לא כקווטרבק אלא כבועט מרחיק. קורדל היה יעיל בצורה מפתיעה והעורבים השיגו ניצחון חשוב, הפעם ללא ט"ד בהגנה או בקבוצות המיוחדות.

קייל בולר, שספג הרבה ביקורת בשבועות האחרונים, היה יעיל עם 19/33 ל-213 יארד, 2 ט"ד וכדאי לשים לב לספרה 0 בצד איבודי הכדור. ג'מאל לואיס נעצר עם 30 ריצות ל-71 יארד. בולר מצא לעצמו מטרה נוחה בחוליית התופסים בדמותו של הרוקי קלרנס מור, שתפס חמישה כדורים ל-45 יארד רשם שתי הבקעות. בהגנה בלטו ריי לואיס עם 14 תיקולים ואד ריד עם 8 תיקולים וחטיפה.

קווינסי קרטר התבקש לפני המשחק לא להפסיד על ידי טעויות מיותרות. הוא ניהל את המשחק בצורה חלקה ללא איבודי כדור אך הזהירות בלטה בניו יורק, בעיקר בדרייב האחרון שבו יכלו הסילונים לנצח אם לא משיכת זמן מיותרת של המאמן הרמן אדוארדס. כשדאג בראיין שלח את המשחק להארכה בבעיטת שדה הקהל של הג'טס שרק בוז. הם הרגישו שאפשר היה לגמור את זה לפני ההארכה, ובסיום התברר שצדקו כשמאט סטובר השחיל בעיטה מ-41 יארד וניצח את המשחק. קרטיס מרטין ממשיך להציג יכולת מצויינת הפעם עם 119 יארד ו-2 ט"ד ב-28 נשיאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טנסי טייטאנס – שיקאגו ברס 19:17

גם זו דרך לנצח: הברס לא רשמו אף ט"ד בהתקפה ושימו לב למאזן: ט"ד בהגנה, ט"ד בקבוצות המיוחדות, שער שדה וסייפטי נדיר. התקפה בשיקאגו היא אובר-רייטד.

קרייג קרנזל היה גרוע למדי עם 10/28 ל-116 יארד, 2 חטיפות והמשטה אחת. גם אנתוני תומאס הציג יכולת מבישה עם 29 ריצות ל-72 יארד.. כל שחקני ההגנה של הברס היו מצויינים אך לאנס בריגס (14 תיקולים) אלכס בראון (7 תיקולים, הפלת ק"ב ו-2 השמטות כפויות) ואדונלייה אגונלייה (7 תיקולים, הפלת ק"ב) בלטו מעל השאר.

העניינים בטנסי לא נראים טוב. הקוורטרבק סטיב מקנייר נאלץ שוב לשבת על הספסל ומחליפו, בילי וולק, הציג יכולת לא רעה בסה"כ אבל הטייטאנס נראים כמו הצל של עצמם. וולק סיים עם 27/44 ל-334 יארד, 2 ט"ד וחטיפה אך בהארכה שמט כדור לתוך האנדזון וכפה על קבוצתו סייפטי אכזרי. ג'ף פישר רואה את הספינה מתרחקת מהפלייאוף.

גרין ביי פאקרס – מינסוטה וייקינגס 31:34

קרב אקדוחנים שהבטיח וקיים. חשבנו שנראה משחק נטול הגנות, פינטזנו על דו"צ מפואר, ציפינו לדרמה ובסופו של דבר קיבלנו בדיוק את המוצר שפורסם: משחק משופע בנקודות עם קאמבק שכמעט הספיק לויקינגים לרדת מנצחים מ"למבו פילד".

המשחק נראה בשליטה של הפאקרס. גרין ביי עלתה ראשונה על הלוח ממסירה של ברט פארב (20 מ-29, 236 יארד וארבעה טאצ'דאונים) מ-50 יארד לג'אבון ווקר. מינסוטה הגיבה במהירות עם טאצ'דאון של הטייט אנד ג'רמיין וויגינס שקלט מסירה של דאנטה קולפפר, שמצא גם הוא ארבע פעמים את האנד-זון. פארב מצא את הטייט אנד שלו בעצמו עם מסירה לבאבא פרנקס וגרין ביי ירדה למחצית עם יתרון 10:21 מבטיח. לאחר שהתופס נייט ברלסון קלט מסירה משמונה יארד כדי לצמק ל-24:17 זרק פארב לוויליאם הנדרסון כדי לקבור סופית את מינסוטה.

טוב, לא בדיוק לקבור ובוודאי שלא סופית. קולפפר התעשת במהרה עם מסירה לאונטריו סמית', כשעל השעון פחות משלוש דקות. גרין ביי נאלצה להעביר את הכדור לאחר שלושה נסיונות בלבד והויקינגים האקספלוסיביים שוב מצאו את האנדזון עם טאצ'דאון של מו וויליאמס. החזרת כדור שכמעט הסתיימה באובדן היקנתה לגרין ביי עמדה נוחה מאוד במגרש ובסופה בעט ראיין לונגוול מ-33 יארד כדי להעלות את האורזים לראשונה העונה למקום הראשון בבית ה-NFC צפון. למינסוטה היה זה הפסד שלישי רצוף.

שאר המשחקים

אטלנטה פאלקונס – טמפה ביי באקנירס 14:24

למרות משחק לא גדול היקנה מייקל ויק לפאלקונס את הנצחון השביעי שלהם העונה וכפי שהמצב נראה עכשיו בבית ה-NFC דרום גם מקום בפלייאוף. עם כל הכבוד שמגיע לויק, הכוכב של הערב הוא הטייט אנד הצעיר, אלג'י קרומפלר, שנתן משחק קריירה עם 4 קליטות ל-118 יארד וט"ד שגם ניצח את המשחק. את השניים האחרים עשה הרץ המאסיבי טי ג'יי דאקט. מט סטיוארט (9 תיקולים ו-2 הפלות ק"ב), פיטר קרני (7 תיקולים והפלת ק"ב) בלטו בהגנה.

בריאן גריסי מטמפה ביי היה סביר עם 19/26 ל-174 יארד, 2 ט"ד וחטיפה. מייקל פיטמן לא הצליח לשחזר את היכולת הפנומנלית מהשבוע שעבר וסיים עם 62 יארד ב-20 ריצות. הרוקי מייקל קלייטון (6 תפיסות ל-90 יארד וט"ד) והטייט אנד, קן דילג'ר (5 תפיסות, ל-51 יארד וט"ד) הצטיינו בשורות התופסים. בהגנה בלט שלטון קוורלס עם 12 תיקולים ו-2 הפלות ק"ב.

ג'קסונוויל ג'אגוארס – דטרויט ליונס 17:23

המשחק השלישי במחזור שבסיום הזמן החוקי רשם את התוצאה 17:17. בלי הקלאץ' ביירון לפטוויץ' היגוארים לא הספיקו אמנם להכריע את המשחק בדקה האחרונה למשחק אך ט"ד מרהיב של התופס ג'ימי סמית מ-36 יארד שש דקות לתוך הארכה הספיק בשביל לנצח.

דיוויד גרארד הציג יכולת מצוינת יחסית למשחק שני בקריירה עם 19/36 ל-198 יארד ו-2 ט"ד ללא איבודי כדור. פרד טיילור היה יעיל כהרגלו עם 23 ריצות ל-144 וג'ימי סמית' היה מעולה עם 7 קליטות ל-109 יארד, בהם כאמור הט"ד שניצח את המשחק.

ג'ואי הארינגטון היה מזעזע עם 11/33 ל-121 יארד וחטיפה. המשחק של הליונס היה רע מאוד אבל הישועה באה ממקור לא צפוי - אדי דראמונד שהחזיר שתי בעיטות הרחקה לט"ד ברבע הרביעי, אחת ל-55 יארד ואחת ל-88 יארד, עם ט"ד שכפה את ההארכה 46 שניות לסיום.

ניו אורלינס סיינטס – קנזס סיטי צ'יפס 20:27

חוקרים בכל רחבי בעולם עדיין לא הצליחו לפתור את האניגמה הנושאת בשם "הקנזס סיטי צ'יפס". בפעם המי יודע כמה רושמים שחקניו של דיק ורמיל יותר מ-500 יארד בהתקפה ובכל זאת מפסידים.

הקדושים מניו אורלינס ממשיכים לא להרשים אבל הצילו לעצמם את העונה לפחות בשלב זה. ארון ברוקס היה סביר עם 15/27 ל-259 יארד, ט"ד וחטיפה והוסיף עוד ט"ד בריצה. דיוס מקאליסטר סגר 16 ריצות ל-127 יארד וט"ד וג'ו הורן נזכר שהוא אחד התופסים הטובים בליגה והציג יכולת פנומנלית, חמש תפיסות ל-167 יארד וט"ד. אורלנדו ראף, 10 תיקולים וחטיפה, בלט בהגנה.

הרץ דריק בליילוק מילא בקנזס סיטי את מקומו של פריסט הולמס בהצלחה מרובה, 33 ריצות ל-186 יארד (5.6 יארד לריצה) וט"ד. עם הגנה כמו שיש לצ'יפס זה כאמור לא מספיק.

קליבלנד בראונס – פיטסבורג סטילרס 24:10

מי שצפה במשחק יכול היה להבין שוב כמה עמוקה הקבוצה מעיר הפלדה. ביג בן רות'ליסברגר לא הבריק במיוחד אבל הסטילרס הלוהטים קיבלו טרמפ נוסף באוטובוס המזדקן, ג'רום בטיס. המשחק עצמו עמד בצילה של קטטה שהתפתחה לפני המשחק בין הרץ האחורי הבעייתי של הבראונס, וויליאם גרין, לבין ג'ואי פורטר, הליינבקר המתוקשר של הסטילרס. גרין טען שפורטר ירק עליו, השניים החליפו דחיפות והורחקו עוד לפני שריקת הפתיחה.

בטיס טחן את הגנת הבולדוגים 29 פעמים ל-103 יארד ו-2 ט"ד. רות'ליסברגר היה בינוני מאוד כאמור אבל עם הגנת ברזל כמו שיש לסטילרס לא בהכרח צריך יותר מזה. הקוורטרבק ג'ף גרסיה היה אומלל עם 7/16 ל-110 יארד וחטיפה ולקראת הסיום הוחלף ע"י קלי הולוקומב. לי סאגס רץ 18 פעמים ל-38 יארד מול הגנת ריצה בלתי עבירה. דיילון מק'טצ'ון (6 תיקולים וחטיפה) ואנדרא דיוויס (לא התופס, 10 תיקולים) בלטו בהגנה.

וושינגטון רדסקינס – סינסינטי בנגאלס 17:10

הרדסקינס לא מגבשים לעצמם זהות. לאחר ניצחון בדטרויט ציפה ג'ו גיבס להמשך המומנטום. במקום זה הוא קיבל פיגור של 17:0 כבר במחצית עם יכולת ירודה של שחקניו ועם קוורטרבק, מארק ברונל, שכנראה סיים את חלקו כקוורטרבק הפותח של הקבוצה העונה. גיבס ראה מספיק מברונל (1 מ-8 בפתיחה) והחליפו בפטריק ראמזי שמסר אמנם ל-210 יארד וטאצ'דאון אבל חזר לתחביב הישן שלו, לחלק כדורים ליריב. הוא עשה זאת פעמיים. בסופו של דבר דניאל סניידר לא יכול להיות מרוצה מדי, אבל אצל מרווין לואיס מברכים על נצחון חוץ ראשון העונה, לא מעט בסיועו של הליינבקר לנדון ג'ונסון עם שמונה תיקולים ואסיסט. קארסון פאלמר סיים עם מאזן דומה לזה של ראמזי, 24 מ-39, 218 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים באוויר.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס – קרוליינה פנת'רס 37:27

מי שנותן לקרוליינה לשלשל על ראשו 37 נקודות נמצא בבעייה קשה. ולא שבסן פרנסיסקו לא ידעו את זה קודם, אבל הקבוצה שלהם מצחינה בטירוף. הפתיחה נראתה דווקא מבטיחה עם שני טאצ'דאונים של קיוואן בארלו (68 יארדים כוללים) שהעלו את חבורת גשר הזהב ל-0:17 מהיר, אולם סדרת טעויות בהגנה ומסירות חפוזות של טים רטאי (284 יארד, טאצ'דאון אחד וארבע מסירות שנחטפו) סגרו עליהם את האפשרות לנצח. ג'ייק דלהום (19 מ-34 עם 303 יארד ושלוש מסירות לטאצ'דאון) הזכיר משהו מהיכולת של שנה שעברה, כל המסירות לאנדזון לתופס מוחסין מוחמד (שלושה ט"ד ו-123 יארד).

אריזונה קרדינלס – ניו יורק ג'איינטס 14:17

הג'איינטס הם פשוט הקבוצה הכי מבעסת בליגה. הם מסוגלים לנצח כל אחד ולהפסיד לכל אחד. אתמול עשו צעד גדול מאוד לאחור כששוב כשלו מול יריבה נחותה על הנייר כפי שעשו בשלושה מתוך חמשת השבועות האחרונים.

זה נראה טוב, לפחות בפתיחה, עבור הכחולים של ניו יורק. קורט וורנר (193 יארד וטאצ'דאון) מצא את הטייט אנד ג'רמי שוקי באנדזון וטיקי בארבר עם עונה חלומית (עוד משחק של מעל מאה יארד ריצה, 108 על הקרקע ו-52 באוויר) נראו כמי שמבטיחים לענקים לחזור הביתה עם ניצחון. אלא שאריזונה של השנה היא לא הנמושה שלמדנו להכיר. הגנה סולידית (הסייפטי אדריאן ווילסון עם שבעה תיקולים ואסיסט והדיפנסיב אנד ברטנארד ברי עם שבעה תיקולים משלו) השאירו את הקרדינלס במשחק ואיפשרו

טבלאות

בסוגריים – המאזן בתוך הבית:

AFC מזרח:
ניו אינגלנד פטריוטס 1:8 (0:4)
ניו יורק ג'טס 3:6 (2:3)
בפאלו בילס 6:3 (3:2)
מיאמי דולפינס 8:1 (4:0)

AFC צפון:
פיטסבורג סטילרס 1:8 (1:3)
בולטימור רייבנס 3:6 (1:3)
סינסינטי בנגאלס 5:4 (3:0)
קליבלנד בראונס 6:3 (3:2)

AFC דרום:
אינדיאנפוליס קולטס 3:6 (1:3)
ג'קסונוויל ג'אגוארס 3:6 (2:2)
יוסטון טקסאנס 5:4 (1:2)
טנסי טייטאנס 6:3 (3:0)

AFC מערב:
דנבר ברונקוס 3:6 (1:2)
סן דייגו צ'ארג'רס 3:6 (1:2)
קנזס סיטי צ'יפס 6:3 (1:0)
אוקלנד ריידרס 6:3 (2:0)

NFC מזרח
פילדלפיה איגלס 1:7 (0:1)
ניו יורק ג'איינטס 4:5 (1:2)
דאלאס קאובויס 5:3 (1:1)
וושינגטון רדסקינס 6:3 (2:0)

NFC צפון
גרין ביי פאקרס 4:5 (1:2)
מינסוטה וייקינגס 4:5 (1:1)
שיקאגו ברס 5:4 (2:1)
דטרויט ליונס 5:4 (1:1)

NFC דרום
אטלנטה פאלקונס 2:7 (0:2)
ניו אורלינס סיינטס 5:4 (1:0)
טמפה ביי באקנירס 6:3 (1:1)
קרוליינה פנת'רס 7:2 (1:0)

NFC מערב
סיאטל סיהוקס 4:5 (3:2)
סט. לואיס ראמס 4:5 (0:4)
אריזונה קרדינלס 5:4 (2:1)
סן פרנסיסקו פורטי ניינרס 8:1 (3:1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully